HOP

SKANDAL: UDBO-KONCEPTUALCI JUMBO-PLAKATOM PONIZILI PREDSJEDNICU I MEŠTROVIĆA

Na jumbo plakatu u Cisti Provo, kojega splitska udruga Kvart koristi kao izložbeni prostor, postavljen je rad Borisa Šituma i Dalibora Lovrića. U tom konceptualnom nedjelu se trostruko sprda i izruguje prvo hrvatski narod kojega se vrijeđa preko jednog od najpoznatijih i najznačajnijih djela hrvatske umjetnosti, a koje predstavlja posebnu simboličku i emotivnu vrijednost za svakog Hrvata, potom se izruguje najvećem hrvatskom kiparu svjetskoga glasa Ivanu Meštroviću, čije djelo popularno nazvano Majka Hrvata je besramno zloupotrebljeno kao predložak ovog konceptualnog smeća, a naposljetku se vrijeđa i hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović koju se prikazuje golih grudi sa čak dva zlonamjerna natpisa. Jedan (NATO) je ispisan umjesto originalnog napisa na glagoljici koji se nalazi na samom spomeniku i glasi “povijest Hrvata”, a drugi je ispisan ispod ovog sramotnog plagijata skulpture u crtežu Dalibora Lovrića na samom jumbo plakatu i glasi “za dom spremni”. Taj drugi je postavljen u ime antihrvatske kampanje i propagande koja uporno forsira i ponavlja taj pozdrav kako bi čitav hrvatski narod prikazala ustaškim.

Ovu trostruku sprdnju i zlonamjernu propagandu koju Šitum naziva božićnim plakatom, sam autor tog nedjela objašnjava slijedećim riječima: “Za božićni jumbo plakat u Cisti Provo koristim crtež Dalibora Lovrića ‘Alma mater Croatica’. On je među prvima prepoznao politički eros naše predsjednice. Moj dodatak je tekst: ‘Za dom spremni’. Dom (Domovina) za koji smo kao spremni već je desetljećima pod hipotekom stranih banaka, a prva crta obrane sad je u Afganistanu. Naša dična predsjednica pravi je primjer licemjerja u Hrvata. Umjesto isprike javnosti zbog ‘srpske’ čokolade, bilo bi poštenije da se ispriča za dugogodišnje sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji – NATO paktu. Njihovo djelovanje Europa danas uslijed ekspanzije terorizma plaća kroz danak u krvi.”

Ako zanemarimo politička tumačenja u politiku posve neupućenih takozvanih umjetnika Šituma i Lovrića, upada u oči ista linija propagande koju koriste i živozidaši, a koju smo potvrdili u mnogobrojnim našim tekstovima o mnogim prevarantima i lažnim zviždačima koji rade isključivo za svoju vlastitu materijalnu korist. Njihova perjanica iz ´abecede demokracije´ Ivan Pernar je dokazano velikosrpski i proruski igrač. Da tako ne osjećaju i ova dva nadri-umjetnika, nikada se ne bi usudili za svoje prljavštine koristiti jedan od glavnih simbola hrvatskog naroda novijih vremena: Meštrovićevu Majku Hrvata. Pritom ove kvazi-umjetnike nimalo ne zabrinjava činjenica da se ta skulptura isklesana u mramoru protivno svim željama i nastojanjima velikog hrvatskog umjetnika Ivana Meštrovića nalazi još uvijek u Beogradu, te da ga Srbija već skoro 70 godina odbija vratiti Hrvatskoj.

Prije dvije godine je ovaj muljator i nula od umjetnika Boris Šitum, kao svoj umjetnički performans skinuo hrvatsku zastavu s omiške tvrđave. Time je počinio kazneno djelo, kao i Labrović, koji se popišao na hrvatski grb ispred Markove crkve u Zagrebu. Niti jedan od njih nije priveden, a ni procesuiran radi grubog vrijeđanja znakovlja hrvatske države, jer su obojica to navodno činili kao performeri, konceptualci i takozvani umjetnici. Frljić po Hrvatskoj i Europi svojim monstruoznim i potpuno umjetnički bezvrijednim predstavama vrijeđa ljude po nacionalnoj, vjerskoj i spolnoj osnovi, pa to također opravdava svojom umjetničkom slobodom.

Drugi autor ovog nedjela u Cisti Provo, Dalibor Lovrić je zaposlen u splitskoj Službi za kulturu, umjetnost i staru gradsku jezgru, gdje i kao službenik zabušava i ne dolazi na posao. Takav čovjek koji nespretno i sramotno crtački plagira djelo velikog kipara Meštrovića na ovom propagandnom smeću od plakata, zaposlen je na očuvanju kulture i umjetnosti u toj istoj Hrvatskoj čiju umjetnost i baštinu pljuje i poništava!

Niti jedan pravi umjetnik ne bi nikada opravdavao svoj nerad i netalentiranost umjetničkim slobodama. Ali ovaj skup netalentiranih neradnika i zabušanata prikriva svoje prave ciljeve širenja mržnje prema Hrvatima takozvanom umjetničkom slobodom.

To je antihrvatska i nekulturna praksa koju očito podržava i financira ministarstvo kulture s Obuljenicom na čelu, to je praksa samozvanih umjetnika koje podržava nekulturna politika kulture, koja je neprijateljski nastrojena prema hrvatskoj baštini i hrvatskoj kulturi. Takva nekultura ne zaslužuje niti jednu kunu iz hrvatskog proračuna, nego naprotiv hitni kazneni progon. Mi danas u Hrvatskoj imamo pošast nepismenih novinara i netalentiranih umjetnika koji svi zajedno raspravljaju o politici o kojoj imaju još manje pojma nego o umjetnosti.

Vjerojatno su ruske bombe u razaranju Alepa pošteno izbjegavale djecu, ženu i starce te samo gađale Isilovce, a samo američke redovito gađaju samo civile, po ovoj idiotskoj logici ovakvih domaćih udbaških antitalenata i konceptualaca.

SKANDAL: SRBI NE ŽELE VRATITI HRVATSKOJ MEŠTROVIĆEVU ´MAJKU HRVATA´

Ingrid Runtić

HOP