Agencija Ipsos manipulira izbornim rezultatima

0
5609

Zagreb, 17. 04. 2019.
MEDIJIMA

Agencija Ipsos manipulira izbornim rezultatima

 

Ovih dana moguće da vam na vrata stana ili kuće pozvoni djelatnik agencije Ipsos koji radi istraživanje javnosti oko izbora za Europski parlament.
Tražit će Vas osobne podatke od imena i prezimena, broju mobitela, adrese i OIB -a.
Direktor agencije Ipsos je Srđan Dumičić iz Splita. Nekad se zvala „ Puls „ , a vlasnik je bio beogradski „ Strategic marketing „. Vlasnik beogradskog „ Strategic marketinga „, danas je IPSOS STRATEGIC MARKETING – Beograd , a od 2009. godine francuska kompanija IPSOS sa 60 % vlasništva , a 40 % vlasništva ostalo je u rukama Srba.
Njihove ankete služe za manipuliranjem javnog mijenja kao i obavještajnim radom. Njihov djelatnik pozvonio je ovih dana na vrata stana jednom našem simpatizeru koji ima namjeru glasati za Autohtonu – Hrvatsku stranku prava.
Djelatnik agencije Ipsos nakon što je prikupio podatke dao je glasački listić na kojem su bile naznačene sve stranke osim Autohtone – Hrvatske stranke prava.
Na upit zašto na glasačkom listiću nema Autohtone – Hrvatske stranke prava naš simpatizer nije dobio zadovoljavajući odgovor.
Autohtona – Hrvatska stranka prava poziva sve Hrvatice i Hrvate da kad im pozvoni djelatnik Ipsos -a da mu zalupe vratima.
Zar nam Srbi moraju nametati za koga treba glasati u Hrvatskoj preko lažnih anketa ?
Pozivamo medije da odbiju agenciju Ipsos jer u pitanju je vjerodostojnost, a mediji koji će zajedno sa Srbima prezentirati lažne rezultate neće biti vjerodostojni nazivati se Hrvatskim medijima !

 

Autohtona – Hrvatska stranka prava
predsjednik, Dražen Keleminec