Živozidaš Bunjac tužio HOS-ovca koji tvrdi da on nije bio u HOS-u, tuženi je siguran -nije bio u HOS-u!

0
11290

 Niti jedan jedini medij ne želi objaviti istinu da Branimir Bunjac nikada nije bio u HOS-u i da je bio samo ročni vojnik!
Ovo je kopija njegove vojne iskaznice i kopija njegove radne knjižice.-tvrdi Željko Mihoković. U Večernjem listu neki dana smo čitali hvalospjeve o živozidašu Bunjcu, a kako je očito Večernji napravio promociju ove stranke koja se voli družiti sa četnicima i komunjarama po Beogradu odlučili smo objaviti i drugu stranu, jer je jako čudno da bi jedan HOS-ovac bio u takvoj sviti i još imao mentora kao profesora jednog tragikomičnog Goldsteina…trgovca iz slučaja Jasenovac…

-Pregledao sam dokumentaciju koja je priložena tužbi ,iz nje pristječe da mu se to razdoblje u Gospiću priznaje u služenje vojnog roka. Navedeno znači da je moguće da je on drugi dio vojnog roka,nakon temeljne obuke odslužio u 118 brigadi HV u Gospiću. HOS je  od 1. 10. 1991. po zapovijedi Tuđmana ušao u sastav HV(koju sam ja pisao),tako da HOS više nije mogao primati pripadnike, već su oni primani kao pripadnici HV.

Ročnicima koji su drugi dio vojnog roka služili u ratnoj postrojbi to se razdoblje upisivalo kao sudjelovanje u domovinskom ratu. -pravne zavrzlame oko HOS-a .-objašnjavao je na svome profilu odvjetnik P. Kovačević.

Tuženi Mihoković  od strane Bunjca ne misli tako:
1. Pisalo bi mu sudjelovanje u ratu i nikako mu nebi pisala vojna pošta, kao niti meni, niti bilo kome drugome.
2. Pisalo bi mu u vojnoj knjižici HOS, kao i meni i svima nama.
3. U HOS-u nismo imali obuku i ročnu vojsku.
4. Služio je samo tri mjeseca i pet dana…dakle gdje je obuka i ostalo?
5. Ne postoji niti jedan jedini hosovac koji ga poznaje
6. Postoji velika knjiga u koju smo se svi do ijednog upisali i postoji jedna ženska koja je izdavala i vodila te iskaznice, njega tu nema.
7. Rajković Valentino ga ne poznaje i nedavno je silom silio i dosađivao da mu Rajković izda potvrdu.
8. Nije spavao sa nama u spavaonici.
9. Za svjedoka u tužbi nema niti jednog hosovca…kako to?
10. NIje mogao biti na Velebitu jer mi nismo držali Velebit.

A što se tiče služenja u 118. kao ročnik, to mu neosporavam, no NIJE DOBROVOLJAC I HOSOVAC iz 1991.

On mora dostaviti dokaze da je bio hosovac, meteorološki uvjeti demantiraju njegove basne i priče, izjava u Saboru ga demantira, a sada ova izjava u Večernjaku ga cementira…..
Meni je dovoljno priložiti moje dokumente i on mora imati identične kao i ja…ako ih nema, dakle nije bio…….
Čak i kopiju vojne knjižice bez datuma je priložio kao dokaz.
FB_IMG_1548673798473
Javno na youtube je izjavio da je stajao u vodi do koljena 1991.
Dakle vojna knjižica dokazuje da 1991. nije bio nigdje, a meteorologija kazuje da na minus nekih 20-ak stupnjeva nema vode do koljena…
Njegova slika u Večernjaku u majici, a to je slika, dokazuje da nije mogao imati “,šarac”-,mitraljez,  nije mogao biti u kratkim rukavima, jer smo se smrzli od hladnoće…

Nadalje, izjavljuje da mu je preko glave prešlo preko 10 000 granata, to je neistina, jer nikome od nas nije toliko prešlo preko glave…pa nadalje izjavljuje da je bio gladan kruha, a naša kuharica je još živa i imali smo hrane koliko želiš….

Pa nadalje on nema ratni put koji mu je potpisao Rajković Valentino, nema pripadnost postrojbe koja ima pečat od HOS-a, nema u Vojnoj knjižici kao ja da mu je upisano HOS.

FB_IMG_1548672905563FB_IMG_1548672896255

Potpisi koje ima tuženi, nema saborski zastupnik Bunjac?!

Zatim u vojnoj knjižici mu ne smije pisati 2140/118 jer to znači da je bio ročni vojnik u 118, nego mu mora pisati samo vojarna 2140 i HOS ….evo za dokaz moju vojnu iskaznicu…a usput na vojnoj iskaznici mu se ne slažu serijski brojevi.

FB_IMG_1548674224934

HOS je od 24.12. 1991. prešao u sastav ZNG-a, kako ja , tako i svi mi ostali, a nakon 15.02.1992. prešli smo u HV….

Pečat mu na iskaznici ima brojku 2 u gornjem dijelu….brojka 6 je izdignuta više od ostalih brojeva, a iskaznice su tipkane samo na jednoj pisaćoj mašini, zatim mu redni broj na iskaznici ne odgovara sa našim rednim brojevima, zatim broj 001-3xxx, napisano je umjesto nula sa malim slovom o ( oo1-3xx)…zatim svi smo imali potvrdu za nošenje dugog i kratkog naoružanja, njega nema u izdatnici…

Na Črnomercu postoje platne liste za nas, njega na platnim listama nema…kako to?- ovu su pitanja za javnost i Bunjca od strane hosovog ratnika Mihokovića.

HOP