Odricanje od benzinskih vozila u korist zapaljivih el. vozila

0
979

Ludilo EU i tzv. Klimatske promjene vode nas u novo doba nesigurnosti, svjesno i “napredno”.
Kao što su nas hranili lažima o učinkovitosti cjepiva za kovid, tako nas sada hrane o klimatskim promjenama. Tko ima oči i ima snage gledati istini na nebu u oči shvaća u koji pakao života krećemo.

Naš pogled je stručno drugačiji:

RAZNI GEOINJŽENJERSKI PROJEKTI DANAS PRIMJETNO UTJEČU NA VREMENSKE PRILIKE I OBRASCE, TE NA KAPACITETE NAŠE POLJOPRIVREDE, BIORAZNOLIKOSTI I NA LJUDSKO ZDRAVLJE

Automobili i kombiji, koji će se prodavati od 2035., ne bi smjeli emitirati CO2? Što to znači u praksi?

Automobili i kombiji s nultim emisijama standard do 2050?

Smanjenje emisije CO2 uz čišće automobile: nova pravila EU-a?!
Kako bi ostvario cilj o klimatskoj neutralnosti do 2050., EU poduzima mjere za smanjenje emisija stakleničkih plinova iz automobila, budući da u Europskoj uniji cestovni promet čini petinu emisija CO2. EU želi smanjiti emisije iz automobila za 55 posto i iz kombija za 50 posto do 2030. u usporedbi s razinama iz 2021. kako bi se postigao cilj nultih emisija CO2 iz novih automobila i kombija od 2035.

 

Od 2035. svi novi automobili na tržištu ne bi smjeli ispuštati CO2. Time se želi osigurati da do 2050. prometni sektor postane ugljično neutralan.
Što će se tada dogoditi s automobilima koji imaju motore na unutarnje izgaranje? Možemo li ih voziti i nakon 2035.?

Još uvijek možete voziti svoj stari automobil. Nova pravila ne znače da svi automobili na cesti moraju imati nultu emisiju CO2 od 2035., jer se ta pravila ne odnose na postojeće automobile. Ako na primjer sada kupite novi auto, možete ga voziti do kraja njegovog životnog vijeka. Budući da je prosječni životni vijek automobila 15 godina, s novim pravilima moramo početi 2035. kako bismo do 2050. ostvarili svoj cilj da svi automobili budu CO2 neutralni.
Hoće li nakon 2035. biti moguće kupovati i prodavati rabljene automobile s unutarnjim izgaranjem te za njih nabavljati gorivo?

Sve će to još uvijek biti moguće. Međutim, ukupni trošak za vlasništvo, održavanje i gorivo može porasti.
Koju će vrstu automobila s nultom emisijom CO2 većina ljudi voziti?

Trend je za sada usmjeren na električna vozila s baterijskim sustavom, jer je ukupni trošak vlasništva niži nego za neke druge opcije. Na primjer, proizvodnja vodika i e-goriva (napravljenog od struje i vodika te pretvorenog u sintetski benzin) je skuplja jer zahtijeva puno električne energije.

S druge strane, baterije su teške, što znači da se neka prijevozna sredstva ne mogu tako lako napajati baterijama. Stoga vodik ili e-goriva mogu biti dobro rješenje za brodove, zrakoplove ili teška vozila.

A kako ta idila izgleda u praksi?

POŽAR USRED NOĆI

Treviso -baterija električnog automobila eksplodirala: cijela garaža uništena
baterija eksplodira u Trevisu

Usred noći začula se graja, praćena plamenom: punjenje automobila završeno je nekoliko sati ranije s punionice obližnjeg supermarketa. Vatra je uništila i automobil parkiran u aveniji.
Baterija električnog automobila , Renault Zoe, punila se samo nekoliko sati ranije na posebnom štandu na parkiralištu supermarketa Lidl na Strada Comunale delle Corti, u predgrađu Trevisa. Tko zna koliko puta prije toga korišten je za punjenje ekoloških vozila. Nitko nije mogao zamisliti da će to vozilo, koje je također sasvim novo (ispostavilo se da je iz 2020. godine), eksplodirati usred noći, uzrokujući požar koji je opustošio i garažu i još jedan automobil koji je bio parkiran vani, nedaleko iz kuće..
Kaos u noći koju su proživjeli dvoje supružnika, Giovanni Dragone i njegova supruga Valentina Elia , oboje vojnici financijske policije, pod provincijskim zapovjedništvom Venecije i Trevisa.

Eksplozija je uništila mali automobil , a branik i ostale komponente završile su nekoliko metara dalje, ali je i sama garaža teško oštećena. Vrata su doslovno razbijena, dok su vrata koja povezuju s ostatkom kuće oštećena.

Plamen koji je zahvatio automobil brzo se proširio na drugi automobil parkiran na prilazu , mercedes, koji je izgorjela vatra koja je zahvatila i neke kablove dalekovoda. Zbog toga je požar zahvatio i upravljačku jedinicu Enel.
U ovom slučaju vatrogasci su morali koristiti posebne mlaznice za CO2″, objašnjava izravni svjedok incidenta.  Srećom, nije bilo ozlijeđenih, no šteta je velika i vlasnici kuće bili su prisiljeni tražiti alternativno rješenje da se presele dok čekaju radove na obnovi!

Čini se da je princip oko električno baterijskih vozila sličan onom oko cjepiva, za posljedice i to sa astronomskom cijenom za zdravlje i materijalnih gubitaka nitko ne odgovara. Ničime.

I.D.

HOP -portal na telegramu

https://t.me/hopportal