Najnoviji tehnološko-marketinški trendovi – “MarTech”, stižu iz Londona

0
363

Prošlog se tjedna u Londonu održala konferencija „Digital Velocity“ u organizaciji tvrtke Tealium, čija je svrha bila objaviti najnovije vijesti iz svijeta tehnologije i marketinga koje nam dolaze kako bi inspirirale, aktivirale i transformirale marketing i digitalno poslovanje današnjih tvrtki. U sklopu konferencije sudjelovala je i tvrtka StarDigital, agencija za digitalni marketing specijalizirana za savjetovanja na području povećanja efikasnosti digitalnog marketinga i marketing automatizacije, koja je hrvatski predstavnik i partner tvrtke Tealium.

 

„Digital Velocity“ predstavlja godišnju konferenciju Tealium korisnika i partnera na jednom mjestu te omogućava razmjenu znanja, najboljih praksi i dodjelu nagrada na području primjene najboljih tehnoloških rješenja u marketingu. U sklopu događanja održao se i tradicionalni edukativni program za Tealium korisnike, u okviru kojeg su se polaznici educirali putem hands-on treninga te imali prilike učiti od najbolje ocijenjenih projekata i stvarnih primjera iz Tealium korisničke prakse.

U sklopu konferencije ove se godine mnogo govorilo o GDPR regulativi, koja je u prvi plan stavila pitanja vezana uz budući razvoj digitalnog marketinga, ali se govorilo i o obvezama te prednostima koje s ovom regulativom dolaze.

U sklopu ovogodišnje konferencije predstavljeni su zanimljivi međunarodni predavači, kao i neki disruptivni stručnjaci marketinga, voditelji odjela za zaštitu privatnosti, tehnološki stručnjaci koji su govorili o transformaciji poslovanja, promjenama pravila igre i promjenama koje mijenjanju marketing u real-time business, gdje u marketing stižu novi trendovi tzv. „MarTech“,  još jače i bolje povezivanje marketinga s tehnološkim inovacijama koje omogućavaju bolju komunikaciju i brže djelovanje tvrtki na tržištu. Od zanimljivih predavača ove godine svakako treba izdvojiti Karren Brady, barunicu Brady iz Knightsbridge CBE, vjerojatno najpoznatiju kao “prvu ženu nogometa”, koja je postala direktorica nogometnog kluba Birmingham City, u dobi od 23 godine te klubu osigurala iznimno uspješno i unosno poslovanje. Brady je preuzela klub te je u prvoj godini poslovanja pod njenim vodstvom klub zabilježio porast financijske dobiti. 1997. godine klub je izlistan na burzu, i u to vrijeme procijenjen na vrijednost od 25 milijuna funti, čineći Karren najmlađom upraviteljicom dioničkog društva u Velikoj Britaniji. Od ostalih zanimljivih predavača svakako treba istaknuti Tonya Goslinga, stručnjaka za podatke koji je radio u Ministarstvu obrane, zatim Ruth Mortimer, voditeljicu festivalskog marketinga u Centaur Marketingu, kao i ostale stručnjake za analizu podataka, tehnologije, zaštitu privatnosti.

U Londonu je prošli tjedan održana stručna marketinško-tehnološka konferencija „Digital Velocity“ u organizaciji tvrtke Tealium, koja je najavila neke od najnovijih trendova u marketingu

Zagreb, 19. lipanj 2017. – Prošli je tjedan u Londonu održana konferencija „Digital Velocity“ u organizaciji tvrtke Tealium, čija je svrha bila objaviti najnovije vijesti iz svijeta tehnologije i marketinga koje nam dolaze kako bi inspirirale, aktivirale i transformirale marketing i digitalno poslovanje današnjih tvrtki. U sklopu konferencije sudjelovala je i tvrtka StarDigital, agencija za digitalni marketing specijalizirana za savjetovanja na području povećanja efikasnosti digitalnog marketinga i marketing automatizacije, koja je hrvatski predstavnik i partner tvrtke Tealium.

Digital Velocity“ predstavlja godišnju konferenciju koja okuplja Tealium korisnike i partnere na jednom mjestu te omogućava razmjenu znanja, najboljih praksi i dodjelu nagrada na području primjene najboljih tehnoloških rješenja u marketingu. U sklopu događanja održao se i tradicionalni edukativni program za Tealium korisnike, u okviru kojeg su se polaznici educirali putem hands-on treninga te imali prilike učiti od najbolje ocijenjenih projekata i stvarnih primjera iz Tealium korisničke prakse.

U sklopu konferencije ove se godine mnogo govorilo o GDPR regulativi, koja je u prvi plan stavila pitanja vezana uz budući razvoj digitalnog marketinga, ali se govorilo i o obvezama te prednostima koje s ovom regulativom dolaze. Najviše se isticala važnost zaštite privatnosti potrošača, koji na prikupljanje osobnih podataka gledaju s nepovjerenjem, osobito na osobne podatke koje organizacije prikupljaju u svrhu zaštite interesa vlastitog poslovanja.

U doba kada je pružanje personaliziranog iskustva kod potrošača marketinški primat, podaci o klijentima postaju iznimno važni. EU regulativa o zaštiti podataka (GDPR inicijativa), koja je dio EU pravosuđa predstavlja jednu od najvećih promjena EU legislative zadnjih desetljeća, a svojim djelovanjem nosi utjecaj daleko izvan EU granica. Iz StarDigital grupe prokomentirali su ove promjene, koje vide kao ključan temelj za izmjene u načinu pristupanja digitalnom marketingu. „Ove izmjene u zaštiti online privatnosti EU građana, značajno će utjecati na promjene u načinima na koji se do sada pružala usluga digitalnog marketinga, prodaje i povezanih procesa. Uredba je bitan korak za jačanje temeljnih prava EU građana u digitalnom dobu i olakšavanje poslovanja pojednostavljenjem pravila za tvrtke koje djeluju na jedinstvenom digitalnom tržištu (Digital Single Market). Tvrtke se moraju što prije uskladiti s ovom regulativom, a vremena je sve manje jer ona postaje obvezujuća od 28. svibnja 2018. godine“, ističe Petar Pavić, partner StarDigital grupe.

No, nažalost samo usklađivanjem rada marketinga s novim GDPR pravilima nije dostatno za ostvarenje punog angažmana s korisnicima. Zato se u okviru konferencije govorilo i o tome kako podići vrijednost razmjene tih podataka, kako kreirati poticajna i emotivna korisnička iskustva. Moglo se čuti mnogo o navedenim temama od strane brojnih međunarodnih marketinških stručnjaka i korisnika Tealium rješenja, koji su raspravljali kako pretvoriti poslovne i marketinške prilike u prihode.

Na konferenciji se također govorilo o sve većoj ulozi i važnosti poslovne inteligencije u marketingu, povezivanju različitih izvora podataka, analizi podataka, proučavanju ponašanja potrošača i sl. Potom se mnogo govorilo i o pravima u raspolaganju s podacima, važnosti reguliranja jasnih procesa i uloga u procesu upravljanja s podacima. Jer ključ uspjeha marketinga u budućnosti leži upravo u kvalitetnijoj i boljoj primjeni podataka, koja će na prvo mjesto morati staviti zaštitu privatnost i sigurnosti potrošača.

Prošle je godine na „Digital Veolocity“ konferenciji sudjelovalo preko 1.000 Tealium korisnika, vodećih kompanija iz svijeta maloprodaje, izdavaštva, zdravstva, financijskog sektora i ostalih industrijskih grana. A u sklopu ovogodišnje konferencije predstavljeni su zanimljivi međunarodni predavači, kao i neki disruptivni stručnjaci marketinga, voditelji odjela za zaštitu privatnosti, tehnološki stručnjaci koji su govorili o transformaciji poslovanja, promjenama pravila igre i promjenama koje mijenjanju marketing u real-time business, gdje u marketing stižu novi trendovi tzv. „MarTech“, još jače i bolje povezivanje marketinga s tehnološkim inovacijama koje omogućavaju bolju komunikaciju i brže djelovanje tvrtki na tržištu. Od zanimljivih predavača ove godine svakako treba izdvojiti Karren Brady, barunicu Brady iz Knightsbridge CBE, vjerojatno najpoznatiju kao “prvu ženu nogometa”, koja je postala direktorica nogometnog kluba Birmingham City, u dobi od 23 godine te klubu osigurala iznimno uspješno i unosno poslovanje. Brady je preuzela klub te je u prvoj godini poslovanja pod njenim vodstvom klub zabilježio porast financijske dobiti. 1997. godine klub je izlistan na burzu, i u to vrijeme procijenjen na vrijednost od 25 milijuna funti, čineći Karren najmlađom upraviteljicom dioničkog društva u Velikoj Britaniji. Od ostalih zanimljivih predavača svakako treba istaknuti Tonya Goslinga, stručnjaka za podatke koji je radio u Ministarstvu obrane, zatim Ruth Mortimer, voditeljicu festivalskog marketinga u Centaur Marketingu, kao i ostale stručnjake za analizu podataka, tehnologije, zaštitu privatnosti i sl.

Integriran pogled od 360 stupnjeva na potrošače, njihovo ponašanje i općenito važnost povezivanja i analize prikupljenih podataka u marketingu postaje sve važniji faktor za uspješnost poslovanja. Definiranje procesa u upravljanju podataka, jasnih uloga kao i primjena odgovarajućih zaštita privatnosti – još su važniji, pogotovo danas kad su se izmijenili načini na koji potrošači kupuju. Stoga primjena kvalitetnih rješenja može olakšati ovakve procese i omogućiti da se isporuče iskustva nove generacije koji će poboljšati zadovoljstvo korisnika i povećati prihode.“, ističe Pavić iz StarDigitala, koji su ovlašteni Tealium partner za Hrvatsku. Broj digitalnih agencija raste, tvrtke se suočavaju s rastućim izazovom upravljanja svojim online prisustvom, digitalnim sadržajima i hrpama podataka koje prikupljaju kroz razne digitalne kanale. „Uz kvalitetno tehnološko rješenje nudimo strukturiran pristup i lakše upravljanje vašim digitalnim podacima te savjetovanje i implementaciju koje će omogućiti veću produktivnost vašeg marketinga“, zaključuje Pavić.

StarDigital grupa ovlašten je Tealium partner te savjetovanje na temu marketing automatizacije kao i inteligentna softverska rješenja koja omogućuju pametnije prikupljanje i povezivanje podataka o potrošačima iz različitih marketinških izvora, na jednom mjestu, s kojeg se podacima može centralno upravljati, analizirati ih te njihovom primjenom utjecati na povećanje ukupne efikasnosti marketinga. S obzirom na njihovu jedinstvenu poziciju na tržištu, Tealium rješenja osiguravaju kvalitetu kojom ćete izgraditi povjerenje prema potrošačima, osigurati pravilno i pravno utemeljeno upravljanje podacima, zadovoljiti nužne standarde sigurnosti i zajamčiti sve važniju privatnost potrošača, uz istovremeno smanjenje vaše ovisnosti u oslanjanju na vanjske digitalne marketinške i analitičke dobavljače.

izvor zrika press

HOP