MARILYN, ELVIS I COCA-COLA – BESMRTNE IKONE

0
1022

IMAG1117100 godina bočice Coca-Cole

Coca-Cola ove godine obilježava stotinu godina od nastanka svoje izvorne bočice (Contour Bottle) prepoznatljive po oblinama i konturama zahvaljujući kojima je i postala jedinstvenom ikonom diljem svijeta. Na zagrebačkom Cvjetnom trgu su građani imati priliku družiti se sa zaštitnim licima svjetske kampanje – Marilyn Monroe i Elvisom Presleyem – te na poklon dobiti jedinstvenu Coca-Colinu staklenu bočicu.

Ikone kao Marilyn Monroe, Elvis Presley i Ray Charles nositelji su svjetske cjelogodišnje proslave jubileja Coca-Coline bočice. Osim što s popularnom bočicom dijele status američkih ikona poznatih diljem svijeta, ujedno su i sami bili veliki poklonici tog napitka. U ovoj rođendanskoj kampanji Coca-Cole pod naslovom ‘Poljubi za radost’ umnožene i darežljive Merlinke i Elvisi koji su prolaznicima dijelili taj legendarni napitak, svima su zasigurno uljepšali dan.

Put Coca-Coline bočice započeo je davne 1915. kad su proizvođači staklene ambalaže diljem Sjedinjenih Američkih Država pozvani da osmisle i razviju karakterističnu i posebnu bocu – ‘prepoznatljivu i u mraku’, zbog toga jer su konkurentske tvrtke sve češće oponašale proizvod Coca-Cole. Oblik i linije zrna kakaa nadahnule su tvrtku The Root Glass iz savezne države Indiane u oblikovanju jedinstvene Coca-Cola bočice, kakvu poznajemo i danas. Osim prepoznatljivosti u čitavom svijetu, taj dizajn bočice Coca-Cole nadahnuo je i brojne umjetnike i dizajnere od Salvadora Dalija preko Andyja Warhola do Dolce & Gabbana. Ta umjetnička djela, kao i ona mladih suvremenih umjetnika, također su dio svjetske cjelogodišnje kampanje kojom tvrtka The Coca-Cola Company slavi stoti rođendan svoje legendarne bočice.

hop-portal.com