Nije duhovno prihvatljivo misliti da je onaj tko drži državnu i medijsku moć potpuno stran onome tko podliježe zakonima

0
1187

Sklonost realizmu govori nam da su u padu prve talijanske republike (1946.-1984.) na djelu bili vidljivi uzroci poput korupcije stranaka ili ubojstva Moro (u kojem je sada neupitno evidentna upletenost američkih tajnih službi). ).

Postoje i nevidljivi uzroci: i ovdje dolazi do izražaja dinamizam sila koje djeluju na nacionalni etat d’esprit, uzroci povezani s osjećajima Talijana i zašto ne, također s karmom raznih Craxia, Forlanija itd.

Vratimo se u sadašnjost: neki modeli mišljenja povezani s globalizmom, poput nametanja cijepljenja, prisilne imigracije ili rodne ideologije danas su, kao što smo pokazali, pukli.

Je li moguće pretpostaviti pad vladajuće klase čiji je izraz taj globalizam?

Je li moguće pretpostaviti pad elita danas kao što se to dogodilo jučer za Prvu Republiku?

Odgovor nam nije dan, možemo ga samo intuitirati uz dobru sumnju. Međutim, ono u što smo sigurni jest da je za razumijevanje stvarnosti dobro prihvatiti više točaka promatranja.

U gotovo svakom paragrafu koji smo ispitali, fokus je bio na elitama koje vode narod.

Između elite i naroda uvijek postoji dinamična veza. Nije duhovno prihvatljivo misliti da je onaj tko drži državnu i medijsku moć potpuno stran onome tko podliježe zakonima. Ta veza nije uvijek vidljiva, tko god je obdaren duhovnim vidom može je dokučiti, recimo da je može direktno osjetiti, ali mi možemo intuitirati i razmišljati o njoj.

Objektivno postoje neke skrivene sile koje guraju svijet u određenim karmičkim smjerovima.

Vladajuće klase, elite, na neki su način povezane s narodima svojom sudbinom, njihovim težnjama, njihovim patnjama.

Ponekad žrtva ljudi pogoduje dolasku korisnog Inicijata na čelo, drugi put kolektivne pogreške pogoduju dolasku tiranina. S druge strane, žrtvovanje vođinog života i njegova osuda na sramotu ili Damnatio memoriae nužna su žrtva da bi se preko vrata smrti iznio poticaj za budućnost čovječanstva.

To implicira da se realizam s kojim promatramo “konkretne” činjenice mora proširiti na dinamičko promatranje sila koje djeluju prije i poslije smrti.

Zbog toga se uz realističan stav moramo otvoriti dinamičnoj misli koja sagledava neistražene putove karme jednog naroda i dharme (unutarnjeg zakona) onih koji su se tom narodu svjesno i nezainteresirano posvetili, napustivši trag za budućnost.

Nikada ne postoji jednoznačna istina, razumijevanje svijeta uvijek traži od nas mnoštvo točaka promatranja.-piše S. Ruoli

Igor Drenjančević

HOP

HOP Na Telegramu

https://t.me/hopportal