HOP

Agencija Grizli ‘ultimatum politikom MOST-a’ ruši rejting MOST-a

 Ivica Relković je stvorio Grozd, Hrast i U ime obitelji.Na kraju i MOST.”Njega novac ne zanima. On hoda svijetom u otrcanim hlačama, živi od ideala i za ideale.”

“Njemu i ljudima iz njegovih prethodnih stranaka, U ime obitelji, Hrasta itd., HDZ se zapravo gadi. HDZ nje dovoljno čist. Oni HDZ smatraju političkom snagom koja je uzurpirala i zatrovala demokršćanski politički prostor.”

Propagandno on navodno kontrolira promidžbu MOST-a i rad agencije Grizli. Kako vidimo u zadnje vrijeme, MOST ima značajan pad u propagandnom smislu. Očito rigidnost u političkim mjerilima Relkovića vuče propagandu protiv stranke. U čemu je bit problema?

MOST je tijekom pregovora sa HDZ-om i SDP-om napravio dosta krivih poteza. Gotovo nasilno je gurao veliku koaliciju kao uvjet političke suradnje sa velikima. Na kraju je završio sa HDZ-om i javnost je takvo ponašanje okarakterizirala kao prijevaru. Ako tome dodamo i javnobiljžničku smicalicu u kojoj je MOST obećao nešto treće, da neće u koaliciju niti sa jednima niti sa drugima, agencija Grizli i Relković su trajno MOST-u napravili lošu stigmu prevrtljivaca iako je u vladi MOST puno snažnije podupirao promjene i napravio neke dobre stvari, a svakako je najbolja ona o broju srpskih birača na području Udbine. Njihov ministar pravosuđa pokušavao je što se tiče ovrha učiniti više pozitivnog, ali policijsko-pravosudno-politička mafija nije promjene dozvolila.

MOST je bio uz uspješnog premijera Oreškovića, koji sve više diže BDP i postaje opasan protivnik političkoj mafiji, jer se sada jasno vidi da je Milanović sustavno pljačkao državu. Lopovski mediji pak Oreškovića žele napraviti PREVARANTOM, uz toliko uspješne brojke. Glavni argument udbaških glasila je Hasanbegović, što i oni znaju da je smiješno, baš Hasanbegović je veliki prijatelj sa Ljuštinom i Tarikom Filipovićem i sva buka oko ustaštva je samo balon za javnost.

U čemu propagandno griješi Grizli i Rellković?

Obrazac ponašanja koji jezivo ide na živce biračima oni i dalje provode, tvrdoglavo i glupo, te su sve manje uvjerljivi te nastavljaju sa ultimatumima kao mala djeca. Iako rezultata nekih i imaju, svojom promidžbom sve ih brišu. Činjenica da je MOST u par mjeseci više pokazao nego SDP u 25 godina govori o snazi MOST-a.

MOST je krenuo sa novim ultimatumima. Postavlja uvjete koalicije sa HDZ-om na ulici, opet tvrdi da je on bio kohezivni element vlade , a  HDZ destruktivni, ipak u budućnosti je moguća vlada sa HDZ-om?! Petrov prijeti novim uvjetima za vladajuće stranke, a to posebno iritira birače, jer bi mali Ivica šamarao sve oko sebe kad se popne na prste.

Birači ne vole ultimatume, jer su ultimatumi isključivi i zato što se isključivost kosi s pobiranjem glasova otpadnika ljevice i desnice, što želi MOST. Ultimatum nije dogovor već ucjena, pa da je i u najboljoj namjeri, loš je tajming.

Slučaj sarkastičnog teksta Grmoje o Petrovu kao prevarantu je teški promašaj grizlijeve promidžbe, jer manje pismeni birači neće shvatiti ironiju Grmoje i prihvatiti će teze kao stvarne. Mnogi birači niti ne čitaju tekstove, pa se zadrže tek na naslovu, što su lukavo iskoristili portali Direktno, blizak HDZ-u i Dnevno blizak udbaškim krugovima. Oni su u naslov ubacili riječi Grmoje ironično upućene javnosti da je Petrov prevarant.

Agencija koja se bavi promidžbom itekako bi treba percipirati medije, ali u ovom slučaju amaterski se odašilje Grmojin tekst u javnost, koji više šteti nego koristi MOST-u. Sve je to dokaz da desnica do dana današnjeg nije oformila propagandni tim ravan ljevici, koja sve strateški smješta u pravi kontekst za svoj uspjeh.

Milanović već danima glumi većeg ustašu od Pavelića, dok desnica okrenuta crkvi piše glupave pamflete. Sve se to događa jer nema pravilne analize javnog mijenja uz toliko psihijatara i psihologa u MOST-u.

HOP portal