Stravična otkrića talijanskih znanstvenika o cjepivima koja potvrđuju navode Nobelovca Luca Montagniera i dr. S. Sladoljeva

NOBELOVAC: NEĆU SE CIJEPITI, RNK CJEPIVA IZAZIVAJU RAK, KLOROKIN JE JEDINI LIJEK U SVEZI KORONAVIRUSA
VIDEO:
misli na hdz
Građanka države Tennessee nakon primljenog cjepiva ima probleme sa licem, lice joj je ostalo deformirano.
-“Niti neprijatelju ne bi poželjela cjepivo.”
inbound2024781357570047066Cjepiva se rutinski formuliraju s pobačenim ljudskim fetalnim stanicama poznatim kao MRC-5 i WI-38. CDC otvoreno navodi neka od cjepiva koja koriste ove “ljudske diploidne” stanice, uključujući Twinrix (Hep A / Hep B), ProQuad (MMRV) i Varivax (Varicella / vodene kozice). Listovi uložaka cjepiva koje je objavila FDA, poput ovog za Varivax, također otvoreno priznaju upotrebu pobačenih ljudskih fetalnih staničnih linija kao što je MRC-5: Proizvod također sadrži rezidualne komponente MRC-5 stanica, uključujući DNA i proteine, te tragove neomicina i goveđeg telećeg seruma iz MRC-5 medija za kulturu.
inbound3139284338364774490
Čak i ovaj uložak cjepiva protiv GlaxoSmithKline otvoreno raspravlja o uporabi pobačenih ljudskih fetalnih stanica u svom Priorix-Tetra cjepivu (MMRV): Svaki soj virusa proizvodi se odvojeno u stanicama embrija pilića (zaušnjaci i ospice) ili MRC5 humanim diploidnim stanicama (rubeola i varičela). Ipak, zapanjujuće, gotovo niti jedan pripadnik javnosti nije svjestan da se pobačene ljudske fetalne stanice rutinski koriste u cjepivima.
Istraživači  lažnih vijesti inzistiraju da je takav govor “teorija zavjere”, čak iako proizvođači CDC-a, FDA-e i cjepiva otvoreno izjavljuju da se sastojak koristi u brojnim cjepivima.
inbound2019071517172663319
(Pogledajte Vaccines.news za svakodnevno izvještavanje o najnovijim vijestima o cjepivima.)
Laboratorij u Italiji izveo kompletno sekvenciranje genoma ove stanične linije MRC-5 koja je namjerno umetnuta u više cjepiva. Ono u čemu su pronašli, osim šokantnog … užasavajuće. Kao što je objašnjeno iz Obrane dječjeg zdravlja:
Tim Corvelve sažeo je svoja otkrića na sljedeći način:
inbound4724065169568494008
1- Utvrđeno je da linija fetalnih stanica pripada muškom fetusu.
2- Stanična linija predstavlja se na takav način da će vjerojatno biti vrlo stara, što je u skladu s deklariranom linijom iz 1960-ih.
3- Fetalna ljudska DNA predstavljena u ovom cjepivu cjelovit je individualni genom, odnosno genomska DNA svih kromosoma pojedinca prisutna je u cjepivu.
4- Ljudska genomska DNA sadržana u ovom cjepivu očito je, nesumnjivo nenormalna, što predstavlja važne neusklađenosti s tipičnim ljudskim genomom, odnosno s onom zdrave osobe. Testirano je 5 560 gena za koje se zna da su povezani s oblicima raka i svi su pretrpjeli velike modifikacije.
5- Postoje varijacije čije posljedice nisu ni poznate, još se ne pojavljuju u literaturi, ali koje još uvijek utječu na gene koji sudjeluju u indukciji ljudskog raka.
6- Ono što je također očigledno nenormalno je suvišak genoma koji pokazuje promjene u broju kopija i strukturnim varijantama.
 inbound3734758231013595462
560 gena za karcinom, abnormalna DNA, genetska “modifikacija” potencijalno opasnih gena – cjepiva za djecu
Ono što je jasno iz ovog genetskog sekvenciranja jest da industrija cjepiva cijepi djecu s inženjerskim rakom. Kao što CHD objašnjava, cjepiva su namjerno formulirana s genima koji uzrokuju rak, a koji su posebno modificirani kako bi promovirali tumore raka: [Osim cjepiva koja se primjenjuju desetljećima, prisutnost je postupno genetski modificirane DNA i dopuštene su nekontrolirane količine … … [DN] DNK sadržana u tim cjepivima potencijalno je TUMORIGENA I da smjernice na koje se nadzorna tijela pozivaju NISU DODATNE.
Štoviše, javno osuđujemo OZBILJNI PROPUSTI u poduzimanju onih MJERA predostrožnosti koje se, s druge strane, hitno traže za antacidne lijekove.
Ne samo da se ovaj genetski kod koji je prekriven rakom ubacuje u sva ova cjepiva djeci, već je i doza DNA zaražene rakom opasno velika. Kao što CHD objašnjava: … [T] kontaminantna fetalna DNA prisutna u svim uzorcima analiziranim u različitim količinama (dakle nekontrolirano) je do 300 puta veća od granice koju je EMA nametnula za kancerogenu DNA (10 ng / doza, što odgovara DNK koja se nalazi u približno 1000 tumora stanice, izvedeno iz statističkog izračuna, dok je granica predostrožnosti 10 pg / doza), granica koja se također mora primijeniti na MRC-5 fetalnu DNA koja neizbježno kontaminira Priorix tetra.
Sekvenciranje genoma također je otkrilo da su stotine gena povezanih s tumorima raka modificirane. Kao što su objasnili autori studije: …
[I] identificirane su važne modifikacije gena za koje se zna da su povezane s različitim oblicima tumora, za svih 560 verificiranih gena; nadalje, postoje inačice čije posljedice nisu poznate, ali koje, međutim, utječu na gene koji sudjeluju u indukciji ljudskog raka. To ukazuje na to da se čini da su MRC-5 pobačene ljudske fetalne stanice namjerno modificirane kako bi ih učinile tumorogenijima …
Vjerojatnije da će uzrokovati tumore raka kod ljudskih primatelja injekcija cjepiva. To bi, naravno, osiguralo dugoročne prihode od lijekova protiv raka koje također proizvode i prodaju isti farmaceutski divovi koji proizvode i prodaju cjepiva. Ponavljanje posla je, uostalom, vrlo unosan poslovni model, a ako možete vezati cjepiva genetskim nacrtima za dugoročni rak, možete osigurati da vrlo visok postotak današnje djece na kraju dobije dijagnozu raka, nakon čega postanite unosni kupci lijekova protiv raka tvrtke Big Pharma. Sekvenciranje genoma MRC-5 “ljudskih diploidnih” stanica koje se koriste u cjepivima istraživači čak opisuju kao “anomalne” u usporedbi sa zdravim ljudskim bićem. Iz zaključka studije: Ljudska genomska DNA sadržana u cjepivu Priorix puno. n. A71CB256A je očito anomalan i predstavlja važne nedosljednosti u usporedbi s tipičnim ljudskim genomom, tj. Onim zdravog čovjeka. Postoji nekoliko nepoznatih varijanti (koje nisu zabilježene u javnim bazama podataka), a neke od njih nalaze se u genima koji sudjeluju u raku. Ono što je također naizgled anomalno, jest višak genoma koji pokazuje promjene u broju kopija (CNV) i strukturnim varijantama (SV), poput translokacija, umetanja, brisanja, dupliciranja i inverzije, od kojih mnogi uključuju gene. Čini se da ovaj zaključak potvrđuje da su MRC-5 stanične linije korištene u cjepivima genetski modificirane kako bi vjerojatnije uzrokovale rak kod primatelja cjepiva. Nakon toga, mandati za cjepivo zapravo prisiljavaju djecu na injekcije gena za rak kako bi postali budući kupci profitnih “rješenja za liječenje raka” tvrtke Big Pharma koja su nevjerojatno toksična za ljudsko zdravlje.
Drugim riječima, ljudskoj djeci ubrizgava se genetski modificirana DNK drugog pobačenog ljudskog djeteta kako bi se uzrokovao rak na nacionalnoj razini, a sve u korist dna farmaceutske industrije koja gura totalnu cenzuru zbog bilo kakve kritike cjepiva ili sastojci cjepiva.
 inbound6898561589167764973

“Neispravna” cjepiva koja su “potencijalno opasna su za ljudsko zdravlje” –Rezultat je da su ova cjepiva  namjerno kontaminirana nenormalnim ljudskim genima ,zaražena rakom “oštećena”, prema analizi CHD: imaju za  posljedicu, ovo cjepivo treba smatrati neispravnim i potencijalno opasnim za ljudsko zdravlje, posebno za dječju populaciju koja je puno osjetljivija na genetska i autoimuna oštećenja.