Kronologija rada Šterna i Dragičevića koja je dovela do propasti INA-e

0
3693

HRT nudi na svojim medijskim stranicama bljuvotine o INA-i. Te bljuvotine iznose ljudi koji su upropastili INA-u. Štern i Dragičević. Zanimljivo da niti jedan dobro plaćeni novinar HRT-a, našim novcima, nikada njih nije upitao zbog čega su danas za kupnju nečega što su ispod cijene prodali?! Ako oni ne lupetaju gluposti, onda se javi Kardum, veliki stručnjak za INA-u na HRT-u, koji je nekada bio obični glasnogovornik zagrebačke burze i pravnik po naobrazbi. Niti se razumije u ekonomiju, a još manje u logiku. Nakon što je komunistička elita pokrala INA-u ovaj glasnogovornik tih štetočina tvrdi da INA više nije strateška tvrtka. Kako bi i bila ovako uništena. Ipak kad bi komunistička lopovska elita vratila ukradeno, situacija bi sigurno bila drugačija.

Šternovo prezime znači zvijezda, očito je trebao dodati crvena zvijezda.

 

-Nema dana da se na TV ekranu, isključivo cenzuriranih programa HRT, RTL, NOVA, ne pojavi naftni stručnjakDavor Štern, koji spremno odgovara na sva pitanja novinara, u svezi INA-e. Zamislite, ima čak i prijedlog rješenja spora Vlada RH – MOL, zaboravljajući na svoje prstiće u tom „ pekmezu „ ( bolje rečeno od nogu do laktova ). Gospodin Tomislav Dragičević se manje pojavljuje na TV ekranima, oprezniji je u procjenama vrijednosti sadašnje INA-e, sjetivši se svoje, zdušne deset godišnje uloge u tom „ pekmezu „.

Iz kratkog pregleda i usporedbe, dvojce „ velikana „ u upravljačkom tijelu INA-e, može se zaključiti da imaju puno zajedničkog. OBA su vrhunski stručnjaci za „ pekmez ala INA „. Pravi DUO. Tužno, žalosno i sramotno! analizirao je Nikola Kovačević, dipl.oec, direktor INA-e.

 

DAVOR ŠTERN i TOMISLAV DRAGIČEVIĆ- KRONOLOGIJA PROPASTI INA-e

 

Predsjednik Vlade RH od 11.1995. do 11.1999.godine Zlatko Mateša,

Od 2000. – 2004. Ivica Račan

Od 2004. –  2011. Ivo Sanader i Jadranka Kosor

Predsjednik N.O. INA-e od 1995. – 1997. Hrvoje Šarinić, predstojnik Ureda predsjed. RH

Od 1997. – 01.1999. Dinko Zidarević

  1. Slavko Linić

ŠTERN                                                                         DRAGIČEVIĆ

  1. – 1986. INA Commerce Moskva do 11.1995. direktor Sektora za razvoj i istr.
  2. – 1994. direktor predst. Philipp Brother od 11.1995. Pomoćnik GD INA-e za strateg
  3. pomoćnik ministra vanjskih poslova RH razvitak, istraživanje i koordin.
  4. ministar bez portfelja u Vladi RH investicija

11.1995. – 04.1997. Ministar gospodarstva RH    01.03.2000.-09.06.2009. Predsj. Uprave INE

04.1997. – 01.03.2000. Gen.direktor INA-e          2009. postaje članom Uprave INA-e

Odlazi iz INA-e,

23.10.2010. predsjednik N.O. INA-e

 

  1. osnovan SHELL d.o.o Zagreb, plan razvoja 1997-2001. godine ( 50 BP ), nakon tri godine bezuspješne borbe s administracijom odlaze iz Hrvatske,
  2. INA i OMV osnivaju poduzeće INA-OMV Projekti u mješovitom vlasništvu,
  3. 1992. INA i OMV postaju vlasnici ISTRABENZ,
  4. OMV iskazuje zanimanje za dokapitalizaciju u riječkoj rafineriji,
  5. OMV-Istra d.o.o Koper prerađuje u Raf. Rijeka 0,5 miliona tona nafte,
  6. ETILEN ( INA NAFTAPLN ) ulazi u INA-OKI, pa u INA-Polimer, 1997. izlaze iz INA-e kao POLIMERI d.o.o.,1998. kuponska privatizacija – 3 PIF, od 2000. DIOKI sa temeljnim kapitalom 2.021.029.000 kn ( 4 miliona dionica u vrijednosti 500 kn ),

12.1995. Predsjednik RH, dr. F. Tuđman dao potporu ininoj delegaciji INA RAZVOJNA STRATEGIJA DO 2000. GODINE – Londonska burza, dionički kapital 2,391 milijarda DM,

02.1996. INA i YUKOS potpisali memorandum o poslovnoj suradnji,

01.1997. PROVEDENO FINANCIJSKO RESTRUKTURIRANJE INA-e – INA i Državna agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka potpisali Ugovor  koji podrazumijeva radikalno bilančne promjene INA-e ( STRUKTURA VLASNIŠTVA INA-e 1993. godine )

02.1998. INA i MOL razmjenjuju iskustva u procesu privatizacije,

10.1998. INA i LUKOIL osnivaju zajedničko poduzeće LUK-INA, likvidacija 2001. godine,

10.1998. Međun. konferencija u Dubrovniku – najava prodaje INA-e   (  Vlada RH:  U PRODAJI OBITELJSKIH DRAGOCIJENOSTI VODITIĆE RAČUNA O NACIONALNOM I SOCIJALNOM INTERESU. NAJVEĆE ISKUŠENJE BITI ĆE PROCJENA VRIJEDNOSTI INE – POVJERENO DEUTSCHE BANK ),

10.1998. SING INA-e, MODEL PRIVATIZACIJE INA-e,

11.1998. INA od SIDANCA kupuje sibirska naftna polja „ Bijele noći „,

  1. U likvidaciji INA-OMV Projekti (50%), Avanti Zgb (30%), Zgb. poslovna škola (16%)

05.2000. Gl. skupština INA-e daje razrješnicu Upravi – Davor Štern – ostvaren gubitak u poslovanju u iznosu 1,64 milijarde kn i nenaplaćene realizacije 1,5 milijarde kn,

INA d.d. ostvarila je za 1997. godinu dobit 215 miliona kn, a1998. godine 103 miliona kn, dok je INA Grupa 1997. godine ostvarila dobit 509 miliona kn, a 1998. godine 328 miliona kn

ZATEČENO STANJE 1997. GODINE: Uređeno tržište i uvjeti prodaje derivata na hrvatskom tržištu ( uvjeti prodaje, naputak, ugovor o prodaji, aneksi ugovoru, osiguranje naplate, OMV najveći kupac derivata, BP najveći strani kupac aviogoriva zainteresiran za investiranje u Avioservise ),

 

Od 2000. do 2009. godine Predsjednik Uprave INA-e Tomislav Dragičević:

  • Odgovornost Tomislava Dragičevića,
  • Izjava Predsjednika N.O. INA-e: Niti jedna Vlada RH nije ga opravdano mogla smijeniti, ni I. Račana niti I. Sanadera,
  • Revizorsko izvješće,

 

 

ZAJEDNIČKO:

  • Stane Dolanc – Jaku i moćnu Hrvatsku možemo jedino uništiti ako načnemo i uništimo INA-u. Taj model je sada završen u RH. Jesu li to isti ljudi koji su zdušno pomagali S. Dolancu u Beogradu.
  • Kakovo stanje ste zatekli prilikom primopredaje i gdje je zapisnik o primopredaji?
  • Dali ste podnosili prijave zbog navedenih nepravilnosti, kako su one završavale?
  • Što je sa ljudima koje ste smjenjivali i igrali se njihovim sudbinama – djelatnici koji su dali najveći doprinos u izgradnji VELIKE INA-e, a poglavito od 1990. godine?
  • Vaše učešće u Prijedlogu Zakona o privatizaciji INA-e i konačnom tekstu ( iz INA-e izlazi nacionalno dobro Transport i skladište prirod. plina OKOLI i HOSTIN – hoteli,odmarališta)
  • Vaše učešće u procijeni vrijednosti INA-e, odnosno „ doprinos „ u njenom povećanju ili smanjenju vrijednosti.
  • Suradnja INA-OMV: upitno odustajanje od zajedničkog projekta, ako je otišao iz RH izgradivši 64 benzinska servisa ( imao plan sa INA-om 100 benzinskih servisa,nije bio konkurencija jer je prodavao isključivo derivate proizvedene u raf. INA-e )???
  • Obustavljanje poslovanja INA-e je pravno pitanje, ali svi pokazatelji ne idu u prilog strateškom partneru MOL-u ( DORH i Vlada RH imaju sve elemente da izmjene dioničarski ugovor i dovedu upravljanje INA-om isključivo u hrvatskom interesu.
  • Kako Vlada Mađarske čvrsto stoji iza MOL-a – „ TO JE DIRANJE U NACIONALNI INTERES MAĐARSKE „, izjavljuje predsjednik vlade.

 

HOP

KAKO JE TOMISLAV DRAGIČEVIĆ UZ POLITIČKU PODRŠKU MESIĆA UNIŠTIO INA-u

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02.03.2014.