Na respiratoru je dobio bakterije kroz kisik i umro!? U Thüringenu 2700 cijepljenih oboljeli od korone !

GENOCID U POVOJIMA ILI POTPUNI POTOP ČOVJEČANSTVA?

Prilagodljivi imunitet igra ključnu ulogu u borbi protiv infekcije SARS-CoV-2 i izravno utječe na kliničke ishode pacijenata.

Kliničke studije su pokazale da pacijenti s teškim oblikom COVID-19 pokazuju odgođene i slabe adaptivne imunološke odgovore; međutim, mehanizam kojim SARS-CoV-2 sprječava adaptivni imunitet ostaje nejasan. Ovdje, korištenjem in vitro stanične linije, izvještavamo da SARS-CoV-2 šiljasti protein značajno inhibira popravak oštećenja DNK, što je potrebno za učinkovitu V(D)J rekombinaciju u adaptivnom imunitetu. Mehanički, otkrili smo da se šiljasti protein lokalizira u jezgri i inhibira popravak oštećenja DNK ometajući ključni protein za popravak DNA BRCA1 i 53BP1 regrutiranje na mjesto oštećenja. Naši nalazi otkrivaju potencijalni molekularni mehanizam pomoću kojeg bi protein šiljaka mogao ometati adaptivni imunitet i naglašavati potencijalne nuspojave cjepiva pune duljine baziranih na šiljcima.

inbound6099140099292618851

SARS–CoV–2 Spike Protein inhibira popravak oštećenja DNK

Budući da su šiljasti proteini kritični za posredovanje ulaska virusa u stanice domaćina i u fokusu su većine strategija cjepiva [20,21], dalje smo istraživali ulogu šiljastih proteina u popravku oštećenja DNA i pridruženoj V(D)J rekombinaciji. Obično se smatra da se šiljasti proteini sintetiziraju na grubom endoplazmatskom retikulumu (ER) [1]. Nakon posttranslacijskih modifikacija kao što je glikozilacija, šiljasti proteini prometuju se putem stanične membrane zajedno s drugim virusnim proteinima kako bi tvorili zreli virion [1]. Spike protein sadrži dvije glavne podjedinice, S1 i S2, kao i nekoliko funkcionalnih domena ili ponavljanja [22] (slika 2A). U nativnom stanju, šiljasti proteini postoje kao neaktivni proteini pune duljine. Tijekom virusne infekcije, proteaze stanice domaćina kao što je furin proteaza aktiviraju S protein cijepajući ga na S1 i S2 podjedinice, što je neophodno za ulazak virusa u ciljnu stanicu [23]. Nadalje smo istražili različite podjedinice šiljastog proteina kako bismo razjasnili funkcionalne značajke potrebne za inhibiciju popravka DNA. Samo šiljasti protein pune duljine snažno je inhibirao popravak NHEJ i HR (slika 2B-E i slika S4A,B). Zatim smo pokušali utvrditi pridonosi li protein šiljaka izravno genomskoj nestabilnosti inhibirajući popravak DSB-a. Pratili smo razine DSB-a pomoću kometnih testova. Nakon različitih tretmana oštećenja DNK, kao što su γ–zračenje, liječenje doksorubicinom i liječenje H2O2, manje je popravka u prisutnosti proteina šiljaka (slika 2F,G). Zajedno, ovi podaci pokazuju da šiljasti protein izravno utječe na popravak DNK u jezgri.-piše MDPI

inbound5168370544029454855

FAŠIZAM KOJI NAM NUDE KAO SPAS

Aplikaciji za pametne telefone i podatke o otisku prsta na Hitachi uređaju za autentifikaciju

U okviru sustava, korisnici registriraju svoje zapise o cijepljenju na namjenskoj aplikaciji za pametne telefone i podatke o otisku prsta na Hitachi uređaju za autentifikaciju. Zapisi i informacije se zatim međusobno povezuju.
VIDEO:

Klikni na crvenu točku

Čitač otiska prstiju instaliran na ulazu u zgradu ili drugdje, identificira korisnike i dokazuje da su cijepljeni.

Sustav također može potvrditi negativne rezultate testova na novi koronavirus, navodi grupa.

Demonstracijski eksperiment već je proveden za djelatnike Kajima u poslovnoj zgradi.

inbound6587500996680041143

DOSTOJEVSKI OPISAO ZLO KOJE NAM SLIJEDI?

“Za vrijeme bolesti pričinjavalo mu se kao da je cijeli svijet osuđen da bude žrtva nekakvoj strašnoj, nečuvenoj i neviđenoj kugi koja ide iz dubine Azije na Europu.

Svi su morali propasti osim malog broja izabranih. Pojavile su se nekakve nove trihine, bića jedva vidljiva pod mikroskopom, koja su prodirala u ljudska tijela. Ali ta bića su bila duhovi, obdareni umom i voljom. Ljudi koji su ih nosili u sebi postajali su odmah pomamni i ludi. Ali nikad, nikad ljudi nisu smatrali sebe tako pametnim i sigurnim uistinu kao što su mislili o sebi ti zaraženi.

Nikada svijet svoje presude, naučne zaključke, svoja moralna uvjerenja i vjerovanja nije smatrao tako pouzdanim i čvrstim. Čitava naselja, čitavi gradovi i narodi bili su zaraženi i ludjeli su. Svi su bili nemirni i nisu shvaćali jedan drugog, svaki je mislio da je samo u njemu istina i mučio se gledajući druge, busao se u grudi, plakao i lomio prste. Nisu znali koga i kako da sude, nisu mogli da se slože što smatraju zlom, a što dobrim. Nisu znali koga da okrive, a koga da opravdaju.

Ljudi su ubijali jedan drugog u nekakvoj besmislenoj mržnji. Skupljali su se u čitave armije da bi udarili jedni na druge, ali te armije bi još na putu iznenada počele same sebe da komadaju, redovi bi se osipali, vojnici jurišali jedan na drugoga, klali se i ubijali, ujedali i jeli jedna drugoga. Po gradovima su po čitav dan zvonili na uzbunu, pozivali su sve, ali ko zove i zašto zove – niko nije znao, ali svi su bili nespokojni.

Napustili su svakodnevna zanimanja, zato što je svaki predlagao svoje misli, svoje reforme, a nisu se mogli složiti; zamrla je zemljoradnja. Ponegde su se ljudi skupljali u gomile, slagali se zajednički u nečemu, kleli se da se neće rastajati – ali su odmah počinjali nešto sasvim drugo od onoga što su maloprije sami namislili; počinjali su kriviti jedan drugog, tukli se i sjekli.

Počeše požari, nastade glad. Sve je propadalo. Kuga se širila sve dalje i dalje. U cijelom svijetu moglo se spasiti samo nekoliko ljudi; to su bili
čisti i izabrani, odredjeni da osnuju novi ljudski rod i nov život, da obnove i očiste zemlju, ali nitko i nigdje nije vidio te ljude niti je iko čuo njihovu riječ i glas…”
(Zločin i kazna, Raskoljnikovljev san)-pripremio S. Sladoljev.

NAŠA STVARNOST  – OPISANO LUDILO IZ PISANJA DOSTOJEVSKOG

Bliska starica  M. L.   je u Križevcima umrla,  svi u  kući gdje je umrla starica  su se razboljeli nako drug doze  cjepiva.

inbound4432029662352420141

[ OBJAŠNJENJE, MOLIM ]

Prva pošiljka cjepiva, koja je bila praćena teško naoružanim policajcima i poslužila Capaku kao stolac pri fotografiranju, stigla je u prosincu prošle godine. Drugim riječima, u ovim danima 2020. godine smo imali 0% cijepljenih.
Danas, ako inzistirate na vjerovanju stožerašima, imamo 55% cijepljenog odraslog stanovništva.
Na ovom linku možete skinuti Excel tablicu s popisom novozaraženih, hospitaliziranih, preminulih… po danima:

Ono što želim jest da usporedite brojke ovih dana iz prošle godine (0% zaštićenih) s brojkama ovih dana ove godine (55% zaštićenih).

A onda pozivam da mi netko stručan – ili bar visokog IQ-a – objasni zašto sada imamo u prosjeku duplo više zaraženih i preminulih nego prošle godine?
Lažirane brojke?
Ili jalova zaštita?

inbound8870240545738404811

Ako pitate jednog od najcjenjenijih živućih znanstvenika s područja medicine, problem je u tome što je znanost izgubila bitku.-piše vjeroučitelj I.Pokupec

VIDEO O TRI PRIPITA  ZADRANA KOJI SU SATIMA RADILI GLUPOSTI U TZV. COVID BOLNICI, A DA NITKO TO NIJE PRIMIJETIO!

inbound3626128517374863205

” Moj ujak je preminuo prije 9 dana na respiratoru,zanimljivo je da je samnom razgovarao 15 ak minuta prije nego su ga odlucili staviti na respirator.Kazu da je došlo do komplikacija.On je bio 13 dana na kisiku i poceo je normalno pricati,cak je mogao i malo hodati,upalu pluca je dobio,nakon toga su ga odmah tesrirali i pozitivan na koronu.On se prehladio na dunavu,kisa,vjetar itd.. uglavnom na respiratoru je bio 3 dana i preminuo.Doktor je rekao da je dobio bakterije kroz kisik,dobio je sepsu u bolnici..Osječka bolnica je najgora,prljava,boli doktore kurac za pacijente.Nikada nitko nece odgovarati za grešku,do detaljnijih podataka je nemoguće doc.”

inbound6595192595496432016

Ovaj članak govori o porastu zaraze koronom u potpuno cijepljenoj populaciji u Thüringenu, radi se o 2700 oboljelih od korone s kliničkom slikom bolesti, a svi su prethodno bili cijepljeni s obje doze cjepiva.