Idemo prema katastrofi – ‘Cijepljeni piloti’ i sigurnost leta

0
5543
Idemo prema katastrofi

“Cijepljeni” piloti i sigurnost leta

 

mr.sc Arna Šebalj -znanstvene teme
mr.sc Arna Šebalj -znanstvene teme

Prenosimo članak od 17. srpnja 2022. iz SAD koji je napisan na temelju izjava djelatnika a koji bi trebao ozbiljno zabrinuti zrakoplovne kompanije ali i putnike u zrakoplovima.

Još u travnju su dr. Lee Merrit i dr. Kevin Stillwagon raspravljali o “cjepivima” i upotrebi maski za lice na visini, tijekom letova, te o tome kako one utječu na sigurnost pilota i putnika (“Vaccinated” Pilots and Flight Safety – We’re Headed for a Disaster).

Dr. Stillwagon bivši je kiropraktičar i kapetan zrakoplova. Bio je zrakoplovni pilot 33 godine a 26 godina bio je zaposlen u Delta Airlinesu u kojem je 21 godinu bio kapetan. Bio je prisiljen otići u mirovinu iz Delta Airlinesa jer je odbio nositi masku za lice kao “dio uniforme”. Bio je prisiljen otići u mirovinu iako je zrakoplovna kompanija priznala da nošenje maske za lice nije zaustavilo prijenos Covida.

Screenshot_20220722-083748_Yandex Mail

VIDEO:

https://rumble.com/vnumax-cijepljeni-piloti-uzrokovali-su-mnogo-zrakoplovnih-nesrea-u-mjesec-dana.html

Mnoštvo pilota pretrpjelo je štetne posljedice tzv. cjepiva.  Svaki pilot, bilo da je muškarac ili žena koji je primio Covid injekciju i imao ili ima negativne učinke – čak i učinak bez simptoma, na primjer mikro zgrušavanje predstavljaju  „tempirane bombe”, rekao je dr. Stillwagon. Sada imamo pilote koji lete uokolo s mikrougrušcima kao izravnim rezultatom cjepiva. Također imaju miokarditis i perikarditis, objasnio je. Milijuni ljudi imaju pilotske dozvole, ali samo nekolicina odabranih može doći do velike zrakoplovne karijere. Ovi piloti su visoko obučeni i njihova tvrtka ima povjerenje u obavljanje potpuno sigurnog leta. Na pilotu je da utvrdi je li on ili ona dorastao zadatku zapovijedanja zrakoplovom koji prevozi nekoliko stotina ljudi.

Postoji na neki način poticaj da ne budete otvoreni i transparentni ili da simptome ne vidite kao znakove potencijalno ozbiljnog stanja. “Mogli bi pomisliti da je to samo želučani problem, žgaravica ili možda nešto što su pojeli”, rekao je dr. Stillwagon. Piloti imaju liječničke preglede dva puta godišnje. Iako postoji nekoliko pilota koji pokazuju nepravilnosti na svom elektrokardiogramu (“EKG” ili “EKG”) na ovim pregledima, pravi problem je miokarditis koji se često ne bi pokazao na EKG-u osim ako se EKG ne odražava produženi vremenski period.

Svi ovi testovi su jako skupi. Dakle, same tvrtke koje su prisilile ove pilote na ubrizgavanje morat će platiti za ovo, a svaki pilot koji pokaže negativne reakcije na ubrizgano „cjepivo“ morat će biti prizemljen. Piloti ozlijeđeni cjepivom morat će se liječiti dok ne dokažu da su zdravi i dovoljno sigurni za ponovni let. Imati jednog pilota onesposobljenog je velika stvar. Jedan pilot koji upravlja letom ima veliku odgovornost.

Dr. Stillwagon je imao prilike vidjeti učinke nametanja maski na licu putnicima kako bi mogao govoriti iz osobnog iskustva. Tijekom tog vremena, imao je putnika koji je tijekom leta ustao kako bi koristio zahod i onesvijestio se u prolazu udarivši glavom o naslon za ruke dok su padali. Nije bilo težih ozljeda, ali putnik je izgubio svijest, rekao je dr. Stillwagon. “Siguran sam da se to dogodilo drugim pilotima. Siguran sam da kad biste razgovarali s drugim pilotima ili stjuardesama, vjerojatno bi vam mogli reći da se to događalo u sve brojnijim incidentima nakon maskiranja. Od nas se traži da ispunimo obrazac za incident, stjuardese to popune – posebno ako je putnik izgubio svijest – to mora ući u evidenciju. Dakle, netko zna tu informaciju, samo javnost s njom nije upoznata. Sve dok netko ne zatraži ove informacije ili ne podnese zahtjev u skladu s slobodom informacija, teško da ćemo saznati koliko je putnika doživjelo incident zbog toga što su bili prisiljeni nositi maske na visini.

Savezna uprava za zrakoplovstvo (“FAA”) prema riječima Stillwagona nije prikupljala nikakve sigurnosne podate o štetnim učincima Covid injekcija na pilote. Sada sami prikupljamo sigurnosne podatke. Još uvijek smo u ispitivanju sigurnosti.”

“Sve ta tzv. cjepiva su  eksperimentalni proizvodi. Nijedan od njih nije bio u potpunosti odobren od strane FDA do 23. kolovoza 2021. Prva koja je dobila odobrenje bila je injekcija Pfizera i nazvali su je Comirnaty. Ali problem je što ne možete dobiti tu injekciju, ne u Sjedinjenim Državama, ona ne postoji. A razlog zašto ona ne postoji je taj što bi bilo koji proizvod koji je odobrila FDA sada imao odgovornost prenijeti na proizvođače cjepiva osim ako to cjepivo nije ono što je na rasporedu cijepljenja djece.”

Ako je FDA odobrila proizvod, također postoji zahtjev za transparentnošću u vezi sa sadržajem injekcija. To nije slučaj s proizvodima odobrenim za hitnu uporabu. Dakle, postoje piloti kojima je ubrizgana nepoznata tvar. Ubrizgavanje Covid   “cjepiva” pilotima nije u skladu s FAA pravilima letenja. Naime, kad je riječ o cjepivu prvi zahtjev je da ono mora biti odobreno od FDA, rekao je dr. Stillwagon.

“Nijedno od ovih cjepiva koje je dobio bilo koji pilot nije odobrila FDA. I kaže za Comirnaty i Spikevax da pilot mora pričekati 48 sati da vidi hoće li se pojaviti bilo kakve nuspojave .“

Postoji još nekoliko cjepiva koja piloti mogu dobiti. Jedno od njih je, vjerujem, cjepivo protiv tifusa, a drugo je cjepivo protiv bjesnoće. A za njih morate čekati 72 sata. Ali ni za jedno drugo cjepivo ne postoji razdoblje promatranja, pilot se može odmah vratiti u kokpit i odmah početi letjeti. “Da bi pilot dobio lijek u svoje tijelo – oralno ili ubrizgano ili utrljano u kožu ili na bilo koji drugi način na koji biste željeli unijeti lijek u njihovo tijelo – zakon zahtijeva da postoji razdoblje od 12 mjeseci nakon što je taj lijek uopće odobren kako bi se vidjelo mogu li se pojaviti bilo kakve nuspojave zrakoplovno-medicinskog tipa. Godinu dana moraju čekati nakon što je proizvod odobren. To je tako da mogu vidjeti postoje li nuspojave zrakoplovno-medicinskog tipa koje bi se dogodile u široj javnosti, a koje bi mogle utjecati na sigurnost leta za pilota.

“To je za lijek. Ali ovaj proizvod nije klasificiran kao lijek – iako bi trebao biti, po mom mišljenju, jer nije cjepivo. Ne djeluje kao cjepivo, nema ništa u sebi što bi čak i pokušalo učiniti ono što cjepivo treba učiniti.” Očito  FAA krši pravila kad nalaže da se pilotima ubrizgavaju eksperimentalni lijekovi za gensku terapiju Covida. Ipak, FAA još nije rekla ništa kako bi zaštitila pilote, putnike i javnost u cjelini.

Međutim, dr. Stillwagon je rekao: “Postoji pokret s nekoliko organizacija koje su osnovane kako bi se FAA natjerala da istupi i da izjavu. To se mora riješiti prije nego dođemo u situaciju u kojoj će ljudi stradati – a ja ne želim da se to dogodi, ne možemo dopustiti da se to dogodi.”

https://rumble.com/v12lyxj-dr.-merritt-and-dr.-stillwagon-discuss-safety-of-flight-and-the-covid-jab.html

Dr. Merritt i dr. Stillwagon razgovaraju o sigurnosti leta i Covid Jabu, 27. travnja 2022., (53 minute)

“FAA bi trebala odmah izaći i reći da se više ne cijepi  pilote ili stjuardese, da smo završili s tim. Nema više snimaka i moramo početi pregledavati ove članove posade da vidimo događa li im se nešto aktivno u kardiovaskularnom sustavu.

Ako to učine, morat će biti kažnjeni i liječiti se kako bi mogli dokazati da više nemaju nijedno od ovih stanja. Jer, doslovno, predstavljaju tempirane bombe. Oni ugrožavaju sigurnost leta, a to u konačnici utječe na vas kao putnika.”

HOP