Đuro Sessa Predsjednik Vrhovnog suda – CAPO – DON OD KRIMINALA U HRVATSKOM PRAVOSUĐU

0
4132

Caporegime, skraćeno capo, je naziv u mafiji za visokopozicioniranoga mafijaša koji je na čelu skupine vojnika i ima veći društveni status i utjecaj u organizaciji. Općenito, riječ označava osobu koja je na čelu sindikata organiziranog kriminala i koji zapovijeda skupinom vojnika, a odgovora izravno donu (šef organizacije).

Her _uro kona_no

MALVERZACIJE sa ZEMLJIŠNOM KNJIGOM u ovom slučaju katastarske općine DREŽNICA i drugih općina koje se vode u zemljišno knjižnom odjelu Općinskog suda u Karlovcu sa stalnom službom u Ogulinu predočene su u „TV – REPORTAŽI“ – PROVJERENO na elektronskom mediju NOVA TV.
Reporter MATO BARIŠIĆ
Gospodin Đuro Sessa, mag. iur. Predsjednik Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE ima ovlasti udaljiti sudce od obavljanja sudačke dužnosti zbog počinjenih kaznenih djela svojim radom i nanošenja materijalne štete građanima REPUBLIKE HRVATSKE iz razloga što su sudci Općinskog suda u Karlovcu , Općinskog suda u Karlovcu sa stalnom službom u Ogulinu i Županijskom sudu u Karlovcu permanentno , kontinuirano štitili kriminal zemljišne knjige, što su odlučivali po osnovi navodno nepostojećih zemljišnih knjiga a zemljišne knjige su spremljene u sanducima , „leže“ , u tavanskom prostoru zgrade suda u Ogulinu.
Da ne bi rekli da je tvrdnja izmišljotina pogledajte insert „TV – emisije PROVJERENI od dana 26. 04. 2018. godine u vremenskom intervalu emitiranja od 24 minute i 44 sekunde do 35 minuta i 48 sekundi :
https://novaplus.dnevnik.hr/product/emisije/1198-provjereno
Đuro Sessa Predsjednik Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE dužan je trenutno udaljiti imenovane sudce od obavljanja sudačke dužnosti.
ANĐELKA DUKOVAC u svojstvu predsjednice Općinskog suda u Karlovcu , TOMISLAV MARAS u svojstvu zamjenika Općinskog suda u Karlovcu ,
Sudci „GRAĐANSKOG ODJELA“ : IRENA SEGAVIĆ – predsjednica građanskog odjela , MIROSLAV KOSANOVIĆ zamjenik predsjednice građanskog odjela
JOSIP ŠTRUCELJ , PREDRAG GAJŠAK , MIROSLAV KOSANOVIĆ , IRENA ŠEGAVIĆ , SYLVIANE KRALJEVIĆ , TOMISLAV MARAS , ANĐELKA DUKOVAC , RENATA VRĐUKA , VESNA GRAČAN
Ovršni sudci : JOSIP STRUCELJ i MIROSLAV KOSANOVIĆ
Obiteljski sudci : ANĐELKA DUKOVAC i MIRO ŠIMAC
Kazneni odjel : JASMINA ŠTRUCELJ ; EMA KALEB MAMIĆ , LEONA KOVAČIĆ , MARIJA GARAČIĆ – TURKOVIĆ , JASMINA ŠTRUCELJ, IRENA DAJAK ,
Sudski savjetnici : MAJA VIDOVIĆ , LJILJANA JAŠKA , TIHANA LAPTALO – MEDARIĆ
Sudac za mladež : EMA KALEG MAMIĆ , LEON KOVAČIĆ
ZEMLJIŠNO KNJIŽNI ODJEL OPĆINSKOG SUDA U KARLOVCU : TOMISLAV MARAS , ANĐELKA DUKOVAC
Voditelj zemljišno – knjižnog odjela : VESNA RIBAR
Zamjenica voditelja zemljišno – knjižnog odjela : MARIJANA PEKIĆ
Sudac zadužen za praćenje sudske prakse : BLAŽENKA GLAD
OPĆINSKI SUD U KARLOVCU STALNA SLUŽBA U OGULINU
SUTKINA MARIJANKA CINDRIĆ – ŽUPANIĆ je ovlaštena za obavljanje poslova sudske uprave u stalnoj službi Ogulin
Sudci : MIMA MRVOŠ , MILKA KELEUVA IVOŠEVIĆ , BLAŽENKA GLAD , ŽELJKO BROZOVIĆ
ŽUPANIJSKI SUD U KARLOVCU
Predsjednik suda : ANTE UJEVIĆ
Kazneni odjel : Predsjednica kaznenog odjela SANDRA JANKOVIĆ
Sudci : ANTE UJEVIĆ , MLADEN KOSIJER , IVAN PERKOVIĆ , ELMA KALEB MAMIĆ , LEON KOVAČIĆ
Građanski odjel : predsjednica građanskog odjela ALENKA LAPTALO
Sudci : MIRA BOSILJEVAC , ŽELJKO UDIER , VESNA BRITVEC , MILKA VRANEŠ , MICHAL DANEČEK , VESNA STOKRP , VINKA VRANČIĆ
Viši sudski savjetnici : IVANA BORKOVIĆ , JASNA RADMAN

 

Ni jedan sudac ne može tvrditi da pojma nema što se radi u sudu, a odlučuje po osnovi krivotvorina iz domene prostornog registra nekretnina .
Da bi zaštitili kriminal sudci : gospođa Marina Paulić , Damir Kontrec, Darko Milković , Gordana Jalošević i Slavka Pavković sudci VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE u predmetu poslovni broj : Rev 2780/17-2 od dana 08. ožujka 2018. godine osporavaju pravo na žalbu iako je to USTAVNI POSTULAT iz domene ljudskog prava članak 18 stav 1. jer vlasnik štiti svoje vlasništvo a javne isprave po osnovi kojih je odlučivao Općinski sud i Županijski sud su NIŠTAVNE.
Presuda ili rješenje koje je doneseno od strane suda po osnovi NIŠTAVNIH dokumenata je NIŠTAVNO.
Da bi zaštitili kriminal sudci : dr. sc. Jadranko Jug , Damir Kontrec , Marina Paulić , Darko Milković , i Gordana Jalošević sudci VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE u predmetu poslovni broj : Rev 514/18-2 od dana 22. ožujka 2018. godine osporavaju vlasniku žalbeni postupak pred VRHOVNIM SUDOM.
U jednoj i u drugoj presudi navodi se da „ŽALBU“ mora sačiniti ovlaštena osoba sa položenim PRAVOSUDNIM ISPITO.
Gospodine Đuro Sessa, mag. iur. Predsjedniče Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE budite „prorok“ pa kažite kako da tužitelj – vlasnik nekretnine natjera odvjetnika da sastavi i potpiše „TUŽBU i ŽALBU“ kada je to njegovo diskrecijsko pravo da odbije stranku , a iz TV – reportaže „PROVJERENO“ zorno Vam je vidljivo , slikom i tonom , da odvjetnici NIŠTAVNNOST ZEMLJIŠNE KNJIGE ne žele komentirati , ne žele zastupati stranku u pravnom postupku , a za DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE krivotvorina ZEMLJIŠNE KNJIGE nije kazneno djelo .
Krilatica „NEKA DRŽAVNA TIJELA RADE SVOJ POSAO !“ gubi svaku smisao jer državna tijela „ne rade“ da bih zaštitili kriminal u HRVATSKOM PRAVOSUĐU i drugim državnim tijelima.
Neprimjereni dugi rok pri odlučivanju ili bolje rečeno pri štićenju kriminala koji se odvija permanentno , stalno , kontinuirano u prostorijama suda
gospodin Đuro Sessa, mag. iur. Predsjednik Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE je kriminalac u odori sudca , nalazi se na čelu zločinačke organizacije
SUDBENA VLAST

Članak 117. (USTAV REPUBLIKE HRVATSKE)

Sudbenu vlast obavljaju sudovi.
Sudbena vlast je samostalna i neovisna.
Sudovi sude na temelju Ustava i zakona.
HRVATSKO PRAVOSUĐE izravno je odgovorno za ne poštivanje UREDBE – UKAZA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE po osnovi ZAKONA O SUDOVIMA , SUDSKOM POSLOVNIKU i USTAVU REPUBLIKE HRVATSKE.
Prema : ZAKONU O SUDOVIMA (NN 28/13 ; 33/15 ; 85/15)
Članak 3.
1.) Sudovi štite Ustavom , međunarodnim ugovorima i zakonima utvrđeni pravni poredak REPUBLIKE HRVATSKE , te osiguravaju jedinstvenu primjenu prava i jednakost svih pred zakonom.
2.) Sudovi odlučuju u sporovima o temeljnim pravima i obavezama čovjeka , o pravima i obavezama REPUBLIKE HRVATSKE i jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te o pravima i obavezama drugih pravnih osoba, izriče kazne i druge mjere počiniteljima kaznenih dijela i prekršaja utvrđenih zakonom i drugim propisima , odlučuje o zakonitosti općih i pojedinačnih akata javnopravnih tijela , rješavaju sporove o osobnim odnosima građana , radne , trgovačke , imovinske i druge građanskopravne sporove te odlučuju u drugim pravnim stvarima kad je to zakonom određeno .
Članak 5.
Sudovi sude na temelju USTAVA , međunarodnih ugovora , zakona i drugih važećih izvora prava.
Članak 31. stav 3.
Predsjednik suda obavlja nadzor nad urednim i pravodobnim obavljanjem poslova u sudu. Pobliže odredbe o načinu obavljanja nadzora propisat će se Sudskim poslovnikom .
Članak 33. stav 1.
Predsjednik suda odgovoran je za pravilno i zakonito obavljanje poslova sudske prakse u sudu.
Prema : Kaznenog zakona:
1. zločinačkog udruženja iz članka 328. i počinjenja kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja kažnjivo po članku 329., osim za kaznena djela protiv Republike Hrvatske i oružanih snaga,
KAZNENI ZAKON – ZLOČINAČKO UDRUŽIVANJE Članak 328. stav 1. i 4.
1.) Tko organizira ili vodi zločinačku udruženje , kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do pet godina
4.) Zločinačko udruženje čine najmanje tri osobe koje su se udružile sa zajedničkim ciljem počinjenja jednog ili više kaznenih dijela , za koje se može izreći kazna zatvora od tri godine ili teža , a koje ne uključuje udruženje koje čine osobe slučajno povezane za neposredno počinjenje jednog kaznenog djela.
ZAŠTO SUDCI NISU PROCESUIRANI A POČINILI SU TEŠKA KAZNENA DJELA ?
Pojedinačni počinitelj kaznenog djela i sudionici (Članak 35.)
Kažnjavanje sudionika Članak 36.
(1) Svaki supočinitelj odgovara u skladu sa svojom namjerom ili nehajom, a poticatelj i polagatelj u skladu sa svojom namjerom.
Poticanje (Članak 37.)
Pomaganje ; Članak 38.
(1) Tko drugome s namjerom pomogne u počinjenju kaznenog djela kaznit će se kao da ga je sam počinio, a može se i blaže kazniti.
Kažnjivost za postupanje s namjerom i s nehajem Članak 43.
(1) Kažnjivo je samo postupanje s namjerom da se počini kazneno djelo, osim kad je zakonom izričito propisano kažnjavanje i za nehaj.
(2) Teža kazna koju zakon propisuje za težu posljedicu kaznenog djela može se izreći samo kad je počinitelj glede te posljedice postupao s nehajem.
Namjera Članak 44.
(2) Počinitelj postupa s izravnom namjerom kad je svjestan svog djela i hoće njegovo počinjenje.
Prikrivanje protuzakonito dobivenog novca (Članak 279.)
Zlouporaba ovlasti u gospodarskom poslovanju Članak 292.
(1) Odgovorna osoba u pravnoj osobi koja s ciljem pribavljanja protupravne imovinske koristi za svoju ili drugu pravnu osobu:
– sastavljanjem isprava neistinitog sadržaja, lažnim bilancama, procjenama ili inventurom ili drugim lažnim prikazivanjem ili prikrivanjem činjenica, neistinito prikazuje stanje i kretanje sredstava i uspjeha poslovanja,
– pravnu osobu stavi u povoljniji položaj prigodom dobivanja sredstava ili drugih pogodnosti koje se pravnoj osobi ne bi priznale prema postojećim propisima,
– na drugi način grubo prekrši zakon ili pravila poslovanja glede uporabe i upravljanja imovinom,
kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do pet godina.
(2) Ako je kaznenim djelom iz stavka 1. ovoga članka pribavljena znatna imovinska korist, a počinitelj je postupao s ciljem pribavljanja takve koristi,
kaznit će se kaznom zatvora od jedne do osam godina.
Prijevara u gospodarskom poslovanju (Članak 293.)
Prijevara u gospodarskom poslovanju očituje se u tome da sva državna administrativna tijela REPUBLIKE HRVATSKE znaju za postojanje navedenih UREDBI/UKAZA , znaju za činjenicu da su sve javne isprave iz domene REGISTRA NEKRETNINA stavljena VAN SNAGE UPORABE u status ZASTARE ali ih to ne sprečava da u bilo kojoj pravnoj ili upravnoj radnji zahtijevaju – UVJETUJU prilaganje i uporabu javnih isprava u statusu ZASTARE iz domene registra nekretnina što takvim postupkom državni službenik i namještenik čini PRJEVARU U GOSPODARSKOM POSLOVANJU.
Neprijavljivanje počinjenog kaznenog djela Članak 300.
(1) Tko zna da je počinjeno teško kazneno djelo pa to ne prijavi iako zna da bi takvom prijavom bilo omogućeno ili znatno olakšano otkrivanje djela ili počinitelja, a za to djelo je zakonom propisana kazna dugotrajnog zatvora,
kaznit će se novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine.
(2) Kaznom iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se službena ili odgovorna osoba koja ne prijavi počinjenje težeg kaznenog djela za koje je saznala obavljajući svoju dužnost a radi se o kaznenom djelu za koje pokretanje kaznenog postupka nije prepušteno privatnoj tužbi ili povodom prijedloga.
Pomoć počinitelju nakon počinjenja kaznenog djela Članak 301.
(1) Tko krije počinitelja težeg kaznenog djela ili mu prikrivanjem sredstava kojima je kazneno djelo počinjeno, tragova kaznenog djela ili predmeta nastalih ili pribavljenih kaznenim djelom ili na drugi način pomaže da ne bude otkriven, a radi se o kaznenom djelu za koje je zakonom propisana kazna zatvora od pet godina ili teža kazna,
KAZNENA DJELA PROTIV VJERODOSTOJNOSTI ISPRAVA
Krivotvorenje isprave Članak 311.
(1) Tko izradi lažnu ispravu ili preinači pravu s ciljem da se takva isprava uporabi kao prava, ili tko lažnu ili preinačenu ispravu uporabi kao pravu ili je nabavi radi uporabe,
kaznit će se novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine.
(2) Tko kazneno djelo iz stavka 1. ovoga članka počini glede javne isprave, domovnice, oporuke, mjenice, čeka, javne ili službene knjige koja se mora voditi na temelju zakona,
kaznit će se kaznom zatvora od tri mjeseca do pet godina.
Krivotvorenje službene isprave Članak 312.
(1) Službena ili odgovorna osoba koja u službenu ili poslovnu ispravu, knjigu ili spis unese neistinite podatke ili ne unese kakav važan podatak, ili svojim potpisom odnosno službenim pečatom ovjeri takvu ispravu, knjigu ili spis sa neistinitim sadržajem, ili koja svojim potpisom odnosno službenim pečatom omogući izradbu isprave, knjige ili spisa s neistinitim sadržajem,
kaznit će se kaznom zatvora od tri mjeseca do pet godina.
(2) Kaznom iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se i službena ili odgovorna osoba koja neistinitu službenu ili poslovnu ispravu, knjigu ili spis uporabi u službi ili poslovanju kao da su istiniti, ili koja istinitu ispravu, knjigu ili spis uništi, prikrije, u većoj mjeri ošteti ili na drugi način učini neuporabljivim.
Ovjerovljavanje neistinitog sadržaja (Članak 315.)
KAZNENA DJELA PROTIV SLUŽBENE DUŽNOSTI Zlouporaba položaja i ovlasti
Članak 337.
(1) Službena ili odgovorna osoba koja s ciljem da sebi ili drugome pribavi kakvu neimovinsku korist ili da drugome prouzroči kakvu štetu iskoristi svoj položaj ili ovlast, prekorači granice svoje ovlasti ili ne obavi dužnost,
kaznit će se novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine.
(4) Ako je kaznenim djelom iz stavka 1. ovoga članka pribavljena znatna imovinska korist, a počinitelj je postupao s ciljem pribavljanja takve koristi,
počinitelj će se kazniti kaznom zatvora od jedne do deset godina.
Nesavjestan rad u službi (Članak 339.)
Prijevara u službi (Članak 344.)
Gospodine Đuro Sessa, mag. iur. Predsjedniče Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE odgovorite na postavljeno pitanje.Član ste Udruge hrvatskih sudaca i Predsjednik Udruge hrvatskih sudaca od 2005 godine , mnogo puta se istupali i branili kako pojedine sudce tako i sudačku djelatnost da radite u skladu sa zakonom .
Vaše reakcije su bile : „Kao da Vas je netko ubo šilom !“ ili ste „Skakali kao buha , da nije moguće da sudac ili sudci čine kazneno djelo svojim radom!“. Zašto sad ne procesuirate sudce koji su činjenično počinili kaznena djela?
Činjenice iz prakse govore nešto drugo , da imate imunitet isključivo kako bi nesmetano činili kontinuirano kaznena djela i bili uvaženi , eminentni građani elitnog društva REPBLIKE HRVATSKE.
U ovom pisanom podnesku su isključivi dokazi da odlučujete i postupate suprotno ZAKONIMA REPUBLIKE HRVATSKE i suprotno USTAVU REPUBLIKE HRVATSKE.
TIHI DRŽAVNI UDAR HRVATSKOG PRAVOSUĐA Od Predsjednika VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE gospodina Đure Sesse, mag. iur.
ZAHTJEVA SE ZATVARANJE ADMINISTRATIVNOG DRŽAVNOG TIJELA REPUBLIKE HRVATSKE S PRENESENIM OVLASTIMA SVIH OD REDA u roku od 48 sati od zaprimanja podneska ZEMLJIŠNO KNJIŽNOG ODJELA NADLEŽNOG OPĆINSKOG SUDA DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE SA SVIM PODRUČNIM UREDIMA ZA KATASTAR ZBOG NE POŠTIVANJA :
„UREDBE-UKAZA“ donesene od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine sa punom pravnom snagom , sa punim pravnim učinkom i s punom pravnom posljedicom od dana 01.01.2010. godine.
Iz poštanske povratnice razvidno je da je Predsjednik VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSE zaprimio pismeni podnesak , dana 15. 09. 2016. godine , po osnovu kojeg se ZAHTJEVA ZATVARANJE svih zemljišno – knjižnih odjela nadležnih Općinskih sudova na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE.
B I T N O : U svojstvu tehničke osobe i građanina REPUBLIKE HRVATSKE
Zakonska obaveza magistra inženjera geodezije i geoinformatike BOŽIDARA VIDUKE je po tehničkom saznanju o odvijanja permanentnog kaznenog djela „IZRADE KRIVOTVORINE JAVNE ISPRAVE“ u statusu javne vjere u službenim prostorijama suda , istog trenutka je zakonski obavezan upozoriti sud , a sud ima zakonsku obavezu po saznanju o permanentnom odvijanju kaznenog djela unutar službenih prostorija suda zapriječiti počinjenje kaznenog djela .
ZAPREČAVANJE počinjenja kaznenog djela koje se odvija u službenim prostorijama suda se mora obaviti trenutno od predmetnog sudca ili po službenoj dužnosti od Predsjednika Općinskog suda od trenutka zaprimanja ovog pismenog podneska.
Sud , bilo koji sud ne smije ovjeriti i izdati dokument VAN SNAGE UPORABE u svojstvu valjane isprave za pravne i upravne poslove.
KAZNENI ZAKON (NN broj : 125/11 , 144/12 , 56/15 , 61/15) u poglavlju „XXIX“ „KAZNENA DJELA PROTIV PRAVOSUĐA“ u dijelu NEPRIJAVLJIVANJE PRIPREMANJA KAZNENOG DJELA“ članak 301 (NN 56/15) i „NEPRIJAVLJIVANJE POČINJENOG KAZNENOG DJELA članak 302 (NN 144/12 , 56/15) definira :
Članak 301 (NN 56/15)
1) Tko zna da se priprema počinjenje kaznenog djela za koje je propisana kazna zatvora pet godina ili teža kazna i to ne prijavi u vrijeme kad je još bilo moguće spriječiti njegovo počinjenje , a djelo bude pokušano ili počinjeno,
– Kaznit će se kaznom zatvora do jedne godine

2) Tko počini kazneno djelo iz stavka 1. ovoga članka glede kaznenog djela za koje je propisana kazna dugotrajnog zatvora,
– Kaznit će se kaznom zatvora do tri godine

Članak 302 (NN 144/12 , 56/15)
1) Tko zna da je počinjeno kazneno djelo za koje propisana kazna zatvora deset godina ili teža kazna pa to ne prijavi iako zna da bi takvom prijavom bilo omogućeno ili znatno olakšano otkrivanje djela ili počinitelja,
– Kaznit će se kaznom zatvora do tri godine

2) Kaznom iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se službena ili odgovorna osoba koja ne prijavi počinjenje kaznenog djela za koje je saznala obavljajući svoju dužnost , a radi se o kaznenom djelu za koje pokretanje kaznenog postupka nije prepušteno privatnoj tužbi ili progonu po prijedlogu.
3) Počinitelj kaznenog djela iz stavka 2. ovoga članka neće se kazniti kaznom strožom od one koja je propisana za kazneno djelo koje nije prijavio.
Prema KAZNENOM ZAKONU članku 301. i 302. obavezan sa prijaviti pripremu kaznenog djela kao i njegovo počinjenje ako imam takvih saznanja.
„KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca ,
NEOSNOVANO STJECANJE MATERIJALNE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE ,
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI“
Sva navedena kaznena djela odvijaju se u prostorijama suda!
res iudicata [re:s ju:dika:’ta] (lat.: presuđena stvar), u rim. pravnoj tradiciji i u suvremenom procesnom pravu, izraz koji označuje predmet (spor, pitanje) o kojem je donesena pravomoćna presuda (odluka).
Ono što je razočaravajuće , a to je da su sve od reda ZEMLJIŠNE KNJIGE VAN SNAGE UPORABE u statusu ZASTARE na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE.
Kako REPUBLIKA HRVATSKA raspolaže na 80% teritorija REPUBLIKE HRVATSKE javnim prostornim registrom nekretnina izrađenim po osnovi grafičke geodetske izmjere a stavljeni VAN SNAGE UPORABE sa danom 17. 11. 1924. godine .
ČINJENIČNI DOKAZ :
Na HOP – PORTALU prikazane su javne isprave na osnovu kojih se utvrđuje ZASTARA JAVNIH ISPRAVA iz domene prostornog registra nekretnina.

Otkrivamo sve o zastari javne isprave i kako vas manipulira država


Nacrt rješenja ministra financija od 17. 11. 1924. u kojem se propisuje uvođenje Gauss-Krügerove projekcije kao službene projekcije. Projekcija je zadana s tri koordinatna sustava, srednji meridijani 15°, 18° i 21°, upotrebljava se Besselov elipsoid, greenwichki početni meridijan, a ravninske se koordinate zapisuju po prijedlogu Baumgartena, odnosno apscise se mjere od ekvatora, a ordinatama se dodaje konstanta 500 000.
Nacrt rješenja ministra financija od 17. 11. 1924. godine zasniva se na odluci komisije sastavljene od predstavnika VOJNO GEOGRAFSKOG INSTITUTA I GENERALNE DIREKCIJE KATASTRA , koja je donijela 21. 03. 1924. godine odluku da se usvaja konformna Gauss-Krügerove projekcije meridijanskih zona. Predviđa se da zone budu 3° geografske dužine sa srednjim meridijanima od 15° ; 18° ; 21° geografske dužine istočno od Greenwicha , a svaka zona čini poseban koordinatni sustav.
PROSTORNI JAVN REGISTRI NEKRETNINA IZRAĐENI U „GRAFIČKOJ GEODETSKOJ IZMJERI“ „UREDBOM“ Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca stavljeni su od dana 17. 11. 1924.godine VAN SNAGE UPORABE – (datum „ZASTARE“ javnih isprava izrađenih po osnovi „GRAFIČKE GEODETSKE IZMJERE“ u hvatnoj mjeri i u prikaznom mjerilu orginala katastarskog plana 1:2880 ; 1:2904 ; 1:1440 ili 1:720 ; 1:2500 ; 1:1250 ; 1:625).
„UREDBOM“ Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca stavljeni su od dana 17. 11. 1924.godine je „odlučena / presuđena stvar“ koju sud sa punom pravnom snagom , sa punim pravnim učinkom i punom pravnom posljedicom je dužan poštovati i u skladu „UREDBE“ odlučivati u svim imovinsko pravnim predmetima u kojima se pojavljuje dokaz o vlasništvu „prijepis zemljišno – knjižnog uloška“.
Sve odluke , rješenja i presude svakog pojedinog suda : Općinskog suda , Županijskog suda , Vrhovnog suda i Ustavnog suda REPUBLIKE HRVATSKE po dokazu o vlasništvu stavljenom „VAN SNAGE UPORABE“ od dana 17.11.1924. godine su NIŠTAVNE i ne mogu izazvati bilo kakav učinak na vlasništvo
REPUBLIKA HRVATSKA pravno-kazneno i materijalno odgovara za valjanost i zakonitost svih javnih isprava ovjerenih žigom REPUBLIKE HRVATSKE i potpisom odgovorne osobe s prenesenim ovlastima.
JAVNA ISPRAVE PRVOG PRAVNOG REDA
Suverena i samostalna REPUBLIKA HRVATSKA po osnovu „UREDBE-UKAZA“ donesene od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj:5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine s punom pravnom snagom s punim pravnim učinkom , s punom pravnom posljedicom od dana 01.01.2010. godine stavljena je VAN SNAGE UPORABE u status ZASTARE – NIŠTAVNOST – NEUPOTREBLJIVOSTI „Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona“ za bilo koju uporabu ili odlučivanje u pravnom ili upravnom poslu .
a) PRAVNI AKT :
– Sudski ukaz „Su – broj/godina“
– Rješenje zemljišno knjižnog odjela nadležnog suda
NEPOBITNI AKTI.
Zemljišna knjiga bilo koje katastarske općine je PRAVNI AKT PRVOG PRAVNOG REDA .
Datum puštanja zemljišne knjige katastarske općine se uspoređuje sa datumom UREDBE VLADE REPUBLIKE HRVATSKE i to sa danom pune pravne snage , punog pravnog učinka i pune pravne posljedice a to je 01.01.2010. godine.

Otkrivamo sve o zastari javne isprave i kako vas manipulira država


Iz priloženih dokumenata „odlučenih / presuđenih pravnih akata“ donesenih od suda vidljivo je da ZEMLJIŠNU KNJIGU izrađuje geodetska struka i da je po osnovi primopredaje daje sudu na korištenje , a sudu je povjeren dužni nadzor nad korištenjem i pravnom održavanju ZEMLJIŠNE KNJIGE dok ne postane NIŠTAVNA.
Kako sam ja BOŽIDAR VIDUKA magistar inženjer geodezije , stečeno zvanje daje mi OVLAŠTENJE i pravnu snagu kada tvrdim po osnovu „odlučenih / presuđenih pravnih akata“ da su sve ZEMLJIŠNE KNJIGE na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE „NIŠTAVNE“ u statusu ZASTARE za bilo koju pravnu ili upravnu radnju.
Dolazimo do slijedeće činjenice :
Činjenica je da su SUDCI bilo kojeg suda : Općinskog suda , Županijskog suda , Vrhovnog suda ili USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE ,
„NADRI PISARI“
koji odlučuju po dokumentu kojeg ne razumiju , dokumenti – pravni akti o kojem nemaju pojma kao je nastao , odlučuju po dokumentima za kojeg nemaju pojma kada mu je prestala pravna snaga.

Prema „UREDBI-UKAZU“ donesenoj od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine s punom pravnom snagom s punim pravnim učinkom , s punom pravnom posljedicom od dana 01.01.2010. godine na javni prostorni registar nekretnina izrađeni na 20% teritorija REPUBLIKE HRVATSKE u kartografskom prikazu „Gauss-Krügerove projekcije meridijanskih zona“ stavljene je VAN SNAGE UPORABE u status ZASTARE – NIŠTAVNOST – NEUPOTREBLJIVOSTI za bilo koju uporabu ili odlučivanje u pravnom ili upravnom poslu .
„UREDBOM“ VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine s punom pravnom snagom s punim pravnim učinkom , s punom pravnom posljedicom od dana 01.01.2010. godine je „odlučena / presuđena stvar“ koju sud sa punom pravnom snagom , sa punim pravnim učinkom i punom pravnom posljedicom je dužan poštovati i u skladu „UREDBE“ odlučivati u svim imovinsko pravnim predmetima u kojima se pojavljuje dokaz o vlasništvu „prijepis zemljišno – knjižnog uloška“.
Sve odluke , rješenja i presude svakog pojedinog suda : Općinskog suda , Županijskog suda , Vrhovnog suda i Ustavnog suda REPUBLIKE HRVATSKE po dokazu o vlasništvu stavljenom „VAN SNAGE UPORABE“ od dana 01.01.2010. godine su NIŠTAVNE i ne mogu izazvati bilo kakav učinak na vlasništvo
REPUBLIKA HRVATSKA pravno-kazneno i materijalno odgovara za valjanost i zakonitost svih javnih isprava ovjerenih žigom REPUBLIKE HRVATSKE i potpisom odgovorne osobe s prenesenim ovlastima.
Navedene činjenice definiraju da su svi javni prostorni registri nekretnina NIŠTAVNI , odnosno u ZASTARI – VAN SNAGE UPORABE za bilo koji pravni ili upravni posao.
„UREDBU“ VLADE REPUBLIKE HRVATSKE svi moramo poštovati , pa je obaveza USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE , Predsjednika Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE i Ministra Pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE da u skladu predmetne uredbe ZATVORI sve ZEMLJIŠNO – KNJIŽNE ODJELA nadležnih Općinskih sudova REPUBLIKE HRVATSKE zbog ne poštivanja navedene uredbe i pri tome počinjenja kaznenih djela , permanentno , stalno , kontinuirano u službenim prostorijama suda :
„KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca ,
NEOSNOVANO STJECANJE MATERIJALNE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE ,
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI“
Sud , bilo koji sud ne smije ovjeriti i izdati dokument VAN SNAGE UPORABE u svojstvu valjane isprave za pravne i upravne poslove.
Sud bilo koji sud je dužan uvažavati pravne i upravne akte kao i „UREDBU“ nadležnog Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca koji je dana 17. 11. 1924. godine „GRAFIČKU GEODETSKU IZMJERU“ stavila „VAN SNAGE UPORABE“ kao i sve javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina koje su proizašle iz „GRAFIČKE GEODETSKE IZMJERE“ Navedena UREDBA važi za 80% javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina .

Jednako tako sud je dužan poštovati „UREDBU-UKAZ“ donesenu od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine s punom pravnom snagom s punim pravnim učinkom , s punom pravnom posljedicom od dana 01.01.2010. godine kada je stavljena VAN SNAGE UPORABE u status ZASTARE – NIŠTAVNOST – NEUPOTREBLJIVOSTI geodetska izmjera po osnovi „Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona“ za bilo koju uporabu ili odlučivanje u pravnom ili upravnom poslu. Navedena UREDBA važi za 20% javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina .

U svezi navedenih činjenica sve javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina su VAN SNAGE UPORABE za bilo koje pravno ili upravno odlučivanje čime je došlo do TRAJNE PROCESNE SMETNJE odnosno došlo je do TRAJNE BLOKADE RADA SUDA.
Sada se postavlja pitanje:
Zašto Predsjednik VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE gospodin Đuro Sessa, mag. iur. u vremenskom period od 15. 09. 2016. godine pa do danas 27. 04. 2018. godine nije donio IZVRŠNO RJEŠENJE o zatvaranju zemljišno – knjižnih odjela nadležnih Općinskih sudova na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE ?
Radi se o neprimjerenom dugom roku u kojem Predsjednik VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE gospodin Đuro Sessa, mag. iur upoznat sa činjenicom da sud permanentno , stalno , kontinuirano izrađuje krivotvorine javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina , da sudovi donose odluke , rješenja i presude po osnovi NIŠTAVNIH javnih isprava što posljedicu ima PRAVNU NIŠTAVNOST odlučivanja sudova REPUBLIKE HRVATSKE.
TRAJNA PROCESNA SMETNJA
BLOKADI RADA SUDA – po osnovi „TRAJNE PROCESNE SMETNJE“ izazvanom javnim ispravama iz domene prostornog registra nekretnina stavljenih „VAN SNAGE UPORABE“ od dana 01. 01. 2010. godine na cijelom teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE po osnovi „UREDBE-UKAZA“ Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 ; Zagreb, donesenom od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE dana 04.08.2004. godine s punom pravnom snagom s punim pravnim učinkom , s punom pravnom posljedicom od 01.01.2010. godine u kojoj je decidirano navedeno da svi prostorni registri nekretnina bez izuzetka moraju biti izrađeni u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji od dana 01. 01. 2010. godine.
Navedena činjenica izaziva „PROCESNU SMETNJU“ primjenom navedenih ZAKONA u kojima su javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina odlučujući čimbenici pri donošenju rješenja/presuda od strane SUDA.
I. Pravna država kao zakonska država (formalna karakteristika):
– Zakonitost:
(a) usklađenost sa zakonom;
(b) saglasnost nižih pravnih akata sa višim
Formalne karakteristike zakona: općenitost, javnost, jasnoća, zabrana retroaktivnosti, jednaka primena
Ove karakteristike zakona omogućavaju predvidljivost, pravnu sigurnost i jednakost
Niži UPRAVNI AKTI : dokaz o vlasništvu – ZEMLJIŠNA KNJIGA , kopija katastarskog plana , prijepis posjedovnog lista , GUP i PUP , , MORA biti usklađen s „UREDBOM-UKAZOM“ VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine
U pravnom smislu, vladavina prava zahtijeva strogo pridržavanje Ustava i zakona od strane svih državnih tijela i pojedinih dužnosnika, kao i od samih građana.
Bit koncepcije vladavine prava je zabrana svake samovolje prilikom odlučivanja i postupanja svih državnih tijela, koja mogu intervenirati u odnose među ljudima jedino putem zakona, odnosno na temelju ovlasti dobivenih zakonom (Vrban, 2003). Državni su dužnosnici sluge, a ne gospodari naroda. Dužni smo ponašati se prema zakonu, a ne prema samovolji pojedinaca.
Ustavom se traži, suglasnost s odredbama: članka 3. (načelo vladavine prava, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, ), članka 5. stavka 1. (načelo ustavnosti i zakonitosti) , članak 19. (Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu. Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.) Ustava Republike Hrvatske.
Sudskim odlukama sudci na razini Općinskog suda , Županijskog suda , Vrhovnog suda i USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE :
PLJAČKAJU GRAĐANE REPUBLIKE HRVATSKE
Prema USTAVU REPUBLIKE HRVATSKE (NN 56/90 ; 135/98 ; 8/98 ; 113/00 ; 124/00 ; 28/01 ; 41/01 ; 55/01 ; 76/10 ; 85/10 ; 05/14)
GOSPODARSKA , SOCIJALNA I KULTURNA PRAVA
Članak 48.
Jamči se pravo vlasništva
Vlasnika obavezuje , Nositelja vlasničkih prava i njihovi korisnici dužni su pridonositi općem dobru .
Strana osoba može stjecati pravo vlasništva uz uvjete određene zakonom.
Jamči se pravo nasljeđivanja.
Članak 5.
U REPUBLICI HRVATSKOJ zakoni moraju biti u suglasnosti s USTAVOM , a ostali propisi i s USTAVOM i sa ZAKONOM.
Svatko je dužan držati se USTAVA i prava i poštovati pravni poredak REPUBLIKE HRVATSKE.
ZAŠTITA LJUDSKIH PRAVA
Članak 14.
Svatko u REPUBLICI HRVATSKOJ ima prava i slobode , neovisno o njegovoj rasi , boji kože , spolu , jeziku , vjeri , političkom ili drugom uvjerenju , nacionalnom ili socijalnom podrijetlu , imovini rođenju , naobrazbi , društvenom položaju ili drugim osobinama.
Svi su pred zakonom jednaki.
Članak 18.
Jamči se pravo na žalbu pojedinačnih pravnih akata donesenih u postupku prvog stupnja pred sudom ili drugim ovlaštenim tijelom.
Pravo na žalbu može biti izniumno isključeno u slučajevima određenim zakonom ako je osigurana druga pravna zaštita.
Članak 19.
Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljena na zakonu.
Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akasta upravnih tijela koja imaju javne ovlasti.
Članak 20.
Tko se ogriješi o odredbe USTAVA o ljudskim pravima i temeljim slobodama , osobno je odgovoran i ne može se opravdati višim nalogom.
Prema ZAKONU O VLASNIŠTVU I DRUGIM SRODNIM PRAVIMA (NN 91/96 ; 68/98 ; 137/99 ; 22/00 ; 73/00 ; 129/00 ; 114/01 ; 79/06 ; 141/06 ; 146/08 ; 38/09 ; 153/09 ; 143/12 ; 152/14)
SUDSKA ZAŠTITA
Članak 22. stav 1.
Posjednik kojem je posjed samovlasno smetan OVLAŠTEN JE SVOJ POSJED ŠTITITI PUTEM SUD , zahtjevajući da se utvrdi čin smetanja njegova posjeda , naredi uspostavu posjedovnog stanja kakvo je bilo u času smetanja , te zabrani takvo ili slično smetanje ubuduće.
Zakonski kao što je ovdje navedeno svaki vlasnik može i zakonski je obavezan štititi svoj posjed svoje vlasništvo.
Za pretpostaviti je da sud odnosno sudci poznaju dokaz o vlasništvu i njegovu zastaru.
Sad dolazi ono najzanimljivije u sudskoj praksi kada sa žalbenim postupcima stranka iako je ovlaštenik ne smije sastaviti žalbu , a ne smije je ni potpisati i dostaviti na nadležno postupanje.
Neoboriva činjenica je da su javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina NIŠTAVNE i ne mogu se upotrijebiti u bilo kojem obliku u pravnom i upravnom poslu.
Da bi zaštitili kriminal sudci : gospođa Marina Paulić , Damir Kontrec, Darko Milković , Gordana Jalošević i Slavka Pavković sudci VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE u predmetu poslovni broj : Rev 2780/17-2 od dana 08. ožujka 2018. godine osporavaju pravo na žalbu iako je to USTAVNI POSTULAT iz domene ljudskog prava članak 18 stav 1. jer vlasnik štiti svoje vlasništvo a javne isprave po osnovi kojih je odlučivao Općinski sud i Županijski sud su NIŠTAVNE.
Presuda ili rješenje koje je doneseno od strane suda po osnovi NIŠTAVNIH dokumenata je NIŠTAVNO.
Da bi zaštitili kriminal sudci : dr. sc. Jadranko Jug , Damir Kontrec , Marina Paulić , Darko Milković , i Gordana Jalošević sudci VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE u predmetu poslovni broj : Rev 514/18-2 od dana 22. ožujka 2018. godine osporavaju vlasniku žalbeni postupak pred VRHOVNIM SUDOM iako je osnovni uvjet prema ZAKONU O PARNIČKOM POSTUPKU članak 382. stav 1.
PO OSNOVI REVIZIJA PREDMETA (ZPP) :
1. Revizija
Članak 382. (ZPP)
Stranke mogu podnijeti reviziju protiv drugostupanjske presude:
1.) ako vrijednost predmeta spora pobijanog dijela presude prelazi 200.000,00 kuna

Da ne bi rekli da je tvrdnja izmišljotina pogledajte insert „TV – emisije PROVJERENI od dana 26. 04. 2018. godine u vremenskom intervalu emitiranja od 24 minute i 44 sekunde do 35 minuta i 48 sekundi :
https://novaplus.dnevnik.hr/product/emisije/1198-provjereno
Ovlaštenici sa položenim „pravosudnim ispitom“ ne žele zastupati vlasnika nekretnine u parnicama protiv REPUBLIKE HRVATSKE jer im prijeti oduzimanje odvjetniče licence jer idu izravno protiv suda.
Odvjetnik ne smije ići protiv suda jer će mu se oduzeti „odvjetnička licenca“ u „odvjetničkoj komori“ , a tu pretpostavku sud koristi kako ne bi morao odlučivati o zastari javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina i TEŠKOM KRIMINALU koji se odvija u prostorijama suda od strane sudaca HRVATSKOG PRAVOSUĐA.

Prema ZAKONU O PARNIČKOM POSTUPKU (NN 53/91 ; 91/92 ; 58/93 ; 112/99 ; 88/01 ; 117/03/ ; 88/05 ; 02/07 ; 84/08 ; 123/08 ; 57/11 ; 148/11 ; 89/14 )

Članak 186. a. (NN 25/13)
Osoba koja namjerava podnijeti tužbu protiv REPUBLIKE HRVATSKE dužna se je prije podnošenja tužbe obratiti sa zahtjevom za mirno rješenje spora državnom odvjetništvu koji je stvarno i mjesno nadležno za zastupanje na sudu pred kojim namjerava podnijeti tužbu protiv REPUBLIKE HRVATSKE, osim u slučajevima u kojima je posebnim propisima određen rok za podnošenje tužbe. Zahtjev za mirno rješenje spora mora sadržavati sve ono što mora sadržavati tužba-
Zahtjev iz stavka 1. ovoga članka se podnosi nadležnom državnom odvjetništvu , sukladno odredbama Zakona o državno odvjetništvu . Ako je zahtjev iz stavka 1. ovoga članka podnesen nenadležnom državnom odvjetništvu , ono će zahtjev dostaviti nadležnom državnom odvjetnioštvu uz obavijest stranci.
Podnošenjem zahtjeva iz stavka 1. zastarjevanje zastaje.
AKO ZAHTJEV IZ STAVKA 1. OVOGA ČLANKA NE BUDE PRIHVAĆEN ILI O NJEMU NE BUDE ODLUČIVANO U ROKU OD TRI MJESECA OD NJEGOVOG PODNOŠENJA , PODNOSITELJ ZAHTJEVA MOŽE PODNIJETI TUŽBU NADLEŽNOM SUDU.
Oštećenik, u kaznenom materijalnom i procesnom pravu, osoba čije je kakvo osobno ili imovinsko pravo kaznenim djelom povrijeđeno ili ugroženo (žrtva kaznenoga djela). U kaznenom postupku oštećenik ima određena procesna prava i pravo postaviti imovinskopravni zahtjev. On može nastupiti kao privatni tužitelj za kaznena djela koja se gone po privatnoj tužbi te kao supsidijarni tužitelj ako državni odvjetnik odbije poduzeti kazneni progon ili od njega odustane. Za kaznena djela za koja se progoni po prijedlogu, drž. odvjetnik može pokrenuti kazneni postupak samo ako je oštećenik stavio prijedlog za progon. – U obveznom pravu oštećenik je pravna ili fizička osoba čija su imovinska ili osobna dobra koja štite norme obveznoga prava povrijeđena protupravnom radnjom druge osobe; oštećenik je vjerovnik u obveznom odnosu koji nastaje uzrokovanjem štete. Oštećenik može biti svaka osoba koja ima pravnu sposobnost, pa i začeto a nerođeno dijete ako je pretrpjelo štetu prije rođenja, pod uvjetom da se rodi živo. O. ima pravo na naknadu u iznosu koji je potreban da se njegova materijalna situacija dovede u stanje u kojem bi bila da štete nije bilo te na pravičnu naknadu nematerijalne štete. Kad oštećenik pridonese da šteta nastane ili da bude veća nego što bi inače bila, ima pravo na razmjerno smanjenu naknadu.
Predmetne presude VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE poslovni broj : Rev 2780/17-2 i poslovni broj : Rev 514/18-2 , su usmjerene protiv vlasnika nekretnina i „presuđene / odlučene stvari“ , a pri tome su odluke sudaca donesene protivno USTAVU REPUBLIKE HRVACKE kako bi štitile kriminal u HRVATSKOM PRAVOSUĐU koji se odvija u službenim prostorijama suda.
Zabrana ponovnog odlučivanja
Materijalna pravomoćnost definira da se njena negativna strana sastoji u tome da se o istoj stvari među istim strankama može suditi samo jedanput (ne bis in idem, bis de eadem re ne sit actio). Pravomoćna sudska odluka se uz određene pretpostavke može pobijati u onoj istoj parnici u kojoj je donesena, ali ne i u novoj parnici. Tako npr. tužitelj čiji je tužbeni zahtjev pravomoćno odbijen ne će moći jednaki zahtjev istaći u novoj parnici protiv istog tuženika.
Pravomoćna presuda je, dakle, negativna procesna pretpostavka. Do odbacivanja tužbe doći će ponekad povodom tuženikova prigovora (članak 288. stavak 3. i članak 301. stavak 1. ZPP), ali nepostojanje takvog prigovora nije zapreka sudu da tužbu odbaci, jer sud u smislu odredbe članka 333. stavak 2. ZPP po službenoj dužnosti pazi je li stvar pravomoćno presuđena. Iako je u navedenoj zakonskoj odredbi rečeno da sud to čini tijekom cijelog postupka, druge posebne odredbe ZPP to demantiraju. Tokom prvostupanjskog postupka sud može po službenoj dužnosti odbaciti tužbu bilo na pripremnom ročištu (članak 288. stavak 2. ZPP) bilo na glavnoj raspravi (članak 301. stavak 4. ZPP). Ako je prvostupanjskom presudom odlučeno o zahtjevu o kojemu je već prije pravomoćno presuđeno, učinjena je apsolutno bitna povreda odredaba parničnog postupka iz članka 354. stavak 2. točka 11. ZPP na postojanje koje žalbeni sud pazi po službenoj dužnosti (članak 365. stavak 2. ZPP). Okolnost da je odlučeno o zahtjevu o kojem je već prije pravomoćno presuđeno razlog je za izjavljivanje i izvanrednih pravnih lijekova i to: revizije (članak 385. stavak 1. točka 1. ZPP), zahtjeva za zaštitu zakonitosti (članak 404. stavak 1. točka 1. ZPP) te prijedloga za ponavljanje postupka (članak 421. točka 7. ZPP).
Vezanost sudova za pravomoćnu odluku
Djelovanje pravomoćne sudske odluke može doći do izražaja i onda kad u nekoj novoj parnici između istih stranaka nije postavljen tužbeni zahtjev jednak onome o kome je već pravomoćno odlučeno. To će se desiti onda kada je pitanje o kome je kao o glavnom pravomoćno odlučeno u ranijoj parnici, od prejudicijelnog značaja u novoj parnici. U takvoj situaciji je svaki domaći sud pri ocjenjivanju tog prethodnog pitanja vezan pravomoćnom sudskom odlukom i nije ovlašten o njemu drugačije odlučiti, već mora uzeti da je ono što je utvrđeno pravomoćnom odlukom istinito. Kaže se: «res iudicata pro veritate habetur».
Vezanost stranaka za pravomoćnu odluku
Pravomoćna sudska odluka, bila ona zakonita ili ne, mjerodavna je za pravne odnose stranaka koji su prije pravomoćnosti bili sporni (res iudicata facit ius inter partes). Ne samo da je one ne mogu pobijati , već su se dužne ponašati u skladu s njom. I one treće osobe na koje se ona inače ne odnosi moraju je respektirati kao regulatora odnosa stranaka. Članak 6. stavak 3. Zakona o sudovima («Narodne novine» br. 3/94, 100/96, 131/97 i 129/00) propisuje da je svatko u Republici Hrvatskoj dužan poštivati pravomoćnu i izvršnu sudsku odluku i njoj se pokoriti.
Gospodine Đuro Sessa, mag. iur. Predsjedniče Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE gdje je novac koji ste dobili da izradite i uskladit zemljišne knjige i katastarske operate sa stvarnim stanjem u fizičkom prostoru.
DOBIVENA NOVČANA SREDSTVA OD EUROPSKE UNIJE ZA USKLAĐENJE ZEMLJIŠNO – KNJIŽNOG STANJA I KATASTARSKOG STANJA JAVNIH ISPRAVA SA STVARNIM STANJEM U FIZIČKOM PROSTORU
Ovdje je prikazan jedan manji iznos nepovratnih donacija i dobivenih kredita po osnovi povoljnih kamata ali ono što je bitno „vrijeme se je potrošilo“, „novac je potrošen“ A javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina nisu izrađene PRAVNO VALJANE i TEHNIČKI ISPRAVNE
NOVAC je ukraden – „zamračen“! Koliko je novca završilo u džepovima sudaca. Iz priloga „TV – emisije PROVJERENI od dana 26. 04. 2018. godine u vremenskom intervalu emitiranja od 24 minute i 44 sekunde do 35 minuta i 48 sekundi :
https://novaplus.dnevnik.hr/product/emisije/1198-provjereno
razvidno je da se ZEMLJIŠNA KNJIGA koju je izradila austro – ugarska monarhija ne primjenjuje kako bi se nanijela materijalna šteta vlasnicima nekretnina.
U prilogu se navodi da sud ne želi primijeniti predmetne ZEMLJIŠNE KNJIGE jer nisu „čitke“.
Očito je da sudac zna pročitati samo štampana slova ili polu-štampana slova, a da drugo „pisano pismo“ za sudca ne postoji .
BITNO :
Trebate znati da kada se je ZEMLJIŠNA KNJIGA oformila da je jedino pismo koji se je mogla ispisati ZEMLJIŠNA KNJIGA bio „krasopis“ – kaligrafija u pisanom obliku , koje su zemljišno knjižni pisari radi ujednačenosti morali vježbati – školovati se dvije do tri godine kako bi im se rukopis „upisao“ i dobio formu krasopisa.
Slijedi nekoliko ugovora sa naznačenim novčanim iznosima koji su se trebali upotrijebiti za realizaciju geodetske izmjere REPUBLIKE HRVATSKE. Napominjem to su samo neki ugovori.
PRVI PRIMJER :
Program 1342 – Zemljišne knjige – Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra (IBRD 4674 HR, EU CARDS TF051781) Prijedlog financijskog plana Projekta izrađen je na temelju Zakona o potvrđivanju Ugovora o zajmu između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj za Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra (Zajam IBRD – 4674 – HR), Pisma sporazuma za realizaciju darovnice EU CARDS 2002 – TF-051781, darovnice EU CARDS 2003 – TF-052657, darovnice EU CARDS 2004 – TF-055104 i Nacionalnog programa priprema za članstvo u EU. Ugovorom o Zajmu utvrđen je sadržajni okvir Projekta, kojemu je cilj razvoj zemljišnoknjižnog i katastarskog sustava u Republici Hrvatskoj, uključivo financiranje nabave radova, roba i usluga potrebnih za uređenje objekata, opremanje zemljišno-knjižnih i katastarskih ureda potrebnom opremom te potporu preustroja i izobrazbu djelatnika Ministarstva pravosuđa i Državne geodetske uprave. Za program Zemljišne knjige prijedlog plana sredstava za 2007. godinu iznosi 29.230.000,00 kn.
DRUGI PRIMJER
MEĐUNARODNA BANKA ZA OBNOVU I RAZVOJ Karin Shepardson, v. r. Senior Operations Officer Jedinica za južnu i srednju Europu Odjel za područje Europe i Srednje Azije SUGLASAN: REPUBLIKA HRVATSKA Ovlašteni predstavnik: Ivan Šuker, v. r. Naslov: Ministar financija Datum: 20. prosinca 2005. g.
1.1. Namjene Darovnice su pomoći Primatelju u sufinanciranju Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra u Republici Hrvatskoj (4674-HR). Glavni je cilj projekta uspostaviti učinkovit sustav zemljišne administracije s namjerom da pomogne razvoju učinkovitog tržišta nekretnina (Projekt). Darovnica će koristiti u svrhu sufinanciranja aktivnosti vezanih za Projekt kako je opisano u Administracijskom sporazumu između Europske zajednice i Banke od 27. travnja 2005., uzajamni fond br. 05104. Aktivnosti (aktivnosti) za koje je dodijeljena Darovnica
4.410.000,00EUR-a
Treba napomenuti da „PRVA FAZA DARIVANJA“ znatno veća ali nije javno objavljena iako nema razloga jer se može sa servera donatora u originalu presnimiti i vidjeti iznose koji su dati, stoga je nužna transparentnost donacije i javne objave ugovora kao što se je uradilo sa drugom fazom donacije : „Objavljuje se Ugovor između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj o darovnici, broj TF 055104, za Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra, Faza II potpore (EU CARDS darovnica), potpisan u Zagrebu, 20. prosinca 2005. godine, u izvorniku na engleskom jeziku.“
TREĆI PRIMJER :
Klasa: 011-01/11-01/206 ; Urbroj: 71-05-03/1-11-2 ;Zagreb, 26. listopada 2011. ZAJAM BROJ 8086-HR
UGOVOR O ZAJMU (PROJEKT IMPLEMENTACIJE INTEGRIRANOG SUSTAVA ZEMLJIŠNE ADMINISTRACIJE) IZMEĐU REPUBLIKE HRVATSKE I MEĐUNARODNE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ SKLOPLJEN NA DAN 17. KOLOVOZA 2011.
2.01. Banka je suglasna Zajmoprimcu pozajmiti, sukladno uvjetima koji su utvrđeni u ovom Ugovoru ili na koje se ovaj Ugovor poziva, iznos od šesnaest milijuna petsto tisuća eura (€16.500.000), koji povremeno može biti promijenjen valutnom konverzijom sukladno odredbama Odjeljka 2.07 ovog Ugovora (»Zajam«), kako bi se pomoglo u financiranju projekta opisanog u Prilogu 1. ovog Ugovora (»Projekt«).
ČETVRTI PRIMJER :
UREDBU O OBJAVI UGOVORA IZMEĐU VLADE REPUBLIKE HRVATSKE I MEĐUNARODNE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ O DAROVNICI ZA PROJEKT SREĐIVANJA ZEMLJIŠNIH KNJIGA I KATASTRA (TF 051781)
Svjetska banka
Međunarodna banka za obnovu i razvoj Međunarodna agencija za razvoj 24. lipnja 2003.
Njegova ekscelencija Mato Crkvenac Ministar financija Ministarstvo financijaZagreb, Hrvatska
Predmet: EU CARDS darovnica za Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra u Republici Hrvatskoj, Darovnica br. TF051781
Poštovani Gospodine,
Pišem Vam u ime Međunarodne banke za obnovu i razvoj (Banka) kako bih Vas obavijestila o suglasnosti Banke, kao administratora darovnice koju je osigurala Europska unija da se odobri darovnica u iznosu od četiri milijuna i devetsto tisuća Eura (4.900.000 EUR) (Darovnica) Republici Hrvatskoj (Primatelju).
Darovnica se daje kao odgovor na zahtjev Primatelja za financijskom potporom te za namjene i pod uvjetima navedenima u Dodatku ovom Pismu sporazuma. Sporazumom od 18. rujna 2002. godine između Banke i Primatelja, Banka se suglasila odobriti Primatelju zajam u iznosu od dvadeset šest (26.000.000) milijuna Eura za provedbu Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra na Primateljevom državnom području (Ugovor o zajmu HR-4674). Primatelj izjavljuje, potvrdom svoje suglasnosti u nastavku, da je ovlašten ugovoriti i povući Darovnicu za navedene namjene i pod navedenim uvjetima.
Molim Vas primite na znanje da je politika Banke da učini javnim ovo Pismo sporazuma i informacije vezane uz njega, nakon što ovo Pismo sporazuma stupi na snagu i Primatelj se s ovim složi. Primatelj, supotpisom ovog Pisma sporazuma potvrđuje svoju suglasnost.
Molim Vas da u ime Primatelja potvrdite Vašu suglasnost s naprijed navedenim, potpisom, nadnevkom i vraćanjem priložene preslike Pisma sporazuma. Nakon što Banka zaprimi presliku ovog Pisma sporazuma koje ste supotpisali, ovo Pismo sporazuma stupit će na snagu na datum Vašeg supotpisa.

PETI PRIMJER :
S osobitim poštovanjem,
MEĐUNARODNA BANKA ZA OBNOVU I RAZVOJ Indira Konjhodžić Direktorica za Hrvatsku Ured u Republici Hrvatskoj Odjel za područje Europe i Srednje Azije
SUGLASAN:
REPUBLIKA HRVATSKA Potpis: Damir Kuštrak Ovlašteni predstavnik Naslov: Zamjenik ministra financija Datum: 24. lipnja 2003.
LOAN NUMBER 4674 HR

LOAN AGREEMENT

AGREEMENT, dated September 18, 2002, between REPUBLIC OF CROATIA (the Borrower) and INTERNATIONAL BANK FOR RECONSTRUCTION AND DEVELOPMENT (the Bank).

WHEREAS (A) the Borrower, having satisfied itself as to the feasibility and priority of the Project described in Schedule 2 to this Agreement, has requested the Bank to assist in the financing of the Project; and

(B) the Borrower intends to obtain from the European Union (the EU) a grant in an amount equivalent to Euro 5,000,000 to assist in carrying the Project on the terms and conditions set forth in the agreement to be entered into between the Borrower and the EU (the EU Grant Agreement); and

WHEREAS the Bank has agreed, on the basis, inter alia, of the foregoing, to extend the Loan to the Borrower upon the terms and conditions set forth in this Agreement;

ARTICLE II

The Loan

Section 2.01. The Bank agrees to lend to the Borrower, on the terms and conditions set forth or referred to in the Loan Agreement an amount equal to twenty-six million Euro (EUR 26,000,000).

ŠESTI PRIMJER :
Ugovor : Project implementation formally starte din January 2003. Tis initial project closing date was 30 September 2008. but it was extended until June 30. 2010. for selected disbursements to complete activities associated with the Joint Information System (JIS).

Total Project financial resources were as follows :

Project Costs :
Loan no. 4674 – HR EUR 26,00million
CARDS 2002 Grant EUR 5,20million
CARDS 2003 Grant EUR 1,96million
CARDS 2004 Grant EUR 4,41million
Government Counterpart EUR 10,80million
Total Project Funds EUR 48,19million

SEDMI PRIMJER :
UGOVOR :Document of The World Bank Report No : ICR00001203 IMPLEMENTATION COMPLETION AND RESULTS REPORT
( IBAR – 46740 ; TF – 51781 ; TF – 52657 ; TF – 55104 )
IN THE AMOUNT OF EURO 26,0 MILLION (US$ 36,0 MILLION EQUIVALENT) (Exchange Rate Effective September 31. 2010) Currency Unit = EURO; EURO 1,00 =US$ 1,366 ; US$ 1,00 = EURO 0,73
OSMI PRIMJER :
DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE
Državna geodetska uprava je u financijskom planu za razdoblje 2007. -2009. godinu prikazala i rashode za:
Ukupni specificirani rashodi Državne geodetske uprave za 2007. godinu iznose 287.731.791,00- kuna u potpunost su neophodni iako su u tom iznosu uključene dvije nove aktivnosti/projekti odobrene od ministarstva za:
1. K 664031, Izgradnja i opremanje Područnog ureda za katastar u Virovitici i
2. K 664032, Uknjižba nekretnina sa pravom vlasništva ili drugim stvarnim pravom RH – glava 18005.
Navedeni su neki od brojnih UGOVORA po osnovu kojih je REPUBLIKA HRVATSKA trebala uskladiti zemljišno-knjižni operat i katastarski operat sa stvarnim stanjem u fizičkom prostoru.

NEKE DONACIJE KOJE SU DOBIVENE U PERIODU OD 2002- 2006 GODINE
Njemačka 1.288.000 EUR (Njemačko društvo za tehničku suradnju /GTZ/) za definiranje modela katastarskih podataka za katastar nekretnina, razvoj učinkovitog pristupa modernizaciji katastra i zemljišnih knjiga u miješanoj urbano-ruralnoj situaciji i povezivanje lokalne samouprave s registrima u katastru i sudu radi boljeg upravljanja (dovršeno 2003. godine)
– Njemačka (Savezno ministarstvo za gospodarsku suradnju i razvoj /BMZ/ i Njemačko društvo za tehničku suradnju /GTZ/) 700.000 EUR za proširenje tehničke suradnje za modernizaciju katastarskog sustava u Hrvatskoj vezano uz model katastarskih podataka, nove metode u katastarskoj izmjeri, razmjenu podataka između katastra, suda i jedinica lokalne samouprave (dovršeno 2005. godine)
– Nizozemska 937.000 EUR za katastarski pilot projekt za modernizaciju postupka katastarske izmjere i obnove katastra i zemljišnih knjiga (dovršeno 2002. godine)
– Velika Britanija 1.288.000 EUR za pružanje savjetodavnih usluga Vladi Republike Hrvatske u pripremi Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra, uključujući prioritetnu izradu planova za sveukupnu modernizaciju uknjižbe nekretnina i katastarskog upravljanja, radi osiguranja da predložena ulaganja budu financijski i institucionalno održiva i imaju pozitivan društveni utjecaj, jačaju vještine projektnog upravljanja putem tehničke, pravne i društvene podrške i edukacije (dovršeno 2002. godine)
– Nizozemska 95.000 EUR radi otkrivanja problema u sustavu uknjižbe i predlaganja mjera za poboljšanje i uspostavu kapaciteta unutar odjela MP i DGU sposobnih za provođenje obnove i modernizacije putem koordiniranih aktivnosti (prekinuto 2004. godine)
– Norveška 2.229.000 EUR za projekt „CRONO GIP I“ za poboljšanje kapaciteta u DGU za vektorizaciju i pohranu digitalnih topografskih karata, za poboljšanje kapaciteta u HGI za poduzimanje kontrole kvalitete ortofoto i topografskih karata i zemljišnoknjižnih podataka
– Norveška 2.125.000 EUR za projekt „CRONO GIP II“ za poboljšanje kapaciteta u DGU za snimanje i vektorizaciju katastarskih planova, uključujući privremenu bazu podataka digitalnih katastarskih planova i zemljišnoknjižnih podataka nastavljanje poboljšanja kapaciteta u HGI za temeljne geodetske radove i ponovnu katastarsku izmjeru za ekološki zaštićeno područje
– Švedska 1.373.108 EUR (faza I i II) za izgradnju kapaciteta u DGU, MP i Jedinici za provedbu projekta za upravljanje i realizaciju domaćih i međunarodnih projekata, podršku i provedbu pilot projekta za razvoj sustava dokumentarnog upravljanja
– SAD projekt modernizacije zemljišnih knjiga na Općinskom građanskom sudu u
Zagrebu (1999.-2002. godine)
– Norveška 1.150.000 EUR za „CRONO GIP III“ projekt vezano uz uknjižbu parcela pomorskog dobra i izradu priručnika za odnosni rad i postupke
– Švedska 1.675.000.EUR izgradnja kapaciteta za Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra (faza III) RH za poboljšanje institucijskog kapaciteta DGU i MP-a radi provedbe domaćeg sustava upisa u katastar i zemljišne knjige (2005- 2007.)
– Velika Britanija 15.000 EUR za pružanje savjetodavnih usluga DGU u provedbi aktivnosti uspostavljanja Nacionalne infrastrukture prostornih podataka /NSDI/ u Hrvatskoj i njihovog usklađivanja s nedavnim INSPIRE-om.( 2005. – 2006.)
Norveška 831.000 EUR za projekt „CRONO GIP IV“ za nastavak poboljšanja kapaciteta u HGI s ciljem izrade proizvodnih specifikacija za produkte ponovne katastarske izmjere (za DGU) i postupke kontrole kvalitete za njih (za HGI), kao i uspostavljanja sustava za prikupljanje, sistematizaciju, održavanje i vođenje geografskih naziva. (2005. -2008.)
– Njemačka (BMZ i GTZ) 500.000 EUR za produljenje tehničke suradnje za modernizaciju katastarskog sustava i zemljišnoknjižnih sustava u Hrvatskoj vezano uz model katastarskih podataka i zemljišnoknjižnih podataka, uspostavu trajne GPS mreže, ispitivanje organizacijskih aspekata ustrojavanja službi za korisnike i registraciju urbanih naselja sagrađenih u prethodnom sustavu koja nisu registrirana na odgovarajući način (2005. – 2007.)
– Nizozemska 250.000 EUR projekt izrade Poslovnog plana za Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u Hrvatskoj (2006.-2008.)
– Nizozemska 200.000 EUR za projekt razvoja Poslovnog plana za Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u Hrvatskoj i podrška provedbi
(2009.-2010.)

Izgradnja kapaciteta za Hrvatsku: Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra Faza III
Sida Ugovor Br: C73873 Projekt Br: Croatia I06194
Ministarstvo pravosuđa i Državna geodetska uprava uz Combis do Zajedničkog informacijskog sustava zemljišnih knjiga i katastra
Gospodine Đuro Sessa, mag. iur. Predsjedniče Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE u čijim su džepićima završili dobiveni novci ,ovdje navedeni iznosi su jedan mali iznos od cjelovite svote jer se radi o novcu u iznosu većem od pet (5) milijardi EUR-a .
Koliko je završilo u Vašem džepu jer pitanje se samo od sebe nameće jer ne želite zatvoriti – zapečatiti službene prostorije suda zemljišno – knjižnih odjela nadležnih Općinskih sudova u kojima se odvijaju permanentno , stalno . kontinuirano kaznena djela.
S obzirom na HITNOST ODLUČIVANJA , o navedenoj problematici dužni ste donijeti odluku u kojoj će se zapriječiti odvijanje kaznenog djela u službenim prostorijama suda i to trenutno , odmah bez odlaganja , ali najkasnije u roku od tri dana od zaprimanja ovog pismenog podneska.
DRAŽEN BOŠNJAKOVIĆ, ministar pravosuđa je izjavo da je izrada novih zemljišnih knjiga „proces koji traje“ .
Od 17. 11. 1924. godine nijedno Ministarstvo pravosuđa , a ni bilo koje političko tijelo nije zainteresirano da provede cjelovitu geodetsku izmjeru REPUBLIKE HRVATSKE .
ZAŠTO ?

Vrlo jednostavni odgovor , u ređenom vlasništvu nad nekretninama , ne može biti kriminala iz domene otimačine vlasništva po osnovi „dva svjedoka“ , a to HRVATSKOM PRAVOSUĐU ne odgovara.
Prema ZAKONU O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA (NN 91/96 ; 68/98 ; 137/99 ; 114/01 ; 100/04 ; 107/07 ; 152/08 ; 126/10 ; 55/13 ; 60/13 ; 108/17)
Članak 186. a. (NN 25/13)

Članak 7.
1.) Zemljišna knjiga je javna i svatko može zahtjevati uvid u zemljišnu knjigu.
2.) Iz zemljišne knjige izdaju se izvadci iz glavne knjige i preslike ili ispis iz zbirke isprava
Članak 8.
1.) Zemljišne knjige , izvatci , odnosno ispisi i prijepisi iz zemljišne knjige uživaju javnu vjeru i imaju dokaznu snagu javnih isprava.
2.) Smatra se da je zemljišna knjiga istinita i potpuno odražava činjenićno i pravno stanje zemljišta.
Prema ZAKONU O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA članak 7. stav 1. „zemljišna knjiga je je javna i svatko može zahtijevati uvid u zemljišnu knjigu“ . Predmetni navod definira da Vi Đuro Sessa, mag. iur. Predsjednik Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE donesete sudski ukaz „Su – broj/godina“ o zatvaranju svih zemljišno – knjižnih odjela nadležnih Općinskih sudova na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE zbog NIŠTAVNIH i pravno neupotrebljivih ZEMLJIŠNIH KNJIGA.
Predmetni sudski ukaz dužni ste objaviti u tisku , elektronskom mediju (TV i radio) jer se takva odluka odnosi na sve građane REPUBLIKE HRVATSKE , a Vi Đuro Sessa, mag. iur. Predsjednik Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE snosite odgovornost za kriminal koji se odvija u sudskim prostorijama.

 

BOŽIDAR VIDUKA magistar inženjer geodezije i geoinformatike

HOP