Ubrizgana mRNA cjepivima mogla bi se u konačnici ugraditi u DNK zametnih stanica i transgeneracijski prenositi

ZNANSTVENE  VIJESTI

20211210_025518

Piše: Arna Šebalj

Nastavljamo za naše čitatelje i svekoliku javnost  s našim znanstvenim vijestima. Ovaj puta je riječ o jednoj  preciznoj znanstvenoj vijesti . Toliko je sve jasno da tzv. pandemiju treba odmah zaustaviti.

Zahvaljujem našim ekspertima, znanstvenicima.

Gore od bolesti? Pregled posljedica mRNA cjepiva protiv COVID-19

U radu objavljenom u znanstvenom časopisu International Journal of Vaccine Theory, Practice, and Research2(1), 38–79. preuzeto od

Stephanie Seneff s MIT-a, Cambridge MA  i Greg Nigh sa Sveučilišta Portland pišu o mogućim posljedicama mRNA cjepiva protiv COVID-a. Prikazana relativna učinkovitost mRNA cjepiva, pomogla legitimizaciji  odobrenja za hitno korištenje (EUA) od strane FDA. Međutim, iznimno brzo kretanje tih cjepiva kroz kontrolirana ispitivanja i masovnu primjenu izaziva velike probleme povezane sa sigurnom upotrebom tih pripravaka.

20220120_053301

20220120_053136

U radu autori prvo opisuju tehnologiju koja je u osnovi ovih cjepiva. Zatim prikazuju moguće  biološke odgovore na ova cjepiva, uključujući proizvodnju samog spike proteina i raspon akutnih i dugotrajno izazvanih patoloških promjena izazvanih tim proteinom.

Neki od tih poremećaja su: poremećaji krvi, neurodegenerativne bolesti, autoimune bolesti itd. Autori raspravljaju  o važnosti aminokiselinske sekvence povezane s prionskim proteinima unutar šiljastog proteina. Donose i kratak pregled studija podržavajući potencijal štetnog učinka proteina šiljaka, kao što je prijenos proteina s cijepljenog na necijepljene osobe.

Članak završavaju pitanjem mogu li ova cjepiva modificirati DNK onih koji su primili cijepljenje. Autori nude uvjerljiv scenarij, potpomognut prethodno uspostavljenim podacima i putovima za transformaciju i transport genetskog materijala, pri čemu bi se ubrizgana mRNA mogla u konačnici ugraditi u DNK zametnih stanica i transgeneracijski prenositi.

Autori zaključuju  s našim preporukama u vezi nadzora koje će pomoći u razjašnjavanju dugoročnih učinaka ove eksperimentalne terapije što omogućuje da bolje procijenimo pravi omjer rizika i koristi od ovih novih tehnologija.