Dinko Cvitan gdje je NOVAC ?

0
4481

DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO

REPUBLIKE  HRVATSKE

Glavni državni odvjetnik Republike Hrvatske

Dinko Cvitan, dipl. pravnik

Gdje  je  NOVAC ?

DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE  HRVATSKE  štiti krađu novac , novac koji  je   nestao  a  nesporno  je   došao  u  REPUBLIKU  HRVATSKU.

Jednako  tako  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE  HRVATSKE nema  ništa  protiv  da  je  platežno  sredstvo  u  REPUBLICI  HRVATSKOJ  „DINAR-Jugoslavije“ , „KUNU – NDH“ ili „KRUNU-Austro-ugarske“ 

Da  pojasnim VLADA  REPUBLIKE  HRVATSKE  je  uvela  za  službeno  platežno  sredstvo u  REPUBLICI  HRVATSKOJ  „KUNU“ , ali  međutim  na  ovim  prostorima zbog  povijesnog  naslijeđa  prema  obrazloženju gospođe  LJILJANE  GOLEMAC , gospođe  MARICE  PLAZIBAT  i  gospodina ANTE  JURIĆA , može  se  koristiti  u  svojstvu  platežnog  sredstva „DINAR“ , „KUNU – NDH“ ili „KRUNU“  već  prema  potrebi  i  prema  tome  što  imate  u džepiću.

Svojim  obrazloženjima  Zamjenici  Općinskih  Državnih  Odvjetnika  štite  osobe koje  su   zamračile  pozamašni  iznos  novca  koji  je  stigao  u  obliku   nepovratnih  donacija  ili povoljnih  kredita  za  potrebe  usklađenja  katastarskog  i  zemljišno-knjižnog  operata  sa  stvarnim  stanjem  u  fizičkom  prostoru.

U stvari  NOVČANE  DONACIJE  u  svojstvu  pomoći  REPUBLICI  HRVATSKOJ   stigle  su  za  potrebe  provedbe  pripremnih  radnji  za  provedbu geodetske   izmjere u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji.

 „UREDBA-UKAZ“  donesenom  od  strane  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine s  punom  pravnom  snagom  s  punim  pravnim  učinkom , s punom  pravnom posljedicom  od dana 01.01.2010. godine Gauss-Krügerovu projekciju  meridijanskih  zona“ stavlja    VAN  SNAGE  UPORABE  u  status  ZASTARE  –  NIŠTAVNOST  – NEUPOTREBLJIVOSTI   za  bilo  koju  uporabu  ili  odlučivanje  u  pravnom  ili   upravnom  poslu.

Predmetna  UREDBA  je  značajna  po  tome  što  se  je  nakon  donošenja navedene  „uredbe“ moglo  od  EVROPSKE  UNIJE   zatražiti  novac   u  većem  iznosu  za  potrebe   cjelovite  izmjere  REPUBLIKE  HRVATSKE u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM kartografskoj projekciji.

ZAMJENICI  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA  su  svoja  obrazloženja  zamotala  u  stručnu  terminologiju  pa  ih  obični  građanin  vrlo  teško  može  razumjeti .

Suštinu  iskaza  pokušat  ću  objasniti  po  osnovi  osobne  iskaznice  svakog  pojedinog  građanina  REPUBLIKE  HRVATSKE .

Egzaktan – plastičan   primjer  obrazloženja 

„KRIVOTVORINE   JAVNE  ISPRAVE“

 

Da  bih  pojasnio  tvrdnju  „KRIVOTVORINU   JAVNE  ISPRAVE“  poslužit  ću  se  osobnom  iskaznicom.

Prva  osobna  iskaznica broj : XXXXXXX  izdana  23.10.1993. godine

Druga  osobna  iskaznica broj : YYYYYYYYY  vrijedi  do   10.03.2021. godine

Po  osnovi  „UREDBE  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE“ donesena  je  „UREDBA“  po  kojoj  se  MUP zadužuje  da se donese  pravilnik i izrade  osobne  iskaznice   građana  REPUBLIKE   HRVATSKE  u  skladu  sa   uredbom.

MUP  REPUBLIKE  HRVATSKE  donosi  „PRAVILNIK“  u  kojem  definira  oblik ,  veličinu  i  sadržaj   osobne  iskaznice  broj : XXXXXXX . Ja ili  bilo  koji  drugi  građanin u  svojstvu  građanina  REPUBLIKE  HRVATSKE   u  otvorenom  zakonskom  roku  bio  sam   obavezan  ishoditi   PRAVNO  VALJANU  I  TEHNIČKI  ISPRAVNU   osobnu  iskaznicu.

REPUBLIKA  HRVATSKA  ulaskom  u  EUROPSKU  UNIJU  i  potpisivanjem  raznih  međunarodnih  – zajedničkih ugovora  preuzela  je  obavezu  USKLAĐENJA   OSOBNE  ISKAZNICE  SA  EUROPSKIM UVJETIMA-STANDARDIMA.

VLADA  REPUBLIKE  HRVATSKE  donosi  UREDBU  o  usklađenju   osobne  iskaznice  sa  EUROPSKOM  REGULATIVOM  po  kojoj  se  MUP zadužuje  da   izradi novi  „PRAVILNIK“  i izradi   osobne  iskaznice   građana  REPUBLIKE   HRVATSKE  u  skladu  sa  EUROPSKIM  NORMAMA .

MUP  REPUBLIKE  HRVATSKE  donosi  PRAVILNIK  u  kojem  definira  oblik ,  veličinu  i  sadržaj   osobne  iskaznice  broj: YYYYYYY  koja  je  u  skladu  sa  EVROPSKIM  NORMAMA.

Prelazni  period  obaveze   građanina  REPUBLIKE  HRVATSKE  da  „zamjeni“ dosadašnju   osobnu  iskaznicu  sa  novom  osobnom  iskaznicom   bio  je  5 godina (uobičajeni   vijek  trajanja  osobne  karte) .

Dana  2016 godine  kada  bi  MUP  REPUBLIKE  HRVATSKE  izdao   osobnu  ispravu  u  obliku osobne  iskaznice  broj : XXXXXXX  izdana  23.10.1993. godine počinio  bi  kazneno  djelo  „KRIVOTVORINE   JAVNE  ISPRAVE“.

Prema  navedenim  očitovanjima  ZAMJENICIMA  OPĆINSKOG  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA „o  povijesnom  naslijeđu  ovog  prostora“ svaki   građanin  REPUBLIKE  HRVATSKE  može  koristiti  osobnu  iskaznicu  pri utvrđivanju  identiteta pred : Ministarstvom  unutrašnjih  poslova , pri  identifikaciji  na  sudu  ili  pri  identifikaciji  u  banci  pri  podizanju  novca iz  vremena  devedesetih  godina prošlog  stoljeća  jer  je  to  povijesno  naslijeđe  valjan  i  zakonit  dokument.

Što  je  još  zanimljivije  prema ZAMJENICIMA  OPĆINSKOG  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA  građaninu  REPUBLIKE  HRVATSKE  dozvoljeno  je  koristiti pri  utvrđivanju  identiteta  osobne  isprave  iz  doba  Socijalističke  Federativne Republike  Jugoslavije jer su   te  identifikacijske  isprave  povijesno  naslijeđe  ovog  prostora.

Kako  su  građani  REPUBLIKE  HRVATSKE  po  životnoj  dobi  stara  nacija oni  koji imaju  identifikacijske  isprave  iz  doba  FNRJ jednako  tako  bez  nekog  ustezanja  u   svakodnevnim  upravnim  ili  pravnim  poslovima  smiju koristiti  iste  te  isprave  u  svojstvu   valjane  javne  isprave  po  osnovi  povijesnog  naslijeđa .

Kako su  katastarski  plan , posjedovni  list  i  prijepis  zemljišno  knjižnog  uloška identifikacijski  podatci  osnovne  prostorne  jedinice   katastarske  čestice u  katastarskoj općini nije  jasno  da  se   prostorni  podatak  smije  koristiti   iz  vremena  grafičke  geodetske  izmjere  koji  je  VAN  SNAGE  UPORABE  od  17. 11. 1924.  godine a  nastao  je po  osnovi  geodetske  izmjere  u  rasponu  vremena  od  1835  godine  pa  do  1880 godine  ili  iz  vremena  Gauss-Krügerove projekcije  meridijanskih  zona“  koji  su  nastajali  po  osnovi  geodetske izmjere  u  vremenskom  periodu  od  17. 11. 1924. godine  pa  do  01. 01. 2010. godine.

 Ako  ne  možete  koristiti  osobne  isprave  građana   iz  vremena  bilo  kojeg  povijesnog  naslijeđa  tako  ne  možete  i  ne  smijete  koristiti  javne prostorne  registre  za  osnovne prostorne  jedinice  katastarske  čestice iz  različitih  povijesnih  EPOHA jer  su  to  arhivski  odnosno  muzejski  eksponati .

Identifikacijski  podatci  katastarskih  čestica  moraju  biti  PRAVNO  VALJANI I  TEHNIČKI  ISPRAVNI  i  izrađeni  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji    jer  se  po  njima  donose  odluke , zaključci , rješenja , presude .

Masovna  PLJAČKA   građana  REPUBLIKE  HRVATSKE   po  osnovi  NIŠTAVNIH prostornih  registara  nekretnina  odvija  se  od  strane Ministarstva  graditeljstva i prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE  jer  se  naplaćuje  LEGALIZACIJA  izgrađenih  objekata  u  fizičkom  prostoru   po  osnovi  upravnog  postupka , a  pri  tome  su  IZGRAĐENI OBJEKTI  U  FIZIČKOM  PROSTORU  LEGALNO  IZGRAĐENI  OBJEKTI.

 

Katastarski  operat  i   zemljišno-knjižni operat  su  dva  lica  istog  novčića  i  oni  su  „identifikacijski“  podatci   katastarske  čestice  koji  moraju   udovoljiti   UREDBI  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE.

„UREDBA-UKAZ“  donesen  od  strane  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine. 

Ne  primjenjujući  predmetnu  uredbu , a  permanentnom  primjenom   javnih  isprava  izrađenih  u Gauss-Krügerovoj projekcij  meridijanskih  zona“  i  „grafičkoj  geodetskoj  izmjeri“   u  pravnim  i  upravnim  radnjama iz   domene  prostornog  registra  nekretnina  poglavito  javne  isprave  prvog  pravnog  reda  ZEMLJIŠNE  KNJIGE  a  pri  tome javni  podatak stavljena VAN  SNAGE  UPORABE po  osnovi  „UREDBE-UKAZA“  donesenog  od  strane  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine  čine  se  kaznena  djela : KRIVOTVORINE  JAVNE  ISPRAVE , KRIVOTVORINE VRIJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela  krivotvorine novca , NE ZAKONITO  STJECANJE   MATERIJALNE  DOBITI i ZLOUPORABA POLOŽAJA  I  OVLASTI .

Za  navedena  kaznena  djela   po  službenoj  dužnosti za  kazneni progon  određeno  je   nadležno  OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  .

Sve   javne  isprave  po  osnovi  „UREDBE-UKAZA“  donesenog  od  strane  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine  točka  broj  „VI“  MORAJU  biti  izrađene  i  korisniku  uručene  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  KARTOGRAFSKOJ  PROJEKCIJI  od  dana  01. 01. 2010. godine.

 

Odgovornost  za primjenu JAVNIH  ISPRAVA  PROSTORNOG  REGISTRA  NEKRETNINA stavljenih :

VAN  SNAGE  UPORABE

U kontekstu preporuke Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske  gospođe  Kolinde Grabar-Kitarović :

IMENOVALA  JE

Ministarstvo  pravosuđa  REPUBLIKE  HRVATSKE 

i DRŽAVNU  GEODESTSKU  UPRAVU REPUBLIKE HRVATSKE.

Eksplicitno u navedenim  odgovornim  državnim  institucijama  se činjenično u  njihovim  službenim prostorijama odvijaju   kriminalne  radnje  sa  epilogom  počinjenja  kaznenih  djela :

KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE , 

KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE- rang  kaznenog  djela  krivotvorine  novca

STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE

ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI.

PRIMJERI :

OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  U  SPLITU

Poslovni  broj  : N-DO-117/15 (LJG/AB) od  dana 11. rujna 2015. godine

Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG  ODVJETNIKA gospođe  LJILJANE  GOLEMAC:

„Državna  geodetska  uprava uvela  je  nove  službene  geodetske  datume i  ravninsku kartografsku projekciju u  službenu  uporabu prije  01. siječnja 2010. godine, ali  ne  retroaktivno za  postojeće geodetske  i  katastarske  podatke izrađene u  proteklih otprilike 160 godina od  kada datiraju određene  podloge koje  su  još  uvijek  u  službenoj katastarskoj ili  zemljišno-knjižnoj  uporabi.

         Članak 5. citirane  Odluke Vlade  Republike  Hrvatske propisano  je  da  će  se službeni  geodetski datumi i  ravninske kartografske  projekcije u  službenu  uporabu uvoditi  postepeno, slijedom čega  se  ne  može  govoriti  o  nastupanju  zastare za Gauss-Krügerovu projekciju  meridijanskih  zona“ niti  se  dokumenti , odnosno  isprave  koje  se  pribavljaju od  nadležnih zemljišnoknjižnih i  katastarskih  ureda iz  tog  razlog smiju  smatrati  ni štetnima. Naime , katastarski  planovi i  ostale  kartografske  podloge prevode  se u  novu kartografsku projekciju posebno  sukladno godišnjim planovima  rada Državne  geodetske  uprave. Karte , planovi i  ostali  geodetski  proizvodi koji  su  izvorno  izrađeni  u   „Gauss-Krügerovoj projekciju“ još  uvjek  se  koriste do  njihove  konačne  transformacije u  novu  kartografsku projekciju. Sukladno  Odluci Vlade  Republike  Hrvatske od  04. kolovoza 2004. godine Državna  geodetska  uprava je  izdala i tehničke specifikacije za  određivanje koordinata točaka u  koordinatnom  sustavu Republike  Hrvatske koje  predstavljaju osnovu za  jedinstven  način postupanja pri  određivanju koordinata točaka u koordinatnom  sustavu Republike  Hrvatske , izradi  digitalnog zapisa koordinata točaka za  potrebe katastra zemljišta te svih drugih geo-referenciranih prikaza.“

Prema :

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na teme­lju članka 9. stavka 2. Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (»Narodne novine«, broj 128/99) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. kolovoza 2004. godine, donijela

ODLUKU

O UTVRĐIVANJU SLUŽBENIH GEODETSKIH DATUMA I RAVNINSKIH KARTOGRAFSKIH PROJEKCIJA REPUBLIKE HRVATSKE

V.

Novi službeni geodetski datumi i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu uvodit će se postupno.

Zadužuje se ravnate­lj Državne geodetske uprave da u roku od 6 mjeseci od dana objave ove Odluke, donese program uvođe­nja novih službenih geodetskih datuma i kartografskih projekcija u službenu uporabu.

VI.

Zadužuje se Državna geodetska uprava da uvede nove službene geodetske datume i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu, najkasnije do 1. siječ­nja 2010. godine.

VII.

Odluku o načinu i dinamici uvođe­nja kartografske projekcije iz točke IV. stavka 4. ove Odluke, donijet će ministar obrane.

VIII.

Ova Odluka stupa na snagu danom donoše­nja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.

Klasa: 931-01/04-01/01
Urbroj: 5030115-04-1
Zagreb, 4. kolovoza 2004.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 

Zanimljivo  je  da  gospođa  LJILJANA  GOLEMAC  Zamjenica Općinskog Državnog odvjetnika   potencira  točku  „V (5)“ doku  namjerno  zaboravlja  točku „VI (6)“ u  kojoj  se  definira  krajnji  zakonski  roku  do  kada  se  osnovna  i zakonska  HTRS96/TM kartografska  projekcija  mora  uvesti  u  službenu  uporabu  za  sva  državna  administrativna  tijela   REPUBLIKE  HRVATSKE  s  prenesenim  ovlastima  koji  vode  bilo  koji  registar  prostornog  registra  nekretnina.

Sve  javne  isprave  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina , a  to  su : katastarski plan , posjedovni list , zbirka pomoćnih  računanja , zemljišna  knjiga  i  pomoćni  registri , GUP  i PUP  moraju  biti izrađeni  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji  i  dati  korisniku javnih  isprava na  korištenje  PRAVNO  VALJANU  i TEHNIČKI  ISPRAVNU  javnu  ispravi.

Datum  01. 01. 2010. godine je  dan  od  kada  sve   javne  isprave  moraju  biti  izrađene  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji , a državno  tijelo REPUBLIKE  HRVATSKE s  prenesenim  ovlastima  DRŽAVNA  GEODETSKA  UPRAVA  REPUBLIKE  HRVATSKE   imenovana  je  da  u  prelaznom  periodu  od  04. 08. 2004.  godine  pa  do  01. 01. 2010. godine  odradi  sve  tehničke  radnje  da  bi  se  javne isprave iz  domene  prostornog  registra  nekretnina  izradile  u  osnovnoj i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji i  stranci , korisniku  javnih isprava  uručili  PRAVNO  VALJANU I TEHNIČKI ISPRAVNU  javnu  ispravu  za  daljnje upravne  i  pravne poslove.

Ne  radi  se  „retrogradnom“  djelovanju  „UREDBE-UKAZA“  donesen  od  strane  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine  već  jednostavno  radi  se  o  tehničkoj  barijeri  zabrane  primjene  DRUGOG  KARTOGRAFSKOG  SUSTAVA , jer  u  jednom  pravnom  i  tehničkom  prostoru  može  biti  isključivo  primjenjivan  jedan  kartografski  sustav  u  protivnom  bi  svako  za  sebe  mogao  izrađivati  određene  prostorne  registre  u  nekom  lokalnom  kartografskom  prostoru  koji  nije  kompatibilan  sa  ostalim  kartografskim  sustavima.

Ono  što  se  da  zamijetiti  gospođa  LJILJANA  GOLEMAC  Zamjenica Općinskog Državnog odvjetnika ne  spominje   grafičku  geodetsku  izmjeru  koja  pokriva  80%  teritorija  REPUBLIKE  HRVATSKE   , a  služi  u  svrhu izrade  javnih  isprava  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina  .

Grafička geodetska  izmjera  se  je  odvijala  prije „dva“ potopa.

Svjesno  i  namjerno  ispušta  činjenicu  da  je  grafička  geodetska  izmjera  kao  i  svi  prostorni registri nekretnina  koji  su  proizašli iz  grafičke  geodetske  izmjere   VAN  SNAGE  UPORABE  od  17.  11. 1924. godine.

 PROSTORNI   JAVN  REGISTRI   IZRAĐENI  U  „GRAFIČKOJ  GEODETSKOJ  IZMJERI“      „UREDBOM“ Ministra financija Države Srba , Hrvata  i Slovenaca stavljeni su od dana 17. 11. 1924.godine  VAN  SNAGE  UPORABE – (datum  „ZASTARE“  javnih  isprava  izrađenih  po  osnovi  „GRAFIČKE  GEODETSKE  IZMJERE“  u  hvatnoj  mjeri  i  u  prikaznom  mjerilu  orginala  katastarskog  plana  1:2880 ; 1:2904  ; 1:1440  ;  1:720 ; 1:2500  ; 1:1250  ili 1:625)

Na  predmetnu  „UREDBU“  od  dana  17. 11. 1924. godine   REPUBLIKA  HRVATSKA  ne  može  utjecati  , a  činjenično  znači  da  su  javni prostorni  registri nekretnina (katastarski plan , posjedovni list , zemljišna  knjiga , GUP i PUP) izrađeni  po  osnovi grafičke  geodetske  izmjere   VAN  SNAGE  UPORABE  od  dana  17. 11. 1924. godine.

 

OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  U  OSIJEKU

Poslovni  broj  : N-DO-106/15 (MP/ŽD) od  dana 15. rujna 2015. godine

Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG  ODVJETNIKA gospođe  MARICE  PLAZIBAT:

„Podnositelji zahtijevaju potražuju od  REPUBLIKE HRVATSKE  osiguranje pravno  valjanih i tehnički ispravnih javnih isprava iz  domene registra nekretnina , zemljišno-knjižnog operata i katastarskog operata izrađenih u  HTRS96/TM kartografskoj projekciji.“

„Također  se  pozivaju na  Odluku  o  utvrđivanju službenih geodetskih datuma i  ravninskih  kartografskih projekcija  Republike  Hrvatske (NN 110/04 i  111/04) donesenu  od  strane  Vlade  Republike  Hrvatske  dana  04.  kolovoza 2004. godine.“

         „Točkom „V“ Odluke uređuje  se  postupno uvođenje službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija , a  točka „VI“ njihovo  uvođenje u  službenu  uporabu.

         „Sukladno  Odluci  novi  službeni  geodetski  datumi  su  uvedeni u  službenu  uporabu, međutim , zbog  geodetskog  naslijeđa  u  službenoj uporabi  su i  povijesni  koordinatni  sustavi , geodetski  datumi i kartografske  projekcije grafičke  izmjere Austro-Ugarske Monarhije i Gauss-Krügerove projekcije  meridijanskih  zona“ .“

U  jednoj  uređenoj  državi  ne  mogu  se  primjenjivati   različiti  kartografski  sustavi  jer  nisu  kompatibilni .

„Grafička“  geodetska  izmjera , geodetska  izmjera  predočena  u Gauss-Krügerovoj projekciji  meridijanskih  zona“  i  geodetska  izmjera  predočena  u  „HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji“ sve  tri  geodetske  izmjere  međusobno  nisu  kompatibilne  i  ne  mogu  se  prevoditi  iz  jedne  u  drugo  jer  se  radi  o  geodetskim  izmjerama  određenih  vremenskih  EPOHA   i  tehničkih  dostignuća.

Transformacijski  matematički  model  „T7D“  nije  točan  . Navedenu  tvrdnju  svaki  građanin REPUBLIKE  HRVATSKE  može  kontrolirati „e-katastrom“  u  kojem  se  istovremeno  uključi  „digitalni  katastarski plan“  i  „DOF11“  gdje  se vizualno  uočavaju  : translacije , rotacije predočenog  detalja.

Da  napomenem dimenzije  međne  točke  su   10cm x 10cm  što  znači  položajna  točnost međne  točke  mora  biti  određena  sa  najvećom  pogreškom  od ±5cm. Pomaci  uočeni  u   „e-katastrom“  su  u  intervalu od nekoliko   metara  pa  do  nekoliko  desetaka  metara.

Zašto  bi  se  uvodili  NOVI kartografski  sustavi  ako  STARI kartografski  sustavi  VALJAJU ?

Osnovni  razlog  zašto  se  uvode  NOVI kartografski  sustavi  je  taj  da  se  očekuje  bolji  i  točniji prikaz  prostora  na digitalnim  podatcima , umanjenim  modelima  prostora.

Kada  je  ZAMJENIK OPĆINSKOG DRŽAVNOG  ODVJETNIKA gospođa  MARICA  PLAZIBAT  konstatirala  da  je  HTRS96/TM kartografska  projekcija uvedena  u  pravnu  i  tehničku  uporabu tada  je  svaki  podatak  pisani  ili numerički  izrađen  u  nekom  drugom  kartografskom  prikazu  KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE , teško kazneno  djelo  za  koje  je  Općinsko Državno  Odvjetništvo REPUBLIKE  HRVATSKE po  službenoj  dužnosti  imenovano  za  kazneni progon.

Što  je  naslijeđeno ?

Naslijeđen  je  nerad , aljkavost , neprofesionalnost  i  neznanje državnih  službenika  i  namještenika nadležnog  državnog  tijela  REPUBLIKE  HRVATSKE  s  prenesenim  ovlastima  DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE  REPUBLIKE  HRVATSKE .

 

Država  REPUBLIKA  HRVATSKA kažnjava  građane njih 840.000 (osamstočetrdesettisuća) jer  nemaju prostor , vlasništva  usklađeno  sa dokumentacijom prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE  , a  pri  tome  državna  administrativna tijela  REPUBLIKE  HRVATSKE  ne  raspolažu  ni  jednim  valjanim  dokumentom  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina.

 

OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  U  OSIJEKU

Poslovni  broj  : P-DO-56/2015 (MP/IL) od  dana 5. lipnja 2015. godine

„Ista  meta  isto  rastojanje !“  Prepisano  očitovanje  iz  predmeta  poslovni broj: N-DO-106/15 (MP/ŽD)

Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG  ODVJETNIKA gospođe  MARICE  PLAZIBAT:

„Tužiteljica  potražuje od  REPUBLIKE HRVATSKE  osiguranje pravno  valjanih i tehnički ispravnih javnih isprava iz  domene registra nekretnina , zemljišno-knjižnog operata i katastarskog operata izrađenih u  HTRS96/TM kartografskoj projekciji.“

„Također  se tužiteljica  poziva na  Odluku  o  utvrđivanju službenih geodetskih datuma i  ravninskih  kartografskih projekcija  Republike  Hrvatske (NN 110/04 i  111/04) donesenu  od  strane  Vlade  Republike  Hrvatske  dana  04.  kolovoza 2004. godine.“

         „Točkom „V“ Odluke uređuje  se  postupno uvođenje službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija , a  točka „VI“ njihovo  uvođenje u  službenu  uporabu.

         „Sukladno  Odluci  novi  službeni  geodetski  datumi  su  uvedeni u  službenu  uporabu, međutim , zbog  geodetskog  naslijeđa  u  službenoj uporabi  su i  povijesni  koordinatni  sustavi , geodetski  datumi i kartografske  projekcije grafičke  izmjere Austro-Ugarske Monarhije i Gauss-Krügerove projekcije  meridijanskih  zona“ .“

 

OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  U  OSIJEKU

Poslovni  broj  : P-DO-6/2016 (AJ/AP) od  dana 28. siječnja 2016. godine

Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG  ODVJETNIKA gospodina  ANTE  JURIĆA:

„Naime  iz  činjeničnih  navoda tužbe bi  se  dalo zaključiti da  tužitelj  traži od  Republike  Hrvatske osiguranje pravno  valjanih i tehnički ispravnih  javnih  isprava iz  domene  registra nekretnina zemljišno-knjižnog operata i katastarskog  operata  izrađenih u HTRS96/TM kartografskoj projekciji,“

„pri tome se pozivajući na Odluku o utvrđivanju službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija Republike Hrvatske  od 04. kolovoza 2004.  godine kojom  se  definiraju novi položajni  , visinski i gravimetrijski geodetski datumi te ravninske  kartografske  projekcije Republike Hrvatske.“

„U točki 1. stav 4.  navedene Odluke je  određeno : 4) Položajnom referentnom koordinatnom  sustavu Republike  Hrvatske u kojem su  koordinate  78 osnovnih geodetskih točaka određene 1996. godine određuje  se naziv  – HRVATSKI TERESTIČKI REFERENTNI SUSTAV epohe 1995.55 – skraćeno HTRS96.

Točkom „V“ Odluke uređuje  se postupno uvođenje službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija , a točkom „VI“  njihovo  uvođenje u  službenu uporabu.

Sukladno  Odluci , novi službeni  geodetski datumi su  uvedeni u  službenu  uporabu , međutim , zbog  geodetskog  naslijeđa u  službenu uporabi su  i  povijesni kartografski  sustavi , geodetski datumi kartografske projekcije grafičke izmjere  Austro-ugarske monarhije  i  Gauss-Krügerove projekcije  meridijanskih  zona“ .  Veza između povijesnih geodetskih   datuma  i novog službenog geodetskog datuma uspostavljena  je  određivanjem transformacijskih parametara  i izradom jedinstvenog transformacijskog modela  za cijelo područje Republike Hrvatske  te  je u tijeku postupak prevođenja tj. Transformacije geodetskih podataka. U slučaju izvođenja  radova državne izmjere  i katastra nekretnina  nakon 2010. godine , za izmjeru i prikaz rezultata  koristi  se novi službeni geodetski datum. Proces prelaza  na  novi  službeni geodetski datum  iziskuje velika financijska  sredstva i  jedino ga je  moguće obaviti postupno primjenom  metode transformacije i  nove  izmjere. U  Republici  Hrvatskoj je  u  službenoj  uporabi Hrvatski pozicijski sustav CROPOS koji na temelju podataka satelitskih mjerenja omogućuje  geodetskim  stručnjacima određivanje  koordinata točaka na  području cijele države u novom geodetskom datumu i koordinatama  u povijesnim geodetskim datumima  primjenom prostorne  transformacije.“

Obrazloženje  ZAMJENIKA  DRŽAVNE  ODVJETNICE U  OSIJEKU  izneseno  od  strane  gospodina  ANTE  JURIĆA   može  se  svesti  na  konstataciju:

REPUBLIKA  HRVATSKA  je  uvela  za  službeno  platežno  sredstvo „KUNU“ , ali  međutim  na  ovim  prostorima zbog  povijesnog  naslijeđa  prema  obrazloženju gospođe  LJILJANE  GOLEMAC , gospođe  MARICE  PLAZIBAT  i  gospodina ANTE  JURIĆA , može  se  koristiti  u  svojstvu  platežnog  sredstva „DINAR“ , „KUNU – NDH“ ili „KRUNU“  već  prema  potrebi  i  prema  tome  što  imate  u džepiću.

Prvenstveno  korisnika  javne  isprave  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina: katastarskog plana , posjedovnog  lista , zemljišne knjige , PUP-a ili  GUP-a   NE  ZANIMA  kako  je  ta  javna  isprava  izrađena , po  kojem  matematičkom  modelu je  sračunata  ili  po kojem  matematičkom  modelu transformirana „T7D“ u neki  drugi  sustav.

Stranku  , korisnika  javne  isprave  isključivo   zanima  da  je   za  svoj  novac  dobio pravno valjanu  i  tehnički ispravnu   javnu  ispravu.

Na  koji  će  način  država , REPUBLIKA  HRVATSKA  osigurati  pravnu  valjanost  i  tehničku  ispravnost javnih  isprava korisnika  javne  isprave  NE  ZANIMA.

Današnja  situacija  javnih isprava  iz  domene  prostornog registra nekretnina  je  KATASTROFA .

Da pojasnim :

80%  ZEMLJIŠNIH  KNJIGA (dokaza  o  vlasništvu)  izrađeno  je  prema  ZAKONIMA   AUSTRO-UGARSKE  MONARHIJE , a  stavljena  je  VAN  SNAGE  UPORABE  „UREDBOM“ Ministra financija Države Srba , Hrvata  i Slovenaca od dana 17. 11. 1924.godine kada  je  „grafička  geodetska  izmjera“ stavlja je VAN  SNAGE  UPORABE – (datum  „ZASTARE“  javnih  isprava  izrađenih  po  osnovi  „GRAFIČKE  GEODETSKE  IZMJERE“    je  17. 11. 1924. godine).

Predmetnu  „UREDBU“  HRVATSKO  PRAVOSUĐE kao i  sva  druga  zakonodavna  ili  upravna  tijela  moraju  poštovati  i  uvažavati  sa  punom  pravnom  snagom , s  punim  pravnim  učinkom  i  punom  pravnom  posljedico  u  smislu  POVJESNOG  NASLJEĐA.

ŠTO  ZNAČI : HRVATSKO  PRAVOSUĐE  i  IZVRŠNA  I  ZAKONODAVNA  VLAST  REPUBLIKE  HRVATSKE  na  80%  teritorija  REPUBLIKE  HRVATSKE  ima  NIŠTAVNE , PRAVNO  NEUPOTREBLJIVE   JAVNE  ISPRAVE IZ  DOMENE PROSTORNOG  REGISTRA  NEKRETNINA  od  dana  17.11.1924. godine. Bez  obzira  što  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE  ima  drugo  mišljenje  činjenica  je  neumoljiva

ZASTARA   JAVNIH  ISPRAVA  SE  NE  MOŽE  UKINUTI .

NE  POSTOJI  MATEMATIČKI  MODEL  koji  može  i  smije  provesti  transfer  podataka   ZEMLJIŠNE  KNJIGE  izrađenih  do  17.11.1924. godine  u  EPOHU  poslije  01.01.2010. godine  jer  rješenja  koja  su  se  donijela  do  17. 11. 1924. godine  imala  su  pravnu  snagu , pravni  učinak  i  pravnu  posljedicu u  EPOHI  donošenja  rješenja / presuda  ili  nekih  drugi  akata  koji  su  se  odnosila  na  nekretninu  i  vlasnika  nekretnine  te  EPOHE.

Prvi  pravni  red  JAVNIH  ISPRAVA iz  domene  prostornog  registra  nekretnina  „ZEMLJIŠNU  KNJIGU“  koja  je  načinjena  po  osnovi „grafičke  geodetske  izmjere“  ne možete   „transformirati“ – matematički  prenijeti  u osnovnu  i  zakonitu  HTRS96/TM kartografsku  projekciju.

Ako  je povijesno  pravno  naslijeđe katastarski  plan mjerila prikaza  1:2880 ; 1:1440 ; 1:720 ; 1:2904  u  hvatnoj  mjeri  ili  1:2500 ; 1:1250  u  dekatskoj  mjeri  iz  vremena  AUSTRO-UGARSKE  MONARHIJE i ZEMLJIŠNA  KNJIGA  iz vremena  od  1855 godine  pa  do  17. 11. 1924. godine   tada  je  u  paketu  i  „UREDBA“ Ministra financija Države Srba , Hrvata  i Slovenaca od dana 17. 11. 1924.godine„UREDBA“  je  povijesno  pravno  nasljeđe  koja  grafičku  geodetsku  izmjeru , ZEMLJIŠNU  KNJIGU  i  sve  javne  isprave  proizašle iz  grafičke  geodetske  izmjere „GUP , PUP“  danom  17. 11. 1924.  godine  stavlja   VAN  SNAGE  OPORABE .

Jedina   sustavna  izmjera fizičkog  prostora  REPUBLIKE  HRVATSKE   provedena  je  od strane  AUSTRO-UGARSKE MONARHIJE u svrhu porezne politike  i  to  od  1835 godine  pa  do  1880 godine  i  to  prostor : Slovenije , Hrvatske , Bosne i Hercegovine , Banata i Srijema do  Dunava. Grafička  geodetska  izmjera  provedena  je   na  navedenom  prostoru  u  vremenskom  rasponu  od  45 godina.

Od  17. 11. 1924. godine  pa  do  01. 01. 2010. godine u  fizičkom  prostoru  REPUBLIKE  HRVATSKE osnovi kartografski prikaz  je  Gauss-Krügerova  projekcija  meridijanskih  zona“ . Premjer  REPUBLIKE  HRVATSKE   u   Gauss-Krügerovoj projekciji  meridijanskih  zona“  proveden  je  na  20%  teritorija  REPUBLIKE  HRVATSKE. Vremenski  period od  86  godina  nije  bio  dostatan  da bi se  prostorni  registri  nekretnina  obnovio   i  izradio  u  osnovnoj  i  zakonitoj prikaznoj geodetskoj  projekciji  Gauss-Krügerovoj projekciji  meridijanskih  zona“. Vremenski period od  86 godine  definira  nemar , nerad , aljkavost  i  neznanje  DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE da  odradi  svoju  osnovnu  zadaću  izradu  prostornog  registra  nekretnina.

Gospodin  ANTO  JURIĆ  decidirano  navodi  da  se  je izmjera u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM kartografskoj  projekciji počela  provoditi  od  1994 , 1995 i 1996 godine  gdje  su  određene  10 nultih  točaka  geodetske  osnove  i  78 osnovnih geodetskih  točaka  za  provedbu  izmjere  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM kartografskoj  projekciji. U  vremenskom  periodu  od   21 godine  REPUBLIKA  HRVATSKA  ima  0%  provedene  izmjere  svog teritorija u  osnovnoj  i  zakonitoj HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji .

Koliko  treba  vremena  državi REPUBLICI  HRVATSKOJ  da  provede  cjelovitu izmjeru   teritorija  u  osnovnoj i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji kada  za  21 godinu  državno  administrativno  tijelo  REPUBLIKE  HRVATSKE  s  prenesenim  ovlastima DRŽAVNA  GEODETSKA  UPRAVA  REPUBLIKE  HRVATSKE?

Na  navedeno  pitanje  državno  administrativno  tijelo  Republike Hrvatske  s  prenesenim  ovlastima  DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA  REPUBLIKE  HRVATSKE  nije  nikada  dala  odgovor.

Teoretsko  dopušteno  vrijeme  za  cjelovitu  izmjeru  REPUBLIKE  HRVATSKE i  sređivanje  katastarskog i zemljišno-knjižnog  operata   u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM kartografskoj projekciji  je  15  godina.

Proteklo  je vrijeme  od  21 godinu  a geodetske  izmjere  REPUBLIKE  HRVATSKE  u  osnovnoj i  zakonitoj  HTRS96/TM kartografskoj  projekciji  nema  ni  na  vidiku.

 

Postavlja  se  pitanje  manjkavosti  novca  od  strane  gospodina  ANTE  JURIĆA, pa  bi  bilo  vrlo  dobro  da  ZAMJENIK  OPĆINSKE  DRŽAVNE  ODVJETNICE  gospodin  ANTO  JURIĆ  da  taksativno navede  po  pojedinoj  stavci   gdje  je  potrošen  dobiveni  novac  :

MEĐUNARODNA BANKA ZA OBNOVU I RAZVOJ

Karin Shepardson, v. r.

Senior Operations Officer

Jedinica za južnu i srednju Europu

Odjel za područje Europe i Srednje Azije

SUGLASAN: REPUBLIKA HRVATSKA

Ovlašteni predstavnik: Ivan Šuker, v. r.

Naslov: Ministar financija

Datum: 20. prosinca 2005. g.

DODATAK

NAMJENE, ROKOVI I UVJETI DAROVNICE

  1. Namjene i aktivnosti

1.1. Namjene Darovnice su pomoći Primatelju u sufinanciranju Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra u Republici Hrvatskoj (4674-HR). Glavni je cilj projekta uspostaviti učinkovit sustav zemljišne administracije s namjerom da pomogne razvoju učinkovitog tržišta nekretnina (Projekt). Darovnica će koristiti u svrhu sufinanciranja aktivnosti vezanih za Projekt kako je opisano u Administracijskom sporazumu između Europske zajednice i Banke od 27. travnja 2005., uzajamni fond br. 05104. Aktivnosti (aktivnosti) za koje je dodijeljena Darovnica

4.410.000,00EUR-a

Treba  napomenuti  da  „PRVA  FAZA  DARIVANJA“  znatno  veća  ali  nije javno  objavljena  iako  nema  razloga  jer  se  može  sa  servera  donatora  u  originalu  presnimiti  i  vidjeti  iznose  koji  su  dati, stoga  je  nužna  transparentnost  donacije  i  javne  objave  ugovora  kao  što  se  je  uradilo  sa  drugom  fazom  donacije :  „Objavljuje se Ugovor između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj o darovnici, broj TF 055104, za Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra, Faza II potpore (EU CARDS darovnica), potpisan u Zagrebu, 20. prosinca 2005. godine, u izvorniku na engleskom jeziku.“

 

SLIJEDEĆA  DONACIJA :

EU PROGRAM IPA 2008 s ciljem nadogradnje i pružanja dodatne podrške Zajedničkom informacijskom sustavu.

Svrha Projekta vrijednog 600.000 eura je sljedeća:

  • Poboljšanje kvalitete i brzine pružanja usluga zemljišnih knjiga ključnim korisnicima i građanima kroz uspostavu One-Stop-Shop-a, u sklopu podsustava Zajedničkog informacijskog sustava zemljišnih knjiga i katastra.
  • Poboljšati kvalitetu podataka te izbrisati suvišne podatke iz sustava svih 109 zemljišnoknjižnih odjela 65 općinskih sudova Ovo je preduvjet za proceduru migracije podataka u ZIS koja će se zasebno provoditi u svakom ZKO i katastarskom uredu iste lokalne ovlasti.
  • Dizajnirati, provoditi, koordinirati, ocjenjivati i upravljati programom edukacije ZIS-a koji se razvija diljem zemlje kako bi se zadovoljile potrebe zaposlenika MP- a i DGU-a u zemljišnoknjižnim odjelima i katastarskim uredima.

 

Cjelovita  analiza  na  stranici : https://www.hop.com.hr/2017/03/05/otkrivamo-ministarstva-pravosuda-i-graditeljstva-i-geodetska-uprava-trolist-kriminala/

 

Kako  gospoda :

 

Ministar  pravosuđa gospodin  ANTE  ŠPRLJE

Ministar graditeljstva  i  prostornog  uređenja  LOVRIO KUŠČEVIĆ dipl. iur.

Ravnatelj  DGU  RH   dr. sc. DAMIR  ŠANTEK

opravdavaju  činjenicu  da  je posao   One-Stop-Shop-a“  odrađen 2008 godine, a  da  pri  tome Premijer Plenković  pušta  u  rad  sustav  pod  „e-Građaninom“ 2017. godine.

Nameće  se  pitanje  gdje  je  uložen  novac  u  sustav „One-Stop-Shop“  završio?

Na  to  pitanje  treba  dati  odgovor  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE HRVATSKE

 

Citiram :

„Premijer Plenković istaknuo je da sveukupni Nacionalni program reformi  mora pojednostaviti procedure i hrvatskim građanima omogućiti što jednostavniji način poslovanja  i djelovanja, uključujući i onaj dio koji se odnosi na katastarske podatke i zemljišne knjige, na što se dosad gubilo puno vremena. Dodao je da se ovim projektom smanjuju administrativne barijere, a omogućuje se svima da, pomoću elektroničke komunikacije, određene poslove rješavaju iz svojih ureda ili domova.

 Ocijenio je da aplikacija „One Stop Shop“ maksimalno pojednostavljuje elektroničku dostupnost podataka koji se odnose na izdavanje katastarskih javnih isprava, rasterećuje rad službenika, omogućuje kvalitetnije obavljanje poslova te pridonosi ubrzanju registracije upisa nekretnina. „Na jednostavan način za svega 20 kuna kroz e-sustav možete imati izvatke svega onoga što vam je potrebno“, kazao je premijer Plenković i čestitao svima koji su u proteklim mjesecima radili na realizaciji ovoga projekta. Projekt je vrijedan 553 tisuće eura, realiziran zajmom EBRD-a. Predsjednik Vlade naglasio je da će sredstva koja su na raspolaganju omogućiti povezivanje katastra i zemljišnih knjige. Naglasivši da je ta zadaća izuzetno bitna, premijer Plenković kazao je da je ideja da sve ono što je na teritoriju Republike Hrvatske,  u kontekstu prometa nekretnina, bude sustavno i kvalitetno povezano i da se olakša građanima i investitorima pristup katastru i zemljišnim knjigama.

 Vlada Republike Hrvatske, putem Ministarstva pravosuđa i Državne geodetske uprave, provodi Nacionalni program sređivanja zemljišnih knjiga i katastra pod nazivom Uređena zemlja, u okviru kojeg se moderniziraju sustavi katastra i zemljišnih knjiga.

 Puštanjem u primjenu elektroničkog podnošenja zahtjeva i izdavanja katastarskih podataka obilježio se dovršetak aktivnosti na uspostavi Zajedničkog informacijskog sustava katastra i zemljišnih knjiga (ZIS), te njegovog podsustava One Stop Shop (OSS)  čime se na novu razinu podigla brzina i kvaliteta usluge građanima, poduzetnicima i investitorima,  ubrzao se i olakšao proces registracije nekretnina i u katastarskom i u zemljišnoknjižnom sustavu, podigla se razina pravne sigurnosti u prometu nekretninama te racionalizirao i pojednostavio poslovni proces. Informacije iz katastra i zemljišnih knjiga moći će se dobiti odmah,  a svi će se digitalizirani  podaci u svakome trenutku moći provjeriti.“

Prema  podatku  koji  je  iznesen  u  elektroničkom  mediju  HRT predmet  posao „e-Građanin“  stajao  je  60.000.000,00kuna (šezdesetmilijonakuna) . Bilo  bi  dobro  da   DRŽAVNA  GEODETSKA  UPRAVA  REPUBLIKE  HRVATSKE I  MINISTARSTVO  PRAVOSUĐA  REPUBLIKE  HRVATSKE   taksativno  navedu  što  je   stajalo  u  ovom  poslu   60.000.000,00kuna (šezdesetmilijonakuna)  da  se  građani  REPUBLIKE  HRVATSKE  upoznaju  sa  provedenim  tehničkim  radnjama.

Sam  softver  koštao  je  553 tisuće  EUR-a  , što  se  je  sve odradilo  do  iznosa  od  60.000.000,00kuna (šezdesetmilijonakuna)?

 

 

NEKE  DONACIJE  KOJE  SU  DOBIVENE  U  PERIODU  OD  2002- 2006  GODINE

 

Njemačka 1.288.000 EUR (Njemačko društvo za tehničku suradnju /GTZ/) za definiranje modela katastarskih podataka za katastar nekretnina, razvoj učinkovitog pristupa modernizaciji katastra i zemljišnih knjiga u miješanoj urbano-ruralnoj situaciji i povezivanje lokalne samouprave s registrima u katastru i sudu radi boljeg upravljanja (dovršeno 2003. godine)

Njemačka (Savezno ministarstvo za gospodarsku suradnju i razvoj /BMZ/ i Njemačko društvo za tehničku suradnju /GTZ/) 700.000 EUR za proširenje tehničke suradnje za modernizaciju katastarskog sustava u Hrvatskoj vezano uz model katastarskih podataka, nove metode u katastarskoj izmjeri, razmjenu podataka između katastra, suda i jedinica lokalne samouprave (dovršeno 2005. godine)

Nizozemska 937.000 EUR za katastarski pilot projekt za modernizaciju postupka katastarske izmjere i obnove katastra i zemljišnih knjiga (dovršeno 2002. godine)

Velika Britanija 1.288.000 EUR za pružanje savjetodavnih usluga Vladi Republike Hrvatske u pripremi Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra, uključujući prioritetnu izradu planova za sveukupnu modernizaciju uknjižbe nekretnina i katastarskog upravljanja, radi osiguranja da predložena ulaganja budu financijski i institucionalno održiva i imaju pozitivan društveni utjecaj, jačaju vještine projektnog upravljanja putem tehničke, pravne i društvene podrške i edukacije (dovršeno 2002. godine)

Nizozemska 95.000 EUR radi otkrivanja problema u sustavu uknjižbe i predlaganja mjera za poboljšanje i uspostavu kapaciteta unutar odjela MP i DGU sposobnih za provođenje obnove i modernizacije putem koordiniranih aktivnosti (prekinuto 2004. godine)

Norveška 2.229.000 EUR za projekt „CRONO GIP I“ za poboljšanje kapaciteta u DGU za vektorizaciju i pohranu digitalnih topografskih karata, za poboljšanje kapaciteta u HGI za poduzimanje kontrole kvalitete ortofoto i topografskih karata i zemljišnoknjižnih podataka

Norveška 2.125.000 EUR za projekt „CRONO GIP II“ za poboljšanje kapaciteta u DGU za snimanje i vektorizaciju katastarskih planova, uključujući privremenu bazu podataka digitalnih katastarskih planova i zemljišnoknjižnih  podataka nastavljanje poboljšanja kapaciteta u HGI za temeljne geodetske radove i ponovnu katastarsku izmjeru za ekološki zaštićeno područje

Švedska 1.373.108 EUR (faza I i II) za izgradnju kapaciteta u DGU, MP i Jedinici za provedbu projekta za upravljanje i realizaciju domaćih i međunarodnih projekata, podršku i provedbu pilot projekta za razvoj sustava dokumentarnog upravljanja

SAD projekt modernizacije zemljišnih knjiga na Općinskom građanskom sudu u

Zagrebu (1999.-2002. godine)

Norveška 1.150.000 EUR za „CRONO GIP III“ projekt vezano uz uknjižbu parcela pomorskog dobra i izradu priručnika za odnosni rad i postupke

Švedska 1.675.000.EUR izgradnja kapaciteta za Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra (faza III) RH za poboljšanje institucijskog kapaciteta DGU i MP-a radi provedbe domaćeg sustava upisa u katastar i zemljišne knjige (2005- 2007.)

Velika Britanija 15.000 EUR za pružanje savjetodavnih usluga DGU u provedbi aktivnosti uspostavljanja Nacionalne infrastrukture prostornih podataka /NSDI/ u Hrvatskoj i njihovog usklađivanja s nedavnim INSPIRE-om.( 2005. – 2006.)

Norveška 831.000 EUR za projekt „CRONO GIP IV“ za nastavak poboljšanja kapaciteta u HGI s ciljem izrade proizvodnih specifikacija za produkte ponovne katastarske izmjere (za DGU) i postupke kontrole kvalitete za njih (za HGI), kao i uspostavljanja sustava za prikupljanje, sistematizaciju, održavanje i vođenje geografskih naziva. (2005. -2008.)

Njemačka (BMZ i GTZ) 500.000 EUR za produljenje tehničke suradnje za modernizaciju katastarskog sustava i zemljišnoknjižnih sustava u Hrvatskoj vezano uz model katastarskih podataka i zemljišnoknjižnih  podataka, uspostavu trajne GPS mreže, ispitivanje organizacijskih aspekata ustrojavanja službi za korisnike i registraciju urbanih naselja sagrađenih u prethodnom sustavu koja nisu registrirana na odgovarajući način (2005. – 2007.)

Nizozemska 250.000 EUR projekt izrade Poslovnog plana za Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u Hrvatskoj (2006.-2008.)

Nizozemska 200.000 EUR za projekt razvoja Poslovnog plana za Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u Hrvatskoj i podrška provedbi

(2009.-2010.)

 

Izgradnja kapaciteta za Hrvatsku: Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra Faza III
Sida Ugovor Br: C73873 Projekt Br:
  Croatia I06194

Ministarstvo pravosuđa i Državna geodetska uprava uz Combis do Zajedničkog informacijskog sustava zemljišnih knjiga i katastra

U  ovom skromnom  ispisu  djelomičnih  donacija  našlo  se  je  19.666.108,00EUR-a

O  OZBILJNIM  NOVČANIM  SREDSTVIMA  u  nekom  od  slijedećih   tekstova.

Nije  jasno  gdje  je i u  kojim  džepovima   završio  novac  koji  je   REPUBLIKA  HRVATSKA  dobila u  obliku   nepovratnih  sredstava  ili   kredita  sa  minimalnim  kamatama  .

Novčana  sredstva  su   izravno  uplaćivana  na   žiro – račune  :

MINISTARSTVO  PRAVOSUĐA  REPUBLIKE HRVATSKE

Ministarstva  graditeljstva i prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE

DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE  REPUBLIKE  HRVATSKE

MINISTARSTVO  FINANCIJA REPUBLIKE HRVATSKE.

 

Očito  je  da  je  ZAKONODAVSTVO   i  primjena  zakona  u  REPUBLICI  HRVATSKOJ shvaćeno  u  svojstvu selektivne  primjene.

KAZNENI  ZAKON  REPUBLIKE  HRVATSKE  se  očito  ne  smije  primjenjivati  na  državne  službenike i  namještenike  REPUBLIKE  HRVATSKE  koji  su  uposleni  u  državnim  administrativnim  tijelima  REPUBLIKE  HRVATSKE  s  prenesenim  ovlastima .

Nepobitno  je  da   DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE  zna da  se  kaznena  djela : krivotvorine  javnih  isprava , krivotvorine  vrijednosnica republike  hrvatske (rang kaznenog  djela  krivotvorine  novca) , neosnovano  stjecanje  materijalne  dobiti i  zlouporaba  položaja  i  ovlasti  permanentno  odvijaju  u  službenim  prostorijama svih  Općinskih  sudova  REPUBLIKE  HRVATSKE , u  službenim  prostorijama DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE  REPUBLIKE  HRVATSKE  i  službenim  prostorijama Ministarstva  graditeljstva i prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE u  predstavništvima  lokalne  uprave  i  samouprave  ali  ne  poduzima  nikakve  zakonske  radnje  da  bi  spriječilo počinjenje kaznenog  djela.

Zanimljivo  je  da  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE po  službenoj  dužnosti  procesuira osobe  pojedince  ili  udruženja  koja  koji  krivotvore  novac , koji  krivotvore  umjetnička  djela , koji  krivotvore  osobne  isprave  (osobne  karte i  putovnice) , krivotvoritelje  svjedodžbi i  diploma a  s  druge  strane  kada  ta  ista  kaznena  djela  čine  državni službenici  i  namještenici REPUBLIKE  HRVATSKE tada  je  to  dozvoljeno  i  pravda  se „povijesnim  naslijeđem“.

BOŽIDAR  VIDUKA  magistar  inženjer  geodezije i geoinformatike