SRAMOTNO: HRT NEMA MJESTA ZA EMISIJU O TUĐMANU NA OBLJETNICU SMRTI

0
2572

6000 suradnika imao je radmanov HRT uz 3000 zaposlenih. Uglavnom tih 6000 vanjskih suradnika muzlo je novac za beznačajne projekte, što se u normalnoj zemlji zove pranje novca. Pitanje svakog normalnog bi bilo što nekoj televiziji treba 3000 zaposlenih uz toliki broj honoraraca?

Novinarska obitelj Burić za svoj posao na HRT-u dobiva 16000 kuna po osobi + 6000 kuna dodatak za prosječnost i dosadni program, pa sveukupno njih dvoje zarade jedan mjesec kao jedna radnička obitelj koja crnči 12 sati na dan,  godišnje. Oko 50 000 kuna. Što nam nude za tako ogromne plaće? Tugu, čemer i jad. I sa tako otužnim karakteristikama Burić je zasjeo na čelo HRT-a. Kažu nam izvori da je radmanov kadar… I gle čuda odmah se izdao;

“Nažalost, 10. prosinac ove 2016. godine još jednom nam je potvrdio da se divljanje na Hrvatskoj televiziji nikad neće zaustaviti, paraziti koji žive, i to itekako dobro, plaćeni našim novcem, kroz RTV pristojbu, u danu kad je cijeli držvni vrh te brojni građani bio na Mirogoju kako bi se poklonio prvom hrvatskom predsjedniku dr. Franji Tuđmanu, ničim, niti jednom emisijom, se nisu prisjetili velikog državnika. Ako to nije divljanje onda zaista ne znamo što je divljanje, samo što to kukavičko divljanje mi financiramo, a oni nam šalju ozloglašene utjerivače dugova na vrata. Sram vas bilo drugovi s Prisavlja.

Naime, bio je tek sramotan izvještaj HRT-a od minutu-dvije u Dnevniku, montiran tako kao da ga je montirao Anto Nobilo, niti spomenuli nisu da je na Mirogoju bila predsjednica Kolinda Grabar Kitarović, niti su objavili njenu izjavu, niti su spomenuli da je na Mirogoju bio premijer Andrej Plenković, samo su rekli da je bilo izaslanstvo HDZ-a, predvođeno predsjednikom te stranke, iako je Plenković došao na Mirogoj i kao predsjednik Vlade. A tek kakve su izjave vadili iz konteksta? Predsjednik Sabora Božo Petrov rekao je da mu je čast što je na 17. obljetnici smrti tvorca hrvatske države na Mirogoju, a oni su objavili nešto sasvim drugo. Znaju li paraziti da je na Mirogoju bio i predsjednik SDP-a Bernardić, koji je također hvalio Tuđmana? Jesu li čuli da je predsjednica došla?Sramotno je da je o Franji Tuđmanu bolji prilog i to puno bolji, objektivniji, napravila jugoslavenska N1 televzija. 

Nakaradni parazit koji je odgovoran za prilog u Dnevniku parazitske televzije odlučio je da se u Dnevniku spomene kako je Tuđman dijelio BiH. Otkud pravo HRT-u da na takav nasilnički, da ne kažemo razbojnički način govori o prvom predsjedniku ako je danas čak i njegovim oponentima jasno da jedino Tuđman nije dijelio BiH? Moramo li mi plaćati ovo ludilo?”-piše Tinolovka, a nama se ovo objašnjenje svidjelo najviše od naših medija.

Što reći? HRT-ovi novinari većinom su udruženi u svom “domoljubnom udruženju novinara” HNIP, ali  o ovakvim skandalima niti riječ, baš kao pravi domoljubi uhljebljeni po partijskoj i rodbinskoj vezi na HRT-i.

HOP