HOP

Nikolai od Danske, unuk kraljice Margrethe napustio vojnu obuku i dao se u manekene

Moda u “izgubljenom vremenu”

Nikolai od Danske, unuk kraljice Margrethe je visok, melankolično-odlučnog, svijetlog pogleda i razbarušene frizure prohujalih vremena.Nakon prvih, veoma zapaženih i uspješnih koraka na podiju branda Burberry, u odjeci za hladni period 2018/19 godine, uzvanik je prvog showa Kima Jonesa, novog umjetničkog direktora muških kolekcija pariške marke Dior. Princ je rado podario svoj “image” koji je pridonio uspjehu smotre za proljeće – ljeto. Zato je bilo malo iznenađenih kada je primijećeno učešće princa u novoj kolekciji za slijedeć topli period.
Nikolai od Danske ne krije da traži vlastiti put, nakon napuštanja vojne obuke krajem ljeta 2019 godine.

Upisao je u visoku, trgovačku školu u Copenhagenu za koju ističe da je zanimljivo-monotona! Istina, vrijedno je učio poslovnu administraciju i upravljanje različitim službama ali bi sa zadovoljstvom otišao studirati u inozemstvo.

Princ ističe kako rado šeta podijima u “izgubljenim satima postojanja” ali se iskreno nada studijima, u okviru međunarodne razmjene. Francuska mu već širi ruke u nadi da 20 godišnji princ, neće zaboraviti svoje galske korijene.
Uspješno partnerstvo

Rezultat suradnje čuvenog pariškog branda Lancôme i Kuće čipke Sophie Hallette, miris “La Nuit Trésor Dentelle de Roses”/slobodan prijevod : Noć dragocjenosti ruzine čipke/, savršen je dar za 14 veljače, Dan zaljubljenika.

Kuća Lancôme, simbol dopadljivosti na francuski način, u cijelom svijetu je u samom vrhu plasiranja svojih proizvoda, na planetarnoj razini dok je Sophie Hallette, nezaobilazna referenca neprevaziđene izrade čipke, od 1887 godine,  smatrane  su istinskim vrijednostima luksuza. Ujedinjene u nastojanju postizanja savršenosti, ostvarili su najelegantniji miris, aktualnog zimskog perioda.

Poput kineskih sjena

Za Sveti Valentin, Lancôme je ustupio Sophie Hallette koja  kroji odjeću Kate Middleton ili Amal Clooney, svu slobodu kreacije nove verzije Noći Dragocjenosti.

Lako je odmah prepoznatljiv, mitski crni dijamant prevučen je čipkom, dok gornji dio bočice predstavlja posebnu originalnost : neobičnim oblikom i geometrijskim rješenjima visokog kvaliteta.

Čipka je ukrašena arabeskama ruža, amblematičnim cvjetovima Lancôma.

Kreatorica mirisa Amandine Clerc Marie ističe kako ostvarenje dizajna bočice podsjeća na kineske sjene.

Sam miris je alegorija strastvene ljubavne priče, prevedene u raskoš dodataka različitih biljnih i cvjetnih tvorevina, koji čine neoprobanu kombinaciju magične tekućine.
Džana Mujadžić iz Pariza za HOP